Страница 7 от 10

Публикувано на: Сря Дек 30, 2009 12:07 am
от Labros
:lol:

Публикувано на: Сря Дек 30, 2009 12:36 am
от lubo_katastrofata
...

Публикувано на: Сря Дек 30, 2009 8:11 pm
от lubo_katastrofata
...

Публикувано на: Сря Дек 30, 2009 8:42 pm
от Labros
:lol:

Публикувано на: Сря Дек 30, 2009 8:55 pm
от 44.123
Да и аз съм ги виждал има един интересен вагон 47-ма интерестно направен с стая за ревизьорите и номерацията му е друга ми направи впечетление, но нея запозних като ходих, също има инерестно след тези вагони по натаък се намира възстановителният влак и неговият вагон е фургон пригоден за възстановителният влак.

Публикувано на: Сря Дек 30, 2009 8:56 pm
от Labros
:lol:

Публикувано на: Чет Дек 31, 2009 1:00 am
от assen5
lubo_bulgaria написа:разбрах и за 2 вагона на Горна баня та тия дни ще отида да ги снимам :)
Не си хаби патроните. В Горна Баня няма нищо. Някой се е заблудил.

Публикувано на: Чет Дек 31, 2009 2:10 pm
от Tramway
Рядко имам възможност да следя темата, но сега забелязвам, че много се пише и нищо конкретно. След като не давате възможно най-пълна информация за вагоните, снимките им може да си ги закачате по стените у вас, друга полза от тях няма.

Публикувано на: Чет Дек 31, 2009 2:20 pm
от VESO
Добре , Бае , аз имам един въпрос - ако има номер на вагона , го снимаме , фотографираме вагона отвътре и отвън , но представи си е полуразпаднал се , където отвътре са поникнали растения , няма никъде изписан номер нито каквито и да били надписи или означения , следователно единствената информация , която може да извлечем от него са външния му вид и местоположението за това на коя гара се намира.Хората , които сме попитали , не знаят нищо за него , или дават добре познатия отговор: "Ами аз , когато започнах работа на тази гара , от тогава си стоеше така."
И сега какво правим?

Публикувано на: Чет Дек 31, 2009 2:21 pm
от Labros
:lol:

Публикувано на: Чет Дек 31, 2009 2:41 pm
от Tramway
Естествено са събира информация доколкото може. Ако вагонът е толкова разпаднат, той ще е невъзстановим. Но ако е с рядка и уникална конструкция ще е добре да са правят спасителни напъни.

Ако маркировките са му изтрити, навирате са отдолу, оглеждате рамата, талигите (ако е с талиги), буксите за фирмени табели и фабрични номера. Ако има табелки, изчуквате със секач пластовете боя и ги снимате или преписвате съдържанието. Също тъй описвате точния тип на вагона. За последното не трябват маркировки, в учебниците по вагони са описани всички възможни видове и модификации вагони и са дадени съответните им абревиатури.

Още в началото май написах, че освен фотоапарат ще са ви нужни стари дрехи, ръкавици, чук и секач.

Публикувано на: Чет Дек 31, 2009 8:02 pm
от lubo_katastrofata
...

Публикувано на: Чет Дек 31, 2009 8:07 pm
от VESO
Браво , много интересни находки! Поздравления за откритието!
Колко ли още такива вагони отлежават безстопанствени и забравени по родните гари и маневрени райони. :?

Публикувано на: Чет Дек 31, 2009 8:11 pm
от lubo_katastrofata
...

Публикувано на: Чет Дек 31, 2009 9:16 pm
от Saruman
VESO написа:"Ами аз , когато започнах работа на тази гара , от тогава си стоеше така."
Това и аз съм го чувал!