Страница 7 от 28
Публикувано на: Сря Ное 18, 2009 11:51 pm
от Nikss
Уникално наистина! Последните няколко ГДВ са гола вода, дори новият пасти има да яде.

Публикувано на: Сря Ное 18, 2009 11:56 pm
от VESO
Saruman написа:Ехеее, много ти благодаря Весо. Колко много са били далечната 95-96. Не е за вярване.
Най - фрапантната разлика в броя на влаковете е при участъка Каспичан - Нови Пазар.Това му е било последното разписание:
А само две години преди последното разписание е било това:
10 на 3 влака в едната посока.Как ти се струва?

Публикувано на: Чет Ное 19, 2009 12:09 am
от rexkos
Весо, много ти благодаря за труда, който си положил да сканираш този ценен архив.
Според мен отлично са били нагодени разписанията от 1996г. Влаковете са били в много удобни часове, няма големи дупки между влаковете, каквато е сегашната 6-часова между 10132 и 10206. Сега обаче едва ли ще е икономически рентабилно всичките 10 чифта КПВ, указани в пътеводителя, да се движат. И все пак мисля, че никак няма да е излишно около 10-11 часа да се пусне един влак, обслужван от Дезиро и в почивни дни да вози виладжиите. Същата мотриса да престоява около час на Драгоман и се връща в София в ранния следобед, което ще е от не малко удобство за хората, отиващи на работа 2-ра смяна.
Публикувано на: Чет Ное 19, 2009 10:22 pm
от VESO
По молба на форумец пускам разписанието от 1995 / 1996 на участъка София - Перник - Кюстендил - Гюешево.

Публикувано на: Чет Ное 19, 2009 10:24 pm
от rexkos
Веско, с риск да ти стана много досаден, ако нямаш излишни ангажименти, сканирай разписанието на участъка Русе-Горна за 1995/1996 да видим какво е било тогава?

Публикувано на: Чет Ное 19, 2009 10:30 pm
от VESO
Ни най - малко.Дори по време на сканирането като ги гледам и аз се чудя на времепътуванията тогава.Ще си спомняме за онези времена.
Русе - Горна.
Горна - Русе.

Публикувано на: Пет Ное 20, 2009 10:14 pm
от Nikss
ИС-то с номер 20 обаче кефи.

Интересно къде му е "братчето"?

Не го видях.

Публикувано на: Пет Ное 20, 2009 10:47 pm
от Saruman
Весо пак ще ти нахалнича, ама така е като имаш всякакви пътеводители. Та ще те помоля да сканираш по моята любима 42-ра чифтовете от 1997-ма. Благодаря!
Публикувано на: Пет Ное 20, 2009 10:49 pm
от Nikss
Аз пак ще кажа - Весо, сканирай 2-та пътеводителя изцяло - от 1995/1996 и 1997/1998 г., да се задоволим и да не те ангажираме постоянно.

Публикувано на: Нед Ное 22, 2009 7:13 pm
от VESO
Да сканирам пътеводителите е почти невъзможно , но , това , което счета за интересно , ще го пускам периодично тук.
А за Saruman имам изненада от 1999 / 2000.

Публикувано на: Нед Ное 22, 2009 7:19 pm
от Saruman
Аууу, Весо златен си! В момента има 6 чифта, които почти не се различават от тези които са били на времето +, - 10 минути.
Публикувано на: Нед Ное 22, 2009 7:22 pm
от 42 072.9
Публикувано на: Нед Ное 22, 2009 7:24 pm
от VESO
Saruman написа:Аууу, Весо златен си! В момента има 6 чифта, които почти не се различават от тези които са били на времето +, - 10 минути.
С тази разлика , че вече го няма директният влак за София.
Публикувано на: Нед Ное 22, 2009 7:42 pm
от VESO
За Nikss също имам изненада:
А Марио може да види как е изглеждал графикът към родната Монтана през далечните 1995 / 1996.

Публикувано на: Нед Ное 22, 2009 7:51 pm
от Mario Evstatiev
Веско, този ГДВ се беше запазил чак до 1999 г. Пътника на 18:00 беше с електровоз и три вагона серия 47 до Бойчиновци. По едно време имаше "бърза" електричка от Бк до Бо, която в Монтана беше към 9:30 и не спираше на Бокиловци, Благово и Ерден. Тя се движеше със сигурност в ГДВ 1997/1998. БВ 772/773 се движеше в Неделя и празник и беше с разнороден състав. На връщане, бързия спираше на сп. Благово.