Страница 7 от 9
Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 11:06 am
от 42 072.9
За съжаление няма никаква яснота от днешният протест. Чух доста глупости по телевизията...
Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 11:19 am
от plastikat
http://razpisanie.bdz.bg/SearchServlet? ... =10/3/2011 80123 е закъснял 60 мин .8660 със 15 заради стачката ,8610 и той със 60 .2655 и той 9621,30153,4611,2613,20103,към София също гледам ,че има закъснения ,но не пише причината.Като цяло бая влакове са закъснели ,което ще рече ,че стачката не е била само на приказки.Изненадах се приятно.

Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 11:22 am
от 42 072.9
По време на едночасовата стачка, обявена в железниците, са спрели влакове в цялата страна, съобщиха от КНСБ. На Централна гара в София и четирите влака, които трябваше да тръгнат в интервала 10.00 ч. – 11.00 ч., са спрени: влакът за Варна, който трябваше да тръгне в 10.05, влакът, който трябваше да тръгне в 10.06 за Кюстендил, влакът в 10.20 за Червен бряг, влакът в 10.45 за Бругас през Пловдив.
Шестте влака от Варна са спрени. Експресът от Варна е спрян на гара Попово.
Влакът, който е тръгнал по разписание от София в 9.26 ч. за Благоевград - Кулата – е спрян в 10.00 ч. на Драгичево. Влакът, който е трябвало да тръгне от Перник в 10.15 ч., не потегля.
Влаковете от Горна Оряховица за София и Варна са спрени.
Влакът, който по разписание е тръгнал от Кюстендил в 9.03 ч., е спрян в 10.00 ч. на гара Александър Димитров.
Влакът от Ямбол за Бургас е спрян на гара Българово в 10.00 ч. Бързият влак от Бургас за София в 10.50 е спрян.
Влакът, който трябваше да тръгне от гара Михайлово (Стара Загора) в 10.01 е спрян, както и пристигналият в 10.01. на гара Михайлово.
Влакът от Пловдив за Пещера, който е трябвало да тръгне в 10.30 ч. е спрян.
Цитат от агенция "ФОКУС".
Предвиждаше се 1621 да престои 1час на гарата в Септември. 2610 е стоял на гара Попово 1ч. Като цяло повечето колеги са останали съпричастни.
няма
Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 11:31 am
от RAILWAYSTATION
днес както беше планирано БВ 2655 Плевен-Варна престоя тук час заради стачката-по разписание пристига в 10:03 заминава в 10:05. В намален състав от 3 вагона, въпреки че много хора се прехвърлиха на автобуси и таксита, поне 1 вагон остана пълен. Любопитно ми е само как машината с която беше влака 44202.0 го е докарала до тук, след като вчера "Златните" БВЗР 2611 бяха с нея и закъсняха. Като причина за закъснението беше посочено повреда на подвижен състав. Ако се е повредил локомотива много бързо са го оправили. Сега остава дали ще има някакъв резултат от стачката или от утре почва безсрочна целодневна от 8 до 16 часа. Ако се стигне до там и от нея да няма резултат може да спрат всички влакове-дори и нощните. Иначе днес имаше много камери и плакати на КНСБ, интервюта...
Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 11:39 am
от Mario Evstatiev
Аз се надявам, предупредителната стачка да даде резултат и да няма ефективни действия. Като здравомислещ редови железничар и познавайки ситуацията, в която се намират и двете компании - НКЖИ и БДЖ, съм на мнение, че съкращения трабва да се проведат, но моето виждане е, тези съкращения да засегнат административния персонал, който при сегашния обем на превозите е значително раздут. Твърдо съм против за съкращаване на ремонт, превозен и локомотивен персонал! Освен това, смятам, че за да няма социално напрежение в двете компании, ръководствата трябва да съгласуват схема със синдикатите относно изплащане на забавените или въобще неплащани ваучери за храна съгласно КТД 2010, да се дадат насоки за оптимизиране условията на труд на заетите в БДЖ и НКЖИ, да се представи стратегия за развитие и модернизация, която приоритетно да обхване основните системи и подсистеми, имащи пряко отношение към безопасността на превозите и качестото на предлаганите услуги - инфраструктура, подвижен състав, автоматизирани системи за обслужване на пътниците. Въвеждането на автоматизация при билетоиздаването и резервациите пък ще доведе до възможност за редуциране на още административен персонал - билетни кариери, служители от бюра за предварителни резервации и предварителна продажба на билети, служители в регионалните центрове за пътнически превози.
Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 11:40 am
от bfs
bdz46 написа:От къде го измисли това, че разходите се гледат спрямо приходите?
Разходите трябва да се свият с 30 % без оглед на приходите.
Добре, значи аз не съм разбрал

Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 11:54 am
от plastikat
Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 11:55 am
от ghtmht
8631 си почина в Ямбол, 8611 в Калояновец, 30253 в Стралджа
Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 12:09 pm
от Mario Evstatiev
Днес преговорите продължават, дано се постигне договореност и ефективните стачни действия да не бъдат предприети. Пак повтарям - тази стачка ще е пагубна за самата железница и служителите в нея, защото всеки работещ знае, че за да си получи заплатата, трябва да има приход, а когато такъв няма, пари за заплати откъде?
Отделно от това, всички знаем, че българите сме разцепническо племе - едни ще стачкуват, други ще тръгнат напук и така ще излезе, че стачкуващите са саботьори и пак зле - може да последват уволнения като през 98-ма година.
Друго не по-малко важно нещо, касааещо главно депата - особено софийското. Ако спрем, ще ни вземат дългите рамена и пак загиваме.
Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 12:10 pm
от evrokoma

само така момчета ето явно не сте сами и автобусните шофьори са ви подкрепили във Варна

Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 12:21 pm
от 42 072.9
Е спрени са ефективно 51 влака от 61, което е добре (около 90%).
Останалите депа също са съпричастни, което също е радостно.
няма
Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 2:31 pm
от RAILWAYSTATION
спокойно хора при непостигане на споразумение и евентуална безсрочна целодневна стачка от 8 до 16 часа пътниците НЯМА ДА СТРАДАТ от липса на транспорт. Прочетох че при такъв краен случай ще бъдат извозвани с автоДРуси.

. При този случай ще останат необслужвани само жп-спирките, които нямат достъп до пътна инфраструктура.
Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 2:41 pm
от bobara_e_tuk
трябва все пак министерството да разбере, че без железницата просто неможе

Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 2:41 pm
от bdz46
RAILWAYSTATION написа:Прочетох че при такъв краен случай ще бъдат извозвани с автоДРуси.

.
И от къде ще намериш толкова автобуси?
Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 2:45 pm
от Saruman
Защо питаш нас, ние на този въпрос не можем да отговорим. Вие работите в БДЖ, вие по-може да знаете.