lok45111 написа:Не е до реда. Силното намаляване на товарите и същевременно тенденцията за вдигане на скорости и свиване на времепътувания на влаковете, налага да се преоборудват "бавните" машини с колооси и редуктори за 130 км/час. Горна Оряховица имат доста 44-ки, но явно им е необходима поне още една машина за да си "вържат гащите" и да подават 45-ци на бързите влакове. Поне така си мисля аз.
Тази кампания, която е подета навсякъде 45 да ги превръщат в 44 е погрешна... а след време като тръгнат товарите никой не мисли, че и сегашните 45 няма да стигат до никъде, камо ли ако половината от тях са превърнати с течение на времето в 44.

И пак не получих отговор при положение, че в момента в депо ГО има 13 машини за 130 km/h (от които в движение са 10, 2 са спряни за ремонти и 1 е командировка) къде аджеба ще вървят като са предостатъчно? Янтрата е скопена и й подават 45-ци, на бързите влакове подават 130 километрови 44, че даже и на закъсалите варненци са дали в момента машини (2 на брой мисля), София също движи с 44 115, Сз с 44 070. И пак са много бързите Р-ки, някъде 8 остават, а работа май едва за 6 има при положение, че се експлоатират правилно.
А 138 беше до 130 преди да спре за ПР, нека Борислав ни информира как ще излезе, тя беше оборудвана с нови валове, ако не е тънка значи, че пак ще е до 130, но ако е изтъняла ще стане като 106 - ще излезе скопена.

Черните спици не винаги значат 100.
