Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:Лок е в БДЖ - Трансимпекс - Русе за среден ремонт, такъв нормално се извършва за 3 месеца, горе/долу в момента са стигнали до половината, би трябвало вече да е в бояджийното и оттам нататък да започват да го събират. Подробности от нашия колега г-н Иван Иванов. 8)
За 45 179.9 ще се включа и аз с информацията, че към 16.10.2009 г., локомотива беше на 2/3 готов по коша, оставаха талигите и боята. Причината за забавяне на ремонта е както липсата към тази дата на колоосни комплекти, така и непревеждането от страна на БДЖ на средства за довършителни работи по ремонта.
64.19
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana
отг

Мнение от фена »

Дано стане по скоро за да ни радва с красотата си и новата си боя.Тая година от депо Мездра се изложиха от към лъскави машини само 45-173 и можеби и 45-179 като чета коментерите във форума може да стане и 44-179 дано да не съм прав.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Няма да стане 44 179, видяхме 44 140 каква работа върши, ми да вземат да направят размяна с някое депо (Сз например) за 45-ца. А иначе на 45179 ще слагат само нови колооси както направиха и с 45 199 и евентуално ще има V max=110 km/h. 8)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Стара Загора няма да дадат 45-00-ца , бъди сигурен. :D Още повече , че 161 вече е серия 44-00. :wink:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Според теб с 3 44-ки достатъчно ли е да се върже бързия график? Още повече, че никой няма да ги пита... всичко се решава "от горе" - от БДЖ - ТПС /Локомотиви/ ЕООД. :wink: И ГО не ги питаха искат ли си 44 104 когато беше спряна за КР 2003 г., отчислиха я от парка на ГО машините и я взеха да се модернизира в Кончар. Отделно ако 161 не беше преминала в серия 44 с 2 локомотива хептен щеше да е трагично положението.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:Няма да стане 44 179, видяхме 44 140 каква работа върши, ми да вземат да направят размяна с някое депо (Сз например) за 45-ца. А иначе на 45179 ще слагат само нови колооси както направиха и с 45 199 и евентуално ще има V max=110 km/h. 8)
Естествено, че няма да стане 44 179! Машината си остава в 45-та серия, но ще бъде за 110 км/час.
64.19
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana
отг

Мнение от фена »

Доколкото знам от колеги лок.машинисти 44-140 е най-бързата машина в депо Мездра и едвали биха я сменили за 45-00 но ако разпоредят ще стане, влезе ли за ПР след това ще се разбере. А и вече я няма в депото може да е из някое от халетата онзи ден пътувах и ми направи впечатление, че 45-193 е на оградата 45-146,45-147 и файтерите са си там в три от халетата които се виждат от влака се видяха 3 лок. но просто неможе да се види кои са. :roll: :roll: :roll:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

На оградата на депо Мездра има само два електровоза (един от които трябва да е 45174-0) , останалите са дизели.Вече пред самото депо са струпани доста , когато с Rexkos ходихме , там бяха 523 , 543 , 554 , 146 и 170. Пловдивската 538 също им правеше компания в обичайната си "поза".
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana
отг

Мнение от фена »

За 45-174 съм сигурен, че не беше на оградата, беше пълно с дизели и за капак 45-193 и останалити 523,538,554,555,146 и 147 това се видя от влака. :cry: :cry: :cry:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

lok45111 написа:
Nikss написа:Няма да стане 44 179, видяхме 44 140 каква работа върши, ми да вземат да направят размяна с някое депо (Сз например) за 45-ца. А иначе на 45179 ще слагат само нови колооси както направиха и с 45 199 и евентуално ще има V max=110 km/h. 8)
Естествено, че няма да стане 44 179! Машината си остава в 45-та серия, но ще бъде за 110 км/час.
Колкото и 45 199 е до 110 - само на шаблон в кабините, по Хаслери е до 100, освен това никой не е правил опит да вдига 110 макар, че влакове и мегдан за толкова има и специално при СР-то й бяха сложили чисто нови колооси за да бъде до 110.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:
Re: отг

Мнение от Nikss »

фена написа:Доколкото знам от колеги лок.машинисти 44-140 е най-бързата машина в депо Мездра и едвали биха я сменили за 45-00 но ако разпоредят ще стане, влезе ли за ПР след това ще се разбере. А и вече я няма в депото може да е из някое от халетата онзи ден пътувах и ми направи впечатление, че 45-193 е на оградата 45-146,45-147 и файтерите са си там в три от халетата които се виждат от влака се видяха 3 лок. но просто неможе да се види кои са. :roll: :roll: :roll:
Че 44 140 е най-бързата в депо Мездра, така е, спор няма, но е неефективна за експлоатация тъй като голяма част от електровозите са от серия 45 и макар и само 4 файтъра, то всичко е под общия знаменател 100 по отношение на V max, и под общия знаменател 110 за редуктори. А тя като е за 130 първо нито има къде да се вдигне тази скорост тъй като не карат БВ, а по 7-ма и 2-ра на видинските БВ няма трицифрени скорости и второ докато се движеше много рядко я подаваха на товарачки, защото теглителната й сила спрямо 45 и 43 е по-малка и гледаха да я пускат по видинските БВ и на ПВ най-вече за ГО.
А Весо, доста неща са се променили. :wink: 174 от отдавна не е на оградата, първоначално я бяха преместили на коловоза до другите машини, после изчезна някъде - може и да са я вкарали да я правят. 554 също от скоро я няма на коловоза с машините. Най-отзад са забутани 543 и 538, на съседния коловоз са 146, 147, 170, 523.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

За 543 шансовете нулеви ли са , че са я забутали за компания на 538?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Не мога да кажа, но при положение, че има машини, чакащи ремонти още отпреди 543 да спре, засега освен да освен да стои чакайки финансиране, не виждам кога ще тръгне. :roll:
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana
отг

Мнение от фена »

За 44-140 ако се погледне ГДВ за 2009г. има влак, който може само тя да си го кара и това е 7621/7624 от Видин - София. По пътя си спира на няколко гари (Вн-Бр-Мц-Бо-Кд-Вр-Мюг и Сф) това е точният влак за нея но поважното е да я оправят и да припка по родната жп.мрежа. :) :) :)
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

Гледам, че никой не е писал за 45 165, която е в движение вече две седмици. :) Тя беше най-бързата дупнишка машина (110 км/ч) докато 44 164 не я детронира. Последната засега си работи в Дупница.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация