

Предполагам сте видели на 007 къде стои номера и - в кабината.
За другите машини предполагам някой е казвал на групата кои номера са.

За другите машини предполагам някой е казвал на групата кои номера са.
Локомотив 51-07 /такъв беше номера преди 30 г./беше елитен и от най-здравите и надежни в депо София,работеше САМО на гърбицата в Подуяне,старши машинист Павел Милев,голям добряк.
Имах приключение с тази машина - с 06-64 карахме влак към Мездра ,но между Лакатник и Левище мотора загасна и успяхме да влезем в г.Левище.51-07 идваше от ремонт в Русе и бай Павел се съгласи да ни дърпа до София.Добре вървеше -35-40 км/ч след Лакатник ,но при влизане в Своге се запалиха ресиверите и трябваше да гасим с пожарогасителите.След престой около час потеглихме и успешно се прибрахме в депото.
На 06-64 пък се беше разпресовало зъбно колело ,предаващо движението на един от двата разпределителни вала.
Имах приключение с тази машина - с 06-64 карахме влак към Мездра ,но между Лакатник и Левище мотора загасна и успяхме да влезем в г.Левище.51-07 идваше от ремонт в Русе и бай Павел се съгласи да ни дърпа до София.Добре вървеше -35-40 км/ч след Лакатник ,но при влизане в Своге се запалиха ресиверите и трябваше да гасим с пожарогасителите.След престой около час потеглихме и успешно се прибрахме в депото.
На 06-64 пък се беше разпресовало зъбно колело ,предаващо движението на един от двата разпределителни вала.


Администратор
Да продължа по темата за ДЛ серия 51-00 с един любопитен факт, подкрепен естествено със снимки.
Във ВТУ "Т. Каблешков" - София, в V-ти учебен блок се намира лабораторията за системи на дизеловите локомотиви, където е изграден стенд за ДЛ серия 51-00, съставен от пълната машинна инсталация без ТД, реалния пулт за управление и всички електрически и пневматични елементи от системата за управление и силовите вериги. Двигателя е годен при условие, че се направи ревизия и реглаж.
Ето снимките:





Във ВТУ "Т. Каблешков" - София, в V-ти учебен блок се намира лабораторията за системи на дизеловите локомотиви, където е изграден стенд за ДЛ серия 51-00, съставен от пълната машинна инсталация без ТД, реалния пулт за управление и всички електрически и пневматични елементи от системата за управление и силовите вериги. Двигателя е годен при условие, че се направи ревизия и реглаж.
Ето снимките:





64.19

Администратор
И да се върнем към темата за действащите локомотиви серия 51 с една добра новина от Русе!
Локомотив 51 061 е излязъл от ремонт и вече извършва маневрена работа от поне месец време. Снощи, локомотива бе пред обръщателя в депо Русе и бе заснет от екип на форума. Снимки довечера. Бе ни демонстрирана безупречната работа на двигателя, който мърка като котенце
Локомотив 51 061 е излязъл от ремонт и вече извършва маневрена работа от поне месец време. Снощи, локомотива бе пред обръщателя в депо Русе и бе заснет от екип на форума. Снимки довечера. Бе ни демонстрирана безупречната работа на двигателя, който мърка като котенце

64.19

Администратор

Акредитиран фотограф
51.072 която от година и нещо е спряна и интерестно имаше надпис беше следният по спомен - забранено допускането на локомотива до ремонтно хале и директора на лок.депо ГО.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=281507&cat=7226
51.009 и той също спрян от скоро.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=281506&cat=7226
51.052 си почива кротко.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=281499&cat=7226
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=281507&cat=7226
51.009 и той също спрян от скоро.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=281506&cat=7226
51.052 си почива кротко.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=281499&cat=7226

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 10:49 pm, променено общо 1 път.

Администратор


Администратор
Информация
Модератори