Страница 7 от 20
Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 6:00 pm
от lok43r
Щом са на хартия тогава не ми се мисли на 89 СР на какво е. Да не говорим за финансовата част на нещата.
Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 8:28 pm
от amon
Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 9:10 pm
от 43.309
Конкретно за ремонта на електровози в Подуене, мога да кажа само хубави неща, въпреки всичките нападки. Вярно малко хора, ремонта е бавен, но КАЧЕСТВЕН.
Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 9:24 pm
от amon
По трима души на смяна правят машините. Без резервни части, без достатъчно време и без елементарни условия на труд. В момента бригада ''Среден ремонт'' се състои всичко на всичко от шест души, колкото и абсурдно да е това.
Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 9:32 pm
от 44.123
А локомотиви чакащи за ремонт бол.
Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 9:35 pm
от Nikss
Проблема е, че халето е пълно 365 дни в годината, отвън също голяма опашка чака и заради малкото хора и бавното ремонтиране на тези в халето чакащите отвън стават донори за движещите се и след това става невъзможно ремонтирането им.

Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 10:58 pm
от lok43r
И въпреки това ремонтът в Пд е по-добър от Трансимпекс.
Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 11:00 pm
от Nikss
Не се ангажирам да ги слагам на кантар - каквото се поръча "от горе" това се получава в Трансимпекс - никой не е луд да се набута с колосална сума пари, която после да не се изплати с месеци.
Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 11:09 pm
от bdz46
Правилниците за ПР и СР са еднакви за ЛВЗ, Пд, Кончар и гаража на бай Пешо. Би следвало да се извършват едни и същи неща и да се плаща за едно и също.
Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 11:11 pm
от Nikss
При бай Пешо със сигурност е по-различно от изброените.

Би следвало да се извършват едни и същи неща и да се плаща за едно и също, но реално не е така.
Публикувано на: Съб Окт 31, 2009 12:38 am
от amon
В ЛВЗ - Русе по-голямата част от командните електрически апарати са заменят с нови докато в Подуяня същите тези се отремонтират поради липса на финансиране за закупуване на нови такива. Нормално е машините да дават дефекти след изписване. Не може с релета на 30 години да се гарантира нормална работа на локомотива колкото и добре да са отремонтирани ( едно е намотка с 956 ома, друго е намотака с 945 ома примерно ). А какво е станало с финансите отпуснати за ремонта на определен локомотив И КОИТО НЕ СТИГАТ ЗА НАЙ-ЕЛЕМЕНТАРЕН ПРЕДПАЗИТЕЛ трябва най-вероятно да се запитат ''колегите'' от Централно управление на БДЖ, тьй като никой друг не може с такава свобода да се разпорежда с финансирането на ремонта на локомотивите.
Публикувано на: Съб Окт 31, 2009 12:40 am
от Nikss
Публикувано на: Съб Окт 31, 2009 12:55 am
от amon
В момента аз съм единствения, който се занимава с ремонта на тези апарати ( визирам релета R3N, контактори V40E, V63E, пакетни превключаватели VS16 и т.н. и т.н. ) и мога с чисто сърце да кажа, че ми писна вече от разни пластинки, кученца, водачи, които вече просто не могат да се отремонтират поради умора на пластмасата. поради намаляване на С на пружините и др. Геометричната форма на подвижните мостове на кученцата се показва с възможно най-странните уравнения на аналитичната геометрия ( използвам думата ''кученца'' за водачите на подвижните мостове при VS16 ).
П.П. Ако за един ПР се отпускат 30.000 лв. , то от тях в ремонта се усвояват не повече от 5.000 лв. - смятал съм ги. За несведущите да поясня - нищо ново не се слага а се възстановява старото. Единственото ново са шунтовете на спомагателните машини и то защото винаги липсват при приемане на машината. Кой знае защо
Да допълня - един контактор струва между 100 и 200 лева а това не са малко пари за някой джоб.
Публикувано на: Съб Окт 31, 2009 8:46 am
от Mario Evstatiev
Да не говоря, че няма "реглетни" ключове и се правят старите. Много ми е интересно кой възстановява реглети в Подуяне в момента. Преди Симеон Разложки им беше хванал цаката, разглобяваше ги, почистваше ги и ги връщаше към живота. Отделно много пъти се просеше от трамвайно депо Искър - добре, че човека с дашната фамилия Дашев все помагаше поради сантиментална обвързаност с депо Подуяне. Но като Дашев се пенсионира, на чия врата ще висят подуянци да молят за милостиня в размер на няколко реглети?
Публикувано на: Съб Окт 31, 2009 5:15 pm
от amon
Кратко и ясно- реглети няма.