Страница 7 от 10
Публикувано на: Пет Окт 02, 2009 6:26 pm
от Nikss
Така е, но конкретно след като от 1990 г. Народна Република България стана само Република България някои локомотиви останаха без гербове, други са се движили, бракувани са и си седят с тях, но конкретно на някои не са се задържали много (най-вече на електровозите).
Публикувано на: Пет Окт 02, 2009 6:28 pm
от bdz46
Много са се движили още няколко години с гербове.
Публикувано на: Пет Окт 02, 2009 6:30 pm
от Nikss
Конкретно на останалия в движение ТПС на БДЖ не може да се види тягово средство с герб, всичко което е с герб е бракувано и седи по базите.

Публикувано на: Пет Окт 02, 2009 6:36 pm
от bdz46
Почти до стачката 1997 е имало движещи се електровози с гербове.
Общо взето са ги махали на големите ремонти.
Публикувано на: Пет Окт 02, 2009 6:37 pm
от VESO
Предполагам сте видели на 007 къде стои номера и -
в кабината.
За другите машини предполагам някой е казвал на групата кои номера са.
51-07
Публикувано на: Пет Окт 02, 2009 7:02 pm
от shotik
Локомотив 51-07 /такъв беше номера преди 30 г./беше елитен и от най-здравите и надежни в депо София,работеше САМО на гърбицата в Подуяне,старши машинист Павел Милев,голям добряк.
Имах приключение с тази машина - с 06-64 карахме влак към Мездра ,но между Лакатник и Левище мотора загасна и успяхме да влезем в г.Левище.51-07 идваше от ремонт в Русе и бай Павел се съгласи да ни дърпа до София.Добре вървеше -35-40 км/ч след Лакатник ,но при влизане в Своге се запалиха ресиверите и трябваше да гасим с пожарогасителите.След престой около час потеглихме и успешно се прибрахме в депото.
На 06-64 пък се беше разпресовало зъбно колело ,предаващо движението на един от двата разпределителни вала.
Публикувано на: Пет Окт 02, 2009 9:15 pm
от Nikss
Баща ми го видя на снимката показана от Весо и ми разказа, че е работил и маневра на Пдр.

Публикувано на: Съб Окт 24, 2009 10:39 am
от Mario Evstatiev
Публикувано на: Вто Окт 27, 2009 8:00 am
от Mario Evstatiev
И да се върнем към темата за действащите локомотиви серия 51 с една добра новина от Русе!
Локомотив
51 061 е излязъл от ремонт и вече извършва маневрена работа от поне месец време. Снощи, локомотива бе пред обръщателя в депо Русе и бе заснет от екип на форума. Снимки довечера. Бе ни демонстрирана безупречната работа на двигателя, който мърка като котенце

Публикувано на: Сря Окт 28, 2009 10:33 am
от Mario Evstatiev
Ето и снимки на локомотиви серия 51, заснети вечерта на 26 Октомври 2009 г.
1. 51 049 чака смяна в гара Русе разпределителна в компанията на военен ешалон
2. 51 061 в депото в компанията на 51 052
3. Пулт за управление на 51 052

Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 9:28 pm
от 44.123
51.072 която от година и нещо е спряна и интерестно имаше надпис беше следният по спомен - забранено допускането на локомотива до ремонтно хале и директора на лок.депо ГО.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=281507&cat=7226
51.009 и той също спрян от скоро.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=281506&cat=7226
51.052 си почива кротко.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=281499&cat=7226
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 10:11 pm
от Labros
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 10:15 pm
от Mario Evstatiev
Labros написа:Причината за "недопускането" на
51 072 
Камара допълнителен ремонт, износени възли, изтекли 40 годишни срокове на въздушните резервоари... Е не е за допускане!
Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 6:54 am
от Nikss
А резервни части както знаем няма и май няма от къде да се намерят.

Май май вече са сериозно застрашени от изчезване Ганцовете и е редно да се ремонтира и запази за музеен един хубав. То и работа вече няма, кофти положение.

Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 5:29 pm
от Mario Evstatiev
51 008 я гледам доста прясна прясна от ремонт. Днес щъкаше маневрена в Русе разпределителна.