Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Така е, но конкретно след като от 1990 г. Народна Република България стана само Република България някои локомотиви останаха без гербове, други са се движили, бракувани са и си седят с тях, но конкретно на някои не са се задържали много (най-вече на електровозите).
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Много са се движили още няколко години с гербове.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Конкретно на останалия в движение ТПС на БДЖ не може да се види тягово средство с герб, всичко което е с герб е бракувано и седи по базите. 8)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Почти до стачката 1997 е имало движещи се електровози с гербове.
Общо взето са ги махали на големите ремонти.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Предполагам сте видели на 007 къде стои номера и - в кабината. :lol:
За другите машини предполагам някой е казвал на групата кои номера са.
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
51-07

Мнение от shotik »

Локомотив 51-07 /такъв беше номера преди 30 г./беше елитен и от най-здравите и надежни в депо София,работеше САМО на гърбицата в Подуяне,старши машинист Павел Милев,голям добряк.
Имах приключение с тази машина - с 06-64 карахме влак към Мездра ,но между Лакатник и Левище мотора загасна и успяхме да влезем в г.Левище.51-07 идваше от ремонт в Русе и бай Павел се съгласи да ни дърпа до София.Добре вървеше -35-40 км/ч след Лакатник ,но при влизане в Своге се запалиха ресиверите и трябваше да гасим с пожарогасителите.След престой около час потеглихме и успешно се прибрахме в депото.
На 06-64 пък се беше разпресовало зъбно колело ,предаващо движението на един от двата разпределителни вала.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Баща ми го видя на снимката показана от Весо и ми разказа, че е работил и маневра на Пдр. 8)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Да продължа по темата за ДЛ серия 51-00 с един любопитен факт, подкрепен естествено със снимки.

Във ВТУ "Т. Каблешков" - София, в V-ти учебен блок се намира лабораторията за системи на дизеловите локомотиви, където е изграден стенд за ДЛ серия 51-00, съставен от пълната машинна инсталация без ТД, реалния пулт за управление и всички електрически и пневматични елементи от системата за управление и силовите вериги. Двигателя е годен при условие, че се направи ревизия и реглаж.

Ето снимките:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

И да се върнем към темата за действащите локомотиви серия 51 с една добра новина от Русе!

Локомотив 51 061 е излязъл от ремонт и вече извършва маневрена работа от поне месец време. Снощи, локомотива бе пред обръщателя в депо Русе и бе заснет от екип на форума. Снимки довечера. Бе ни демонстрирана безупречната работа на двигателя, който мърка като котенце :wink:
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ето и снимки на локомотиви серия 51, заснети вечерта на 26 Октомври 2009 г.

1. 51 049 чака смяна в гара Русе разпределителна в компанията на военен ешалон
Изображение

2. 51 061 в депото в компанията на 51 052
Изображение

3. Пулт за управление на 51 052
Изображение
64.19
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

51.072 която от година и нещо е спряна и интерестно имаше надпис беше следният по спомен - забранено допускането на локомотива до ремонтно хале и директора на лок.депо ГО.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=281507&cat=7226
51.009 и той също спрян от скоро.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=281506&cat=7226
51.052 си почива кротко.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=281499&cat=7226
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:Причината за "недопускането" на 51 072 :?:
Камара допълнителен ремонт, износени възли, изтекли 40 годишни срокове на въздушните резервоари... Е не е за допускане!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

А резервни части както знаем няма и май няма от къде да се намерят. :roll: Май май вече са сериозно застрашени от изчезване Ганцовете и е редно да се ремонтира и запази за музеен един хубав. То и работа вече няма, кофти положение. :?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

51 008 я гледам доста прясна прясна от ремонт. Днес щъкаше маневрена в Русе разпределителна.
Публикувай отговор

Обратно към “Маневрени дизелови локомотиви | Shunting diesel locomotives”

Информация