Страница 63 от 65
Публикувано на: Сря Юли 13, 2011 2:06 am
от vladimir.lekov
Изчетох цялата тема, буквално, и само на няколко места забелязах смислен и свързан коментар относно "Златни пясъци". Не съм напълно сигурен дали въпроса ми е за тук, но може ли някой да сподели от какви вагони е съставена композицията? В разписанието като състав на влака е посочен първокласен купеен вагон, инвалиден, бюфет и второкласни безкупейни. Какво точно като серии се крие под това описание? Явно от "новата" 44-та серия се движат само до Бургас и обратно, това разбрах, но до Варна какво пътува? Като малък ориентир може да служи въпроса на жената, която ми продаде билетите - как ги искам местата, на масичка или не, като това стеснява кръга до серия 63, 44 и... има ли други всъщност? Как точно изглежда 97-ма серия?
Публикувано на: Сря Юли 13, 2011 8:19 am
от dobo
Ще ме прощавате, но щом чух за Златните ще бъда мнооого критичен.
Та вчера се прибрах с този влак.Еми какво да ви кажа, които е измислил дизайна и всичко друго на тея вагони е за разстрел.Та състава беше от едни сини без купейни вагони първа и втора класа.На опашката имаше и едно exDB за красота.Та вътре в този втори клас, беше меко казано отврат.Седалките въобше не са замислени за дълги пътувания.Да не говорим, че като се настанихме аз и колегата един до друг се чуствахме като риби в консерва тясно отвсякъде...Като за капак т.н. климатик до Горна чат - пат го имаше, но след това кондуктора дойде и каза отваряйте джамовете (където ги има де) климатиката сдаде багажа...
Единствено бистрото беше добре и се редувахме да ходим отвреме навреме с колегата.
Публикувано на: Сря Юли 13, 2011 8:35 am
от rexkos
Двете композиции на Златните в момента са съставени от следните вагони:
- 1 композиция: второкласна 43, второкласна 63, бюфет 55, първокласна 63, второкласна 63, второкласна 43
- 2 композиция: второкласна 74, първокласна 63 (третира се като второкласна), бюфет 40, първокласна 63 и още две второкласни 63
Днес 2610 е с първата композиция, а 2611 с втората и така през ден се редуват едни и същи състави.
Публикувано на: Сря Юли 13, 2011 10:07 am
от vladimir.lekov
Доста шарен състав. Остава да се надявам климатика да устиска до Варна... Благодаря за информацията!
Публикувано на: Сря Юли 13, 2011 1:59 pm
от plastikat
Моля,Модератор да почисти темата...................Не видях нито едно мнение за серия 44,а по-скоро дискусия относно съставите на бързите влакове

Публикувано на: Сря Юли 13, 2011 3:12 pm
от desiro_94
Днес направих клип на единия чифт на "Златни пясъци" и ще дам линк в съответната тема.

Публикувано на: Чет Юли 21, 2011 9:58 am
от Nikss
VESO написа:Значи и при вас положението е отчайващо.Софийските 63-ки взеха да изчезват поголовно , а тези , които се движат само с външния си вид , предизвикват отвращение.
Не е отчайващо, просто ГО 63, които не са на Янтрата си седят в депото, вероятно защото им остават малко километри до спиране...

Публикувано на: Съб Юли 30, 2011 8:45 pm
от 43.309
Марио какво става с готовите рециклати, защо не са пуснати в експлоатация? В момента рециклира ли се в Дряново?
Публикувано на: Съб Юли 30, 2011 8:48 pm
от Mario Evstatiev
Рециклира се усилено, но БДЖ бави плащанията към завода и от там се бавят и доставките на компоненти за вагоните. Има поне една готова на 60% 44-ка.
Публикувано на: Чет Авг 11, 2011 10:34 pm
от plastikat
Марио,стига са ти се "свидели снимки".Направи една хубава фотосесия на рециклиращите се вагони.Направи и подробно описание на всеки етап от модернизацията,тогава ще ти бъда искрено благодарен.Пък ако издадеш и някоя тайна от "кухнята"ще черпя и бира на някое "капанче в Бургас"

Публикувано на: Чет Авг 11, 2011 10:56 pm
от VESO
plastikat написа:......Направи и подробно описание на всеки етап от модернизацията...
Етапите на модернизация са описани от
това мое мнение и следващите след него.
Публикувано на: Чет Авг 11, 2011 11:10 pm
от NiGhtPiSH
От завода бачкат като им плащат. Като не са им платили няма да видим вагони и това е. Не го мислете.
Публикувано на: Сря Авг 31, 2011 10:44 pm
от desiro_94
Забелязах, че дряновската 44-ка на "Диана" вече е получила графит. Освен септемврийските, вече и дряновските 44-ки се съсипват.

Публикувано на: Нед Сеп 04, 2011 12:16 pm
от VESO
Силно впечатление от отминалата нощ ми направи дряновската 61 52 84 44 001 - 8 , която светеше приятно отвътре с мека синя светлина.Ето
снимка от вагона нощуващ на гара Ямбол в състава на Дианата.
Публикувано на: Нед Сеп 04, 2011 4:44 pm
от mitkodiablo
А колко са дряновските в експлоатация 2 или 1 защото преди 3 - 4 дни видях състава на 5611 съставен от 4 септемврийски и 1 дряновска