Страница 62 от 65
Публикувано на: Чет Май 26, 2011 10:31 pm
от Тената
Nikss написа:Няма какво да се заблуждаваме, Иво! Дряновските са по-добре направени. Доказан факт, не се засягай.

Поне от към механика. Дряновските не друсат над 100км/ч,( като 63-ките ) а СП друсат само след по малко от година експлоатация.
Публикувано на: Чет Май 26, 2011 10:35 pm
от Nikss
И не само по отношение на механиката дряновските са по-добри от сараньовските... както се чува от отзивите, на ел.част и т.н. също са по-добри.

Публикувано на: Чет Май 26, 2011 10:41 pm
от Saruman
А и кои бяха връщани десетки, стотина пъти за рекламация? Хората в Септември си правят товарни вагони не пътнически, все едно сега Дряново да почнат да правят товарни, като са правили само пътнически!!!
Публикувано на: Чет Май 26, 2011 10:49 pm
от Nikss
В интерес на истината е странно, че в Сараньово им поверяват да правят и ревизии на 47-ци, 74-ки, че дори и 63-ки... забравих да спомена и фургоните.

Публикувано на: Чет Май 26, 2011 10:59 pm
от Saruman
Да използвам един израз който на скоро чух и ще си е баш на място казан. С голямо извинение ама са мъчим от пръдня боя да направим!!!
Публикувано на: Нед Май 29, 2011 10:22 pm
от VESO
Днес пътувах с дряновската
61 52 84 44 001 - 8 и с ужас установих , че контактите в салона са демонтирани.На техните места са поставени стикери , забраняващи тютюнопушенето във влака , но един от тях беше разкъсан и по жиците , които стрърчаха познах къде е бил контакта.Ето и
снимка на въпросното място.
Причината за демонтирането остава за сега загадка.При това положение , ако се докаже , че и при 002 е така , единствените вагони от серията с контакти остават септемврийските , на които тази станала в последно време "необходимост" все още им работи.
Публикувано на: Пон Май 30, 2011 12:55 am
от svd90
Аз се бях убил да ги търся веднъж и ги нямаше. Много тъпо,че са ги демонтирали. Иначе контактите в Септ. 44-ките контактите са голям хит

Публикувано на: Пон Май 30, 2011 9:41 am
от bobara_e_tuk
те да вземат да сложат контакти в всички 74-ки да видите дали няма да са хит

Публикувано на: Вто Юни 14, 2011 12:37 am
от VESO
Нощуващата в момента на Ямбол "Диана" има в състава си дряновска инвалидна 44-ка.Със Сашо засякохме 8641 при разминаването с 1624 и "Bhmpz"-то беше след първокласната 63-ка.Някой ако има възможност утре , да види кой номер е вагона.
Публикувано на: Вто Юни 14, 2011 9:31 pm
от desiro_94
VESO написа:Нощуващата в момента на Ямбол "Диана" има в състава си дряновска инвалидна 44-ка.Със Сашо засякохме 8641 при разминаването с 1624 и "Bhmpz"-то беше след първокласната 63-ка.Някой ако има възможност утре , да види кой номер е вагона.
Дряновската е 8444 001-8.

Публикувано на: Нед Юли 03, 2011 11:54 pm
от mitkodiablo
какво подяволите става с 63-ките? къде изчезнаха?
Публикувано на: Пон Юли 04, 2011 12:16 am
от VESO
Спират ги за ревизии и някои така и не тръгват.По нашия край са останали само на Дианата една първокласна и една второкласна инвалидна (или пак първокласна) , която понякога се заменя с дряновска 44-ка.В Северна България Златните би следвало да возят по 5 броя всеки.В тази насока нека Nikss ако има възможност да види дали на Янтрата има някоя лъскава 63-ка , излязла от ревизия , а също така дали някой от 2610 и 2611 е с увеличен състав.Ти като си от Червен бряг също можеш да помогнеш с информация за това колко 63-ки по вашия край са в движение.По мои данни - 5 на 2610 , 5 на 2611 и 4 на 2640/2641.
Публикувано на: Пон Юли 04, 2011 12:24 am
от mitkodiablo
2610 се движи с 3 бр. 63 и 2.бр в последно време 43 преди се редуваха една 43 и една 97-ца
2611 е с 4 бр. 63 и 1 лъскава 74-ка
2640/1 са си орязания състав
Публикувано на: Пон Юли 04, 2011 12:24 pm
от VESO
Значи и при вас положението е отчайващо.Софийските 63-ки взеха да изчезват поголовно , а тези , които се движат само с външния си вид , предизвикват отвращение.
Публикувано на: Пон Юли 04, 2011 9:31 pm
от mitkodiablo
Тези, които се движат на 2610/1 са с добър вид.