43 000, те всичките са 500.bdz46 написа:В движение 43 500 няма вече.
Глобален модератор
Талигите, на които е сложена машината са Пулман от 30-те години. Талигите на вагона от снимката са Гьорлиц-2 лек тип от 40-те години. Разликата е много голяма.VESO написа:Именно де.Аз имах предвид,че сега движещите се локомотиви са с 3-та поредна цифра или "3" или "5".С "0" няма в движение.
Между другото,Тодоре,вагоните,от които са взети талигите,да не са били такива?Имам някакво предчувстие,но не съм ги виждал на живо.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Въпроса е, че след повеска с 517 те болят бъбреците. Един въпрос тягите на 43 и 42 еднакви ли са ?icobdz написа:Като изключим , че нямат компенсатори и боксуват повече това ,че се клатят на страна а не галопират като 44/45 както съм свикналняма проблем да вози всякакакъв влак. Сощи на 30604 43-517 се предстви повече от отлично освен боксуването де
Администратор
Администратор
Заради колоосите вероятно, а можеби и заради многото модификации по самите машини.KRAKOMOBILA написа:Добре тогава защо 42 са ограничени на 80km/h при положение, че тягите са им като на 43, а 43 са за 100km/h. Разлика в годините не вярвам да е защото е 6 години разликата и както и да го гледаме това не е нищо.
64.19
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
...
Последно промяна от lok43r на Чет Май 06, 2010 9:01 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Аз говорех точно за 517 за други машини нямам наблюдения. Но в втора кабина на 517 е ад, истински джонтоброяч.lok43r написа:Това е някаква измислица, която витае в главите на повечето народ като чуят "Файтър". Много добре си возят машините (поне при скорости до 80 км/ч), а за товарна служба са просто перфектни. В случая с 517 машината или е била разкантаросана или мазилната е правила мизерии.KRAKOMOBILA написа:Въпроса е, че след повеска с 517 те болят бъбреците.
От бай Стойчо разбрах, че тягите на 42 и 43 са абсолютно еднакви, просто началството е решило, че след като 42 са по стари и дават дефекти в тягите са свалени на 80km/h. Възможно е и захващането на тягите да различно от това при 43 и за това да изпадат и да се откачат. В книгата Ел подвижен състав на БДЖ на издателство Техника, не намерих нищо за тягите на 42 и 43 само за 41.bdz46 написа:Сиря 42 са до 80 заради тягите, които май не са съвсем еднакви. Има много случаи на изпаднали тяги при 42, включително довели до сериозни произшествия.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Днес МБВ 292 беше с 43 554. Машината доскоро е била на оградата в Мездра, но накрая решиха да я пуснат, макар и само до 80 km/h, заради тънките й бандажи. От София замина навреме, но в Костинброд пристигна с 5 минути закъснение. 2 минути за причинение от краткото спиране на Волуяк, а останалите 3 са от локомотива. Малко преди сп. Костинброд влакът намали до 15-20 km/h, след което продължи пътуването си с около 60 km/h. Според мен причината е някаква повреда в локомотива. Още повече от Костинброд влакът замина с вдигнат преден пантограф, а не заден. Ако е възможно, нека тези които са по-наясно с нещата, да кажат какви са възможните повреди в локомотива.
Информация
Модератори