Страница 7 от 8
Публикувано на: Вто Окт 26, 2010 1:12 am
от Nikss
Е колко му е едно прикачване с пробата? Дизелът чака на коловоза, влакът пристига, докато се стоварят едните и се качат другите пътници ще се е лепнал, прави се пробата, няма да отнеме повече от 3 минути мисля.

Публикувано на: Вто Окт 26, 2010 9:07 am
от bdz46
Как така дизела чака на коловоза? На кой коловоз?
Публикувано на: Вто Окт 26, 2010 9:31 am
от desiro_94
bdz46 написа:Как така дизела чака на коловоза? На кой коловоз?
Сигурно има предвид дизела да чака на коловоза само, че по-изнесен на пред на който ще пристигне влака

Публикувано на: Вто Окт 26, 2010 9:36 am
от bdz46
Не знаете ли че пристигащ влак и зает коловоз са взаимно изключващи се неща? Дизела може да чака само на съседен коловоз и маневрата ще започне едва след спирането на пристигащия влак.
Публикувано на: Вто Окт 26, 2010 9:37 am
от stankos
Вие пък какво сте се загрижили , все едно че нафтата е над 2 лева !
Те от Лукойл им я подаряват на БДЖ , та за това не ги е грижа колко ще изхарчат !
Бакалски сметки сега за некви 100 тона нафта за месец , къде ли не изтекли !

Публикувано на: Вто Окт 26, 2010 10:49 am
от pavel
stankos написа:Вие пък какво сте се загрижили , все едно че нафтата е над 2 лева !
Те от Лукойл им я подаряват на БДЖ , та за това не ги е грижа колко ще изхарчат !
Бакалски сметки сега за некви 100 тона нафта за месец , къде ли не изтекли !

Моля? На какво основание Лукойл, като частна фирма, подарява нафта на БДЖ?
Публикувано на: Вто Окт 26, 2010 11:01 am
от kgeorgiev
От това че возят техни горива

Хааааааааа Майтап бе Уили!!!
Публикувано на: Вто Окт 26, 2010 3:22 pm
от VESO
Има споразумение между компаниите.Само да уточня , че горивото не се предоставя безплатно , а на значително занижена цена , която обаче е дори под реалната пазарна себестойност за литър.
Публикувано на: Вто Окт 26, 2010 3:45 pm
от Tramway
VESO написа:Има споразумение между компаниите.Само да уточня , че горивото не се предоставя безплатно , а на значително занижена цена , която обаче е дори под реалната пазарна себестойност за литър.
Договорената цена наистина е малко по-ниска от таз на дребно, но в никакъв случай не е под или равна на ФЗЦ. Не мога да я кажа защото ще изям калая. Тя обаче не е фиксирана, а играе според цената на суровия петрол. Има и нещо друго - локомотивната нафта е доста по-добра от таз за автомобили, съдържа разни подобрители, по-ниско съдържание на парафини и смоли, устойчива на ниски температури, и ако са продаваше на бензостанциите сигурно би струвала 3 лв.
Публикувано на: Вто Окт 26, 2010 6:16 pm
от 07
Tramway написа:
Има и нещо друго - локомотивната нафта е доста по-добра от таз за автомобили, съдържа разни подобрители, по-ниско съдържание на парафини и смоли, устойчива на ниски температури, и ако са продаваше на бензостанциите сигурно би струвала 3 лв.
Всъщност нафтата се приготвя по спецификация на поръчителя, тя не е готова, отделните компоненти са в отделни резервоари и се сместват когато има поръчка за "еди колко си тона, с еди какви си показатели"... Условията в ДД на локомотива са различни от тези в автомобилен диз. мотор...
Публикувано на: Сря Окт 27, 2010 5:30 am
от Nikss
bdz46 написа:Не знаете ли че пристигащ влак и зает коловоз са взаимно изключващи се неща? Дизела може да чака само на съседен коловоз и маневрата ще започне едва след спирането на пристигащия влак.
Добре де, айде пък в гърловината тогаз. Не е рентабилно и дизелът и електровозът да блъскат ей така за онзи, който духа...

именно за това е тая картинка.

Публикувано на: Сря Окт 27, 2010 8:13 am
от LALich
По ТРА може и в гърловината да е ЗАБРАНЕНО ,ако не са спазени доста условия за безопасност!
Публикувано на: Сря Окт 27, 2010 10:18 am
от bdz46
Баш на Драгичево нищо не може да чака в гърловината пред пристигащ влак. Подхода към гарата е в надолнище 25 ‰.
Публикувано на: Сря Окт 27, 2010 10:25 pm
от Nikss
Пък защо да чака дори и 1/1000 да е подходът към гарата... нали железницата е държавна, нищо не се губи, има го балансът, нека блъскат и дизелите и електровозите... от много глава не боли.

Публикувано на: Сря Окт 27, 2010 11:39 pm
от bdz46
Дизела може да чака на съседен коловоз само. Това значи поне 10 мин за маневра, а това за малък участък като Сф - Пр е много време. Като броим и срещите на гарата, когато дизела ще трябва да се върти от един влак на друг, кашата става пълна. Освен това и влаковете се броят на пръсти и дизелите така или иначе се екипират и зареждат в депото.