Мда, знаем я тъз порочна практика, широко разпространена не само в депо ГО. Давай там бързите Р-ки да опъват уши на товарачките, пък ще дадем някой разпадащ се дръгел серия 45 на БВ нищо, че обходите са разтегнати и се спазват и със 100 км машина. В момента в ГО бързите 44 са общо 13 (коя спряна, коя движеща се) - това са 44 070, 105, 109, 111, 113, 114, 117, 118, 126, 127, 137, 138 и 141. Напълно достатъчни според мен, че даже имат и в излишък и щедро раздават насам-натам.rexkos написа:Факт е, че все още е често явление да бъдат подавани "куци коне" на бързите влакове на депо ГО и го знаеш много дборе. Явно бегачките не са съвсем достатъчни.Nikss написа: Какъв е тоя зор като в ГО даже са предостатъчно бързите Р-ки?
Наред е 44-138 да излезе от подемен ремонт.lok45111 написа:Аз дори съм положително настроен към "побързяването" на 45-та серия, защото за нея почти няма работа. Оптимално щеше да е да си купим редуктори за 120 км/час, но те струват парички и то доста. Иначе до къде стигнахме с машините, подадени за ремонт?borislaviv написа:За да се направи това, явно има нужда от бързи локомотиви. Пък и намалелите товари, сигурно също си казват думата.Все пак нищо не е станало.Важно е че се ремонтират локомотиви, а не да се нарязват.
Администратор
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Как така ще остане до 100 бря? Ама то нищо чудно... Tя 106 влезе бърза, излезе ограничена. Защото за нея нямаше колооси. Само й бяха сложили валове и като изтъня преди да влезе за ремонт, излезе ограничена.
138 доколкото знам, не намаза колооси, а също валове. Тъй, че до някъде си прав Жулиене, но да се надяваме, да не си толкова. 
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Сега щом за 202 се вдигна такъв шум... Може и да е дошъл някой друг вагон с колооси от Чехия.46 242 написа:Борислав да каже. До скоро в депото им имаше само един комплект червени колооси и той е за 44 121.
Администратор
Не е до реда. Силното намаляване на товарите и същевременно тенденцията за вдигане на скорости и свиване на времепътувания на влаковете, налага да се преоборудват "бавните" машини с колооси и редуктори за 130 км/час. Горна Оряховица имат доста 44-ки, но явно им е необходима поне още една машина за да си "вържат гащите" и да подават 45-ци на бързите влакове. Поне така си мисля аз.
64.19
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Тази кампания, която е подета навсякъде 45 да ги превръщат в 44 е погрешна... а след време като тръгнат товарите никой не мисли, че и сегашните 45 няма да стигат до никъде, камо ли ако половината от тях са превърнати с течение на времето в 44.lok45111 написа:Не е до реда. Силното намаляване на товарите и същевременно тенденцията за вдигане на скорости и свиване на времепътувания на влаковете, налага да се преоборудват "бавните" машини с колооси и редуктори за 130 км/час. Горна Оряховица имат доста 44-ки, но явно им е необходима поне още една машина за да си "вържат гащите" и да подават 45-ци на бързите влакове. Поне така си мисля аз.
А 138 беше до 130 преди да спре за ПР, нека Борислав ни информира как ще излезе, тя беше оборудвана с нови валове, ако не е тънка значи, че пак ще е до 130, но ако е изтъняла ще стане като 106 - ще излезе скопена.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори