Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

rexkos написа:
Nikss написа: Какъв е тоя зор като в ГО даже са предостатъчно бързите Р-ки?
Факт е, че все още е често явление да бъдат подавани "куци коне" на бързите влакове на депо ГО и го знаеш много дборе. Явно бегачките не са съвсем достатъчни. :wink:
Мда, знаем я тъз порочна практика, широко разпространена не само в депо ГО. Давай там бързите Р-ки да опъват уши на товарачките, пък ще дадем някой разпадащ се дръгел серия 45 на БВ нищо, че обходите са разтегнати и се спазват и със 100 км машина. В момента в ГО бързите 44 са общо 13 (коя спряна, коя движеща се) - това са 44 070, 105, 109, 111, 113, 114, 117, 118, 126, 127, 137, 138 и 141. Напълно достатъчни според мен, че даже имат и в излишък и щедро раздават насам-натам. :D Отделно се надявам тайничко за 44 121 да има отделен комплект. 8) 106 се надявам също да намаже като влезе за СР на един по-късен етап от експлоатацията си в близките 2 г. :D По 44-110 няма развитие, иначе и тя ще се включи. До тук стават общо 16 машини. А може и още. Максимумът е 17 машини. 44 125 също трябва да стане бегачка като влезе за СР. И къде ще вървят тези 17 машини може ли да ми кажете? На ПВ и ТВ по 4-та. А от тия 17 машини (13 в момента) дали има работа и за 8. :evil:
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

lok45111 написа:
borislaviv написа:За да се направи това, явно има нужда от бързи локомотиви. Пък и намалелите товари, сигурно също си казват думата.Все пак нищо не е станало.Важно е че се ремонтират локомотиви, а не да се нарязват.
Аз дори съм положително настроен към "побързяването" на 45-та серия, защото за нея почти няма работа. Оптимално щеше да е да си купим редуктори за 120 км/час, но те струват парички и то доста. Иначе до къде стигнахме с машините, подадени за ремонт?
Наред е 44-138 да излезе от подемен ремонт.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

138 беше добра машина. Интересно ми е дали ще се сетят да уплътнят кабините?
64.19
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

borislaviv написа:Днес влиза 45-202 за среден ремонт.След излизането и от ремонт,ще бъде с редуктори за бързи колооси.Сигурно ще получи и нов номер от 44 серия.Можем да гадаем каъв ще бъде той.
Хубаво е това, но значи 138 да си остане до 100.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Как така ще остане до 100 бря? Ама то нищо чудно... Tя 106 влезе бърза, излезе ограничена. Защото за нея нямаше колооси. Само й бяха сложили валове и като изтъня преди да влезе за ремонт, излезе ограничена. :? 138 доколкото знам, не намаза колооси, а също валове. Тъй, че до някъде си прав Жулиене, но да се надяваме, да не си толкова. :D
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Борислав да каже. До скоро в депото им имаше само един комплект червени колооси и той е за 44 121.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

46 242 написа:Борислав да каже. До скоро в депото им имаше само един комплект червени колооси и той е за 44 121.
Сега щом за 202 се вдигна такъв шум... Може и да е дошъл някой друг вагон с колооси от Чехия. :twisted: :D Някои депа се чудят къде да си пускат бързите Р-ки, други гледат и чакат да се сдобият с такива посредством златните колооси. :? Ей такава ни е цялата скапана държава. :x Никакъв ред няма. :evil:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Не е до реда. Силното намаляване на товарите и същевременно тенденцията за вдигане на скорости и свиване на времепътувания на влаковете, налага да се преоборудват "бавните" машини с колооси и редуктори за 130 км/час. Горна Оряховица имат доста 44-ки, но явно им е необходима поне още една машина за да си "вържат гащите" и да подават 45-ци на бързите влакове. Поне така си мисля аз.
64.19
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Доколкото знам 45-202 ще бъде оборудвана с колооси за 130км/ч. Сигурно ще има нова доставка. А 44-138 е с черните спици.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Значи е до 100. :(
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

lok45111 написа:Не е до реда. Силното намаляване на товарите и същевременно тенденцията за вдигане на скорости и свиване на времепътувания на влаковете, налага да се преоборудват "бавните" машини с колооси и редуктори за 130 км/час. Горна Оряховица имат доста 44-ки, но явно им е необходима поне още една машина за да си "вържат гащите" и да подават 45-ци на бързите влакове. Поне така си мисля аз.
Тази кампания, която е подета навсякъде 45 да ги превръщат в 44 е погрешна... а след време като тръгнат товарите никой не мисли, че и сегашните 45 няма да стигат до никъде, камо ли ако половината от тях са превърнати с течение на времето в 44. :evil: И пак не получих отговор при положение, че в момента в депо ГО има 13 машини за 130 km/h (от които в движение са 10, 2 са спряни за ремонти и 1 е командировка) къде аджеба ще вървят като са предостатъчно? Янтрата е скопена и й подават 45-ци, на бързите влакове подават 130 километрови 44, че даже и на закъсалите варненци са дали в момента машини (2 на брой мисля), София също движи с 44 115, Сз с 44 070. И пак са много бързите Р-ки, някъде 8 остават, а работа май едва за 6 има при положение, че се експлоатират правилно.
А 138 беше до 130 преди да спре за ПР, нека Борислав ни информира как ще излезе, тя беше оборудвана с нови валове, ако не е тънка значи, че пак ще е до 130, но ако е изтъняла ще стане като 106 - ще излезе скопена. :? Черните спици не винаги значат 100. :wink:
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

44-138 ще бъде за 100км/ч.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Много хубаво... значи последва 106 в пропастта... язък. И тя ли е изтъняла, че не съм я виждал някъде от Юни месец преди да я спрат и не знам колко са й дебели бандажите, но имам спомени, че бяха средни. :roll:
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44125 с нови бандажи. Днес се разписа на 10121.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Тя хубаво е с нови бандажи, но догодина както ще влиза за СР май пак ще си остане с тези си бандажи тъй като те няма да се износят много докато спре и пак няма да намаже червени ботушки. :x Иначе е страшна машина. 8)
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация