Страница 7 от 8

Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 3:25 pm
от Ghost
46 204, 208,219,243 са с тахогенератори. Поради липса на такива е въпрос на време кога локомотивите ще спрат от експлоатация. То не че и от таходатчиците има, но като няма вече накъде в Кончар сменят по някой друг.
За 46 200 серия по депата няма никакви резервни части и затова и подръжката е на това ниво. С подръчни средства и постоянно търсене на някакъв аналог с възможно най-ниската цена естествено. 8)

Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 3:26 pm
от Mario Evstatiev
Ghost написа:46 204, 208,219,243 са с тахогенератори. Поради липса на такива е въпрос на време кога локомотивите ще спрат от експлоатация. То не че и от таходатчиците има, но като няма вече накъде в Кончар сменят по някой друг.
За 46 200 серия по депата няма никакви резервни части и затова и подръжката е на това ниво. С подръчни средства и постоянно търсене на някакъв аналог с възможно най-ниската цена естествено. 8)
И другия сериозен проблем. Конструктивните разлики между партидите 46200. Това е също голяма беля.

Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 8:28 pm
от Nikss
lok45111 написа:
Ghost написа:46 204, 208,219,243 са с тахогенератори. Поради липса на такива е въпрос на време кога локомотивите ще спрат от експлоатация. То не че и от таходатчиците има, но като няма вече накъде в Кончар сменят по някой друг.
За 46 200 серия по депата няма никакви резервни части и затова и подръжката е на това ниво. С подръчни средства и постоянно търсене на някакъв аналог с възможно най-ниската цена естествено. 8)
И другия сериозен проблем. Конструктивните разлики между партидите 46200. Това е също голяма беля.
Което ме подсеща... има ли изобщо 2 еднакви 46 200? Постоянно излизаха подобрения... коя модернизирана в Хърватия, коя тук... пък електронни чистачки, пултове... :? всяка различна за себе си.

Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 8:31 pm
от bobara_e_tuk
добре де, а кой е най добрия локомотив от серия 46.2ХХ :?:

Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 8:31 pm
от Mario Evstatiev
bobara_e_tuk написа:добре де, а кой е най добрия локомотив от серия 46.2ХХ :?:
Такъв няма. Всеки върви с някакви кусури!

Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 8:33 pm
от Nikss
bobara_e_tuk написа:добре де, а кой е най добрия локомотив от серия 46.2ХХ :?:
46 234.1 беше, но сега крета на 4 ТД. :? Чакаме 203 да тръгне да видим как ще протече експлоатацията там. :arrow:

Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 8:35 pm
от rexkos
Някой ще може ли да каже кои лок. 46 200 кретат на 4 ТД, или може би по-скоро трябваше да питам кои все още са с пълна мощност на 6 ТД? :roll:

Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 8:39 pm
от Nikss
Като чета мненията на хората, работещи с тях май няма лок на 6 ТД. :? :roll:

Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 8:46 pm
от bobara_e_tuk
значи излиза, че локомотиви серия 46.2ХХ поне за сега няма нито един, като хората :(

Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 8:49 pm
от Mario Evstatiev
bobara_e_tuk написа:значи излиза, че локомотиви серия 46.2ХХ поне за сега няма нито един, като хората :(
Не точно. Има липса на важни за системата за регулация и защита елементи, които за сега не са закупени. В складовете няма. 2/3 от машините от серия 46200 вървят с по една изолирана двойка ТД заради тия проблеми с регулацията. От тия 2/3, основния процент са в София.

Публикувано на: Пон Фев 22, 2010 12:30 pm
от Ghost
bobara_e_tuk написа:добре де, а кой е най добрия локомотив от серия 46.2ХХ :?:
Не може да се каже най-добър. Ако питаш кой най-много "върви" без никакво съмнение това е 46 211. Много добре и равномерно се товарят двумоторките. С големите редуктори е и на БВ е приказка да го караш.
46 211 води и в друга класация - най-голямо тропане и чукане. 8)

Колкото до локомотиви 46 200 с изолирани двумоторки, такива в момента няма. Поне до следващия сняг. 8)

Публикувано на: Пет Фев 26, 2010 6:39 pm
от Saruman
46 238.2 начело Слънчев Бряг и 46 211.9 начело изпитателен влак на Дряновските 63, 63-ките са се движили със скорост 155 км/ч:

Изображение

Снимка: gonzo8611

Публикувано на: Пет Фев 26, 2010 8:18 pm
от 46 242
Интересно фото. Мерcи !
Гонзо, в него ден колко тегела направиха в Зимница-Церковски, с каква скорост, издухаха ли веднъж твоята гара транзит ?

Публикувано на: Съб Фев 27, 2010 2:03 pm
от gonzo8611
Вагоните нощуваха в Стралджа . Изпитанията бяха по път номер 1 Стралджа-Церковски. Аз работя на гара Стралджа иначе съм от Зимница. Голям зор видяхме дежурните.От 8 до 17 цял ден по път номер 1 работиха общо 15 пъти излизаха. Идва сутринта машината от Карнобат , закачаме ги ,закриваме пътя , на телефон , образеца и гас. Като се върнат въртим машина и пак. Всички други влакове в посока Церковски също с образец по неправилен път. Имаше случаи дето сам се чудил как да осигуря свободен коловоз :) .През седмицата работиха едни подбивни машини а събота и неделя изпитателния влак. И така 2 месеца .

Публикувано на: Вто Дек 21, 2010 6:24 am
от Mario Evstatiev
В момента в депо Подуяне спрени по различни причини са 46 219.2 и 46 235.8, като 219 е вкарана в халето на 8-ма, а 235 седи пред деломайстора на 3-та отвън.