За 45 179.9 ще се включа и аз с информацията, че към 16.10.2009 г., локомотива беше на 2/3 готов по коша, оставаха талигите и боята. Причината за забавяне на ремонта е както липсата към тази дата на колоосни комплекти, така и непревеждането от страна на БДЖ на средства за довършителни работи по ремонта.Nikss написа:Лок е в БДЖ - Трансимпекс - Русе за среден ремонт, такъв нормално се извършва за 3 месеца, горе/долу в момента са стигнали до половината, би трябвало вече да е в бояджийното и оттам нататък да започват да го събират. Подробности от нашия колега г-н Иван Иванов.

Администратор
64.19

Дано стане по скоро за да ни радва с красотата си и новата си боя.Тая година от депо Мездра се изложиха от към лъскави машини само 45-173 и можеби и 45-179 като чета коментерите във форума може да стане и 44-179 дано да не съм прав.


Според теб с 3 44-ки достатъчно ли е да се върже бързия график? Още повече, че никой няма да ги пита... всичко се решава "от горе" - от БДЖ - ТПС /Локомотиви/ ЕООД.
И ГО не ги питаха искат ли си 44 104 когато беше спряна за КР 2003 г., отчислиха я от парка на ГО машините и я взеха да се модернизира в Кончар. Отделно ако 161 не беше преминала в серия 44 с 2 локомотива хептен щеше да е трагично положението.


Администратор
Естествено, че няма да стане 44 179! Машината си остава в 45-та серия, но ще бъде за 110 км/час.Nikss написа:Няма да стане 44 179, видяхме 44 140 каква работа върши, ми да вземат да направят размяна с някое депо (Сз например) за 45-ца. А иначе на 45179 ще слагат само нови колооси както направиха и с 45 199 и евентуално ще има V max=110 km/h.
64.19

Доколкото знам от колеги лок.машинисти 44-140 е най-бързата машина в депо Мездра и едвали биха я сменили за 45-00 но ако разпоредят ще стане, влезе ли за ПР след това ще се разбере. А и вече я няма в депото може да е из някое от халетата онзи ден пътувах и ми направи впечатление, че 45-193 е на оградата 45-146,45-147 и файтерите са си там в три от халетата които се виждат от влака се видяха 3 лок. но просто неможе да се види кои са.





За 45-174 съм сигурен, че не беше на оградата, беше пълно с дизели и за капак 45-193 и останалити 523,538,554,555,146 и 147 това се видя от влака.





Колкото и 45 199 е до 110 - само на шаблон в кабините, по Хаслери е до 100, освен това никой не е правил опит да вдига 110 макар, че влакове и мегдан за толкова има и специално при СР-то й бяха сложили чисто нови колооси за да бъде до 110.lok45111 написа:Естествено, че няма да стане 44 179! Машината си остава в 45-та серия, но ще бъде за 110 км/час.Nikss написа:Няма да стане 44 179, видяхме 44 140 каква работа върши, ми да вземат да направят размяна с някое депо (Сз например) за 45-ца. А иначе на 45179 ще слагат само нови колооси както направиха и с 45 199 и евентуално ще има V max=110 km/h.

Че 44 140 е най-бързата в депо Мездра, така е, спор няма, но е неефективна за експлоатация тъй като голяма част от електровозите са от серия 45 и макар и само 4 файтъра, то всичко е под общия знаменател 100 по отношение на V max, и под общия знаменател 110 за редуктори. А тя като е за 130 първо нито има къде да се вдигне тази скорост тъй като не карат БВ, а по 7-ма и 2-ра на видинските БВ няма трицифрени скорости и второ докато се движеше много рядко я подаваха на товарачки, защото теглителната й сила спрямо 45 и 43 е по-малка и гледаха да я пускат по видинските БВ и на ПВ най-вече за ГО.фена написа:Доколкото знам от колеги лок.машинисти 44-140 е най-бързата машина в депо Мездра и едвали биха я сменили за 45-00 но ако разпоредят ще стане, влезе ли за ПР след това ще се разбере. А и вече я няма в депото може да е из някое от халетата онзи ден пътувах и ми направи впечатление, че 45-193 е на оградата 45-146,45-147 и файтерите са си там в три от халетата които се виждат от влака се видяха 3 лок. но просто неможе да се види кои са.![]()
![]()
А Весо, доста неща са се променили.



За 44-140 ако се погледне ГДВ за 2009г. има влак, който може само тя да си го кара и това е 7621/7624 от Видин - София. По пътя си спира на няколко гари (Вн-Бр-Мц-Бо-Кд-Вр-Мюг и Сф) това е точният влак за нея но поважното е да я оправят и да припка по родната жп.мрежа.




Информация
Модератори