Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

bdz46 написа:В движение 43 500 няма вече.
43 000, те всичките са 500. :salute:
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

VESO написа:Именно де.Аз имах предвид,че сега движещите се локомотиви са с 3-та поредна цифра или "3" или "5".С "0" няма в движение.
Между другото,Тодоре,вагоните,от които са взети талигите,да не са били такива?Имам някакво предчувстие,но не съм ги виждал на живо.
Талигите, на които е сложена машината са Пулман от 30-те години. Талигите на вагона от снимката са Гьорлиц-2 лек тип от 40-те години. Разликата е много голяма.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Направо нямат нищо общо талигите.
Мнения: 63
Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 9:24 am
Местоположение: Сф

Мнение от icobdz »

Като изключим , че нямат компенсатори и боксуват повече това ,че се клатят на страна а не галопират като 44/45 както съм свикнал :D няма проблем да вози всякакакъв влак. Сощи на 30604 43-517 се предстви повече от отлично освен боксуването де :wink:
Гост
Гост

Мнение от Гост »

icobdz написа:Като изключим , че нямат компенсатори и боксуват повече това ,че се клатят на страна а не галопират като 44/45 както съм свикнал :D няма проблем да вози всякакакъв влак. Сощи на 30604 43-517 се предстви повече от отлично освен боксуването де :wink:
Въпроса е, че след повеска с 517 те болят бъбреците. Един въпрос тягите на 43 и 42 еднакви ли са ? :?:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Естествено, че тягите са еднакви, както и талигите.
64.19
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Добре тогава защо 42 са ограничени на 80km/h при положение, че тягите са им като на 43, а 43 са за 100km/h. Разлика в годините не вярвам да е защото е 6 години разликата и както и да го гледаме това не е нищо. :?:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

KRAKOMOBILA написа:Добре тогава защо 42 са ограничени на 80km/h при положение, че тягите са им като на 43, а 43 са за 100km/h. Разлика в годините не вярвам да е защото е 6 години разликата и както и да го гледаме това не е нищо. :?:
Заради колоосите вероятно, а можеби и заради многото модификации по самите машини.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Сиря 42 са до 80 заради тягите, които май не са съвсем еднакви. Има много случаи на изпаднали тяги при 42, включително довели до сериозни произшествия.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

...
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

43 нямат мазилна.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

lok43r написа:
KRAKOMOBILA написа:Въпроса е, че след повеска с 517 те болят бъбреците.
Това е някаква измислица, която витае в главите на повечето народ като чуят "Файтър". Много добре си возят машините (поне при скорости до 80 км/ч), а за товарна служба са просто перфектни. В случая с 517 машината или е била разкантаросана или мазилната е правила мизерии.
Аз говорех точно за 517 за други машини нямам наблюдения. Но в втора кабина на 517 е ад, истински джонтоброяч. :)
Гост
Гост

Мнение от Гост »

bdz46 написа:Сиря 42 са до 80 заради тягите, които май не са съвсем еднакви. Има много случаи на изпаднали тяги при 42, включително довели до сериозни произшествия.
От бай Стойчо разбрах, че тягите на 42 и 43 са абсолютно еднакви, просто началството е решило, че след като 42 са по стари и дават дефекти в тягите са свалени на 80km/h. Възможно е и захващането на тягите да различно от това при 43 и за това да изпадат и да се откачат. В книгата Ел подвижен състав на БДЖ на издателство Техника, не намерих нищо за тягите на 42 и 43 само за 41. :)
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

"Умора на материала" е настъпила в тягите при серия 42, в ГО колкото и да ги заварят все същото.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Днес МБВ 292 беше с 43 554. Машината доскоро е била на оградата в Мездра, но накрая решиха да я пуснат, макар и само до 80 km/h, заради тънките й бандажи. От София замина навреме, но в Костинброд пристигна с 5 минути закъснение. 2 минути за причинение от краткото спиране на Волуяк, а останалите 3 са от локомотива. Малко преди сп. Костинброд влакът намали до 15-20 km/h, след което продължи пътуването си с около 60 km/h. Според мен причината е някаква повреда в локомотива. Още повече от Костинброд влакът замина с вдигнат преден пантограф, а не заден. Ако е възможно, нека тези които са по-наясно с нещата, да кажат какви са възможните повреди в локомотива.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация