

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 11:03 pm, променено общо 1 път.
...
Последно промяна от lubo_katastrofata на Съб Дек 11, 2010 5:22 pm, променено общо 1 път.
...
Последно промяна от lubo_katastrofata на Съб Дек 11, 2010 5:22 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 11:01 pm, променено общо 1 път.

Акредитиран фотограф
Да и аз съм ги виждал има един интересен вагон 47-ма интерестно направен с стая за ревизьорите и номерацията му е друга ми направи впечетление, но нея запозних като ходих, също има инерестно след тези вагони по натаък се намира възстановителният влак и неговият вагон е фургон пригоден за възстановителният влак.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 10:59 pm, променено общо 1 път.

Глобален модератор
Рядко имам възможност да следя темата, но сега забелязвам, че много се пише и нищо конкретно. След като не давате възможно най-пълна информация за вагоните, снимките им може да си ги закачате по стените у вас, друга полза от тях няма.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Добре , Бае , аз имам един въпрос - ако има номер на вагона , го снимаме , фотографираме вагона отвътре и отвън , но представи си е полуразпаднал се , където отвътре са поникнали растения , няма никъде изписан номер нито каквито и да били надписи или означения , следователно единствената информация , която може да извлечем от него са външния му вид и местоположението за това на коя гара се намира.Хората , които сме попитали , не знаят нищо за него , или дават добре познатия отговор: "Ами аз , когато започнах работа на тази гара , от тогава си стоеше така."
И сега какво правим?
И сега какво правим?

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 11:00 pm, променено общо 1 път.

Глобален модератор
Естествено са събира информация доколкото може. Ако вагонът е толкова разпаднат, той ще е невъзстановим. Но ако е с рядка и уникална конструкция ще е добре да са правят спасителни напъни.
Ако маркировките са му изтрити, навирате са отдолу, оглеждате рамата, талигите (ако е с талиги), буксите за фирмени табели и фабрични номера. Ако има табелки, изчуквате със секач пластовете боя и ги снимате или преписвате съдържанието. Също тъй описвате точния тип на вагона. За последното не трябват маркировки, в учебниците по вагони са описани всички възможни видове и модификации вагони и са дадени съответните им абревиатури.
Още в началото май написах, че освен фотоапарат ще са ви нужни стари дрехи, ръкавици, чук и секач.
Ако маркировките са му изтрити, навирате са отдолу, оглеждате рамата, талигите (ако е с талиги), буксите за фирмени табели и фабрични номера. Ако има табелки, изчуквате със секач пластовете боя и ги снимате или преписвате съдържанието. Също тъй описвате точния тип на вагона. За последното не трябват маркировки, в учебниците по вагони са описани всички възможни видове и модификации вагони и са дадени съответните им абревиатури.
Още в началото май написах, че освен фотоапарат ще са ви нужни стари дрехи, ръкавици, чук и секач.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
...
Последно промяна от lubo_katastrofata на Съб Дек 11, 2010 5:23 pm, променено общо 1 път.
...
Последно промяна от lubo_katastrofata на Съб Дек 11, 2010 5:24 pm, променено общо 1 път.

Това и аз съм го чувал!VESO написа:"Ами аз , когато започнах работа на тази гара , от тогава си стоеше така."
Информация
Модератори