Страница 7 от 20
Публикувано на: Чет Юни 03, 2010 5:59 am
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Не е толкова стряскаща:
32 081.2 (ex 32 118.2)
Впечатление прави добре направения ремонт на ЕМВ вътре. Забелязах, че РУ-тата са настроени по - добре отколкото очаквах и не блъска толкова. В кабините също е пипано доста. Не съм имал време да я заглеждам по - обстойно или да правя технически наблюдения върху нея, но това е първоначалното ми впечатление.
:)
Публикувано на: Чет Юни 03, 2010 7:32 pm
от markos
Днес научих една новина за 32-123/124, че заминава за София да работи, а за Бургас идва една счупена еликтричка от Стара Загора

Публикувано на: Пет Юни 04, 2010 7:37 am
от stankos
Че има малък напредък , има !
Admin: Проведено е почистване на темата! Приканвам към укротяване на страстите от всички участници в изтритите мнения.
Публикувано на: Пон Юни 07, 2010 11:59 am
от mitio-tuca
32.109

и
32.145

Публикувано на: Пон Юни 14, 2010 3:33 pm
от forhi
Прочетох, че в момента има недостиг на нови ЕМВ в София, но ми е интересно защо само по трета линия останаха мотрисите 32ра серия?
По едно време доста влакове бяха с 32 серия, но сега гледам в графика, че 32081 се лангърка само по трета линия, а останалите са Desiro.
Да не би някоя автобусна фирма да е почерпила, за да стане така?
Публикувано на: Пон Юни 14, 2010 10:11 pm
от Nikss
Едва ли. Гледам положението се позакърпи, вероятно ревизиите са минали вече. В Събота пред халето имаше бая ЕМВ-та, измити и лъснати, готови за обслужване на влакове.

Публикувано на: Пон Юни 14, 2010 10:17 pm
от bdz46
Просто по 3-та няма големи скорости и 32 се справят с разписанието.
Публикувано на: Вто Юни 15, 2010 12:15 am
от mitio-tuca
направи ми впечатление наскоро 32 097 в подуене пред ремонтно хале. да не би да я стягат?
до нея също беше и ако не ме лъже паметта 32 119.32 120
Публикувано на: Вто Юни 15, 2010 6:02 am
от Mario Evstatiev
koitoq@mail.bg написа:направи ми впечатление наскоро 32 097 в подуене пред ремонтно хале. да не би да я стягат?
до нея също беше и ако не ме лъже паметта 32 119.32 120
32-097/098 е за части, а 32-119/120 е в ремонтното хале.
Публикувано на: Вто Юни 15, 2010 9:59 am
от bdz46
32 077/078 се стяга.
Публикувано на: Вто Юни 15, 2010 5:27 pm
от 44.123
Тя не беше ли бая зле как са се точно нея да правят.
Публикувано на: Вто Юни 15, 2010 5:42 pm
от bdz46
Тя е наред, цяла е и е бездействала само 2 години. Тези, които не бяха зле сега са само скелети, а тези на Кулата са за капитален и среден ремонт и са стояли повече време.
32 089/090 се прави в ЛВЗ.
Публикувано на: Сря Юни 16, 2010 6:52 pm
от 44.123
bdz46 написа:32 089/090 се прави в ЛВЗ.
Дочух, че има ли бая проблеми с нея и са я изоставали и ще бъде донор за части, но не мога да потвърдя информацията на пълно.
Публикувано на: Сря Юни 16, 2010 7:34 pm
от Nikss
44.123 написа:bdz46 написа:32 089/090 се прави в ЛВЗ.
Дочух, че има ли бая проблеми с нея и са я изоставали и ще бъде донор за части, но не мога да потвърдя информацията на пълно.
Че то с коя правена досега СФ гробница не са имали проблеми? Толкова са занемарени, че няма на къде... в ЛВЗ дори и да ги ремонтират те пак почват с повредите. Просто минало й е времето на тъз техника и е наложително час по-скоро да започне поетапното изваждане от експлоатация на тези иначе много добри някога тягови единици. За сведение, един качествен КР на занемарена СФ гробница се прави между 2 и 3 години до състояние "от завода". Единственото, което ме дразни е, че отново са до 80 км/ч, но... съдба.

Публикувано на: Чет Юни 24, 2010 8:44 pm
от Mario Evstatiev
Вчера лъснатата 32-081/082 беше на влак 30113/30114.