
Администратор
Смятам, че с това действие, както МТИТС, така и НКЖИ показаха, че у нас няма никаква мисъл за съхраняване на направеното през годините. А на тези от "анти-протеста" бих казал: А щеше ли да ви е добре ако се качите сутрин на чистото влакче и ви свали до Централна гара за 15 минути вместо да се тресете 1 час в архаичен оранжево-бял пушилнико-друсник, скърцащ, тропащ и смърдящ на мангал, за който сте платили 1 лев?
64.19

Снимката с вагоните на Полиграфснаб е интересна. Много ми е чудно как ще си превозват хартията. За незапознатите да кажа, че вестникарска хартия в България не се произвежда, всичката е внос. Произвежда се на огромни и тежки рулони, които е нерентабилно да се карат с камиони. Това беше и причината да стои все още линията до складовете на Полиграфснаб. Те са малко след автогара юг


Демонтирането на линията поне засегае отложено. Това се дължи на протестите. Поради това повече не искам да чувам мнения от рода на " Няма смисъл да протестираме,то вече си е решено ,от протести полза няма и т.н."
Пак ще ви кажа,може да успеем,но може и да не успеем.Но поне ще знаем,че сме опитали. Със сигурност няма да успеем само ако си мълчим.
Затова ви призовавам,ако има пак митинг,нека всички бъдем там. На този се събраха около четиридесет човека.
Нека публикуваме статии,даваме интервютя и по всякакъв начин доказваме,че тази линия ни е нужна.
Пак ще ви кажа,може да успеем,но може и да не успеем.Но поне ще знаем,че сме опитали. Със сигурност няма да успеем само ако си мълчим.
Затова ви призовавам,ако има пак митинг,нека всички бъдем там. На този се събраха около четиридесет човека.
Нека публикуваме статии,даваме интервютя и по всякакъв начин доказваме,че тази линия ни е нужна.

Здравейте!
Миналата седмица се разходихме с г-н Г. Статков (от Дружеството за запазване и развитие на железницата) до фирмите, които са по
протежение на линията. Повечето техни представители са съгласни да
подкрепят инициативата за запазване на линията.
Шефът на "Полиграфснаб" беше в командировка в чужбина, но от секретарката му разбрахем, че фирмата вече е завела дело против демонтажа на линията. Шефът на една от фирмите заяви, че лично е
ходил в НКЖИ след като е получил уведомителното писмо за демонтжа. Спомена, че там всички били "наплашени" и отклонявали въпросите за демонтажа. Учудваща е позицията на инж. Милчо Ламбрев - световната банка... дъра-бъра..., нерантабилни линии...Ние нямаме ли стратегия та все световната банка ще ни спуска "препоръки". Почвам наистина да се плаша от 2012 - "Още 500 км линии да бъдат закрити поиска световната банка". Кои ли жп отсечки ще бъдат подложени на процедура "Cut-off"?
Не знам дали сте виждали стенограмата на МС от 25.05.2011 г . -Бойко: "Московски, до къде стигнахте с тази бутафорна жп линия зад спортната зала?". Това определено не е въпрос, а отношение. Отношение към целия жп транспорт в страната, без разбира се МЕТРОТО - основен отклонител на бюджетни средства от железниците.
Трябва да направим това, което ни е по силите за запазване на линията, която най "изтимаро" се промъква измежду най-натоварените зони на столицата.
Миналата седмица се разходихме с г-н Г. Статков (от Дружеството за запазване и развитие на железницата) до фирмите, които са по
протежение на линията. Повечето техни представители са съгласни да
подкрепят инициативата за запазване на линията.
Шефът на "Полиграфснаб" беше в командировка в чужбина, но от секретарката му разбрахем, че фирмата вече е завела дело против демонтажа на линията. Шефът на една от фирмите заяви, че лично е
ходил в НКЖИ след като е получил уведомителното писмо за демонтжа. Спомена, че там всички били "наплашени" и отклонявали въпросите за демонтажа. Учудваща е позицията на инж. Милчо Ламбрев - световната банка... дъра-бъра..., нерантабилни линии...Ние нямаме ли стратегия та все световната банка ще ни спуска "препоръки". Почвам наистина да се плаша от 2012 - "Още 500 км линии да бъдат закрити поиска световната банка". Кои ли жп отсечки ще бъдат подложени на процедура "Cut-off"?
Не знам дали сте виждали стенограмата на МС от 25.05.2011 г . -Бойко: "Московски, до къде стигнахте с тази бутафорна жп линия зад спортната зала?". Това определено не е въпрос, а отношение. Отношение към целия жп транспорт в страната, без разбира се МЕТРОТО - основен отклонител на бюджетни средства от железниците.
Трябва да направим това, което ни е по силите за запазване на линията, която най "изтимаро" се промъква измежду най-натоварените зони на столицата.


Точно за това казах преди дни, че всичко е решено отдавна.Graffias2 написа:Здравейте!
...Не знам дали сте виждали стенограмата на МС от 25.05.2011 г . -Бойко: "Московски, до къде стигнахте с тази бутафорна жп линия зад спортната зала?". Това определено не е въпрос, а отношение. Отношение към целия жп транспорт в страната, без разбира се ...
Дори бих казал, че вече се проявява нервност в управляващите, защото си мислеха,
че линията ще изчезне в небитието, ей така лесно и без никой да разбере.
Въпреки постигнатото от протеста, струва ми се, че всичко е прах в очите на хората,
по начина "Нека видят, че им обърнахме внимание, но ще си направим необходимото.

Надежда дава отношението на фирмите по линията,
поне докато и върху тях не се окаже натиск. А това всяка власт го умее.
Полиграфснаб не е основен доставчик за вестниците, но стоката и е доста ...тежичка наистина.
Хората от квартала ги бунят определи групи
(това е най-продажната община в София - само вижте колко терена се продадоха на частни предприемачи,
включително и "облагородения" бряг на река новачевица дето тече до задната ограда на КАТ),
които използват това че успяха да закрият замърсяващата фабрика "Фурнир", която също имаше жп клон
(руините на фабриката се намират м/у Полиграфснаб и Института по керамика (бивш
)срещу хотел Диана2 и спортните зали по щанги)
и сега смятат че ще им бъде построен спортен терен в парка.
Дори се чуват лафове от типа - "Гарата е взела терен от парка - да му го върнем!!" .
Ама никой от тях не се е сетил да отиде до общината (община Изгрев преди десетина години ликвидира две (2)
детски градини и сега сградата им е всъщност самата общинска администрация)
и да види градоустройственият план за бъдеще какво предвижда.
Там на гърба на гара Пионел, квартала има (ше)
автомобилен достъп само от към посолствата зад бившия Интерпред.
Обаче сега като премахнат гарата, ще се отвори излаз до булевардите
Симеоновско шосе и до басейн Дианабад + суперлуксозен жилищен квартал.
Всъщност цялата промишлена зона (бивша) м/у моста на метрото и басейн Дианабад е предвидено да стане жилищен квартал.
С много скъпи имоти, тъй като наистина е на добро място от центъра, между комуникативни булеварди и до сами (и във)
парка (на мястото на гара Пионер).
Това е положението.
И като как под прозорците на мезонетите ще преминава електрическа мотриса на всеки 20/30 минути !?!?+!?
Та така...
А това за музея е страхотно предложение, още повече навремето като се изпусна златната възможност
с унищожаването на друга гара по 14 линие - гара Сердика.
Само дето е силно съмнително - за музей на транспорта (+железопътния)някой хора се борят вече над 35 години!!!!!!
И преди и сега, успех няма...
Това не звучи никак оптимистично, но ми се струва че е доста по-реално (особено ако това за луксозния квартал се потвърди).
Благодаря за снимките, давайте още.
напуснал Сдружение "Клуб Железопътен Моделизъм - България"

Подкрепям те напълно и искам да посоча съвсем открито, че в един конкурентен на този форум, т.нар. Делчев форум, пребивава точно противопложното мнение, при това налагано с грубости и обиди към инакомислещите.Там си разиграват коня 2-3 потребители, за които не искам да говоря, защото те сами с действията си достатъчно говорят за себе си...На всичко отгоре спрягат не кой да е, а географа Петър Делчев, родом от малък град в Югоизточна България, за следващ зам.-министър или дори министър на транспорта.Какво ли разбира свиня от кладенчова вода, като моля да бъда извинен, че се налага да употребявам подобни сравнения, но е така!lok45111 написа:Смятам, че с това действие, както МТИТС, така и НКЖИ показаха, че у нас няма никаква мисъл за съхраняване на направеното през годините. А на тези от "анти-протеста" бих казал: А щеше ли да ви е добре ако се качите сутрин на чистото влакче и ви свали до Централна гара за 15 минути вместо да се тресете 1 час в архаичен оранжево-бял пушилнико-друсник, скърцащ, тропащ и смърдящ на мангал, за който сте платили 1 лев?
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Предложението за музея на гара Пионер вече е внесено и в БДЖ и в НКЖИ и в Министерството на транспорта от Синдиката на локомотивния персонал в България.
На 15 06 2011 то отново е внесено в Министерството на транспорта от председателя на СЛПБ Йордан Манов,като в предложението е направена пълна подкрепа и за идеята за използване на участъка Подуене-Хладилника за градска железница.Специално е споменато,че линията ще се огради и от двете страни могат да се направят велоалея и пешеходна алея. Така,че няма нужда да се разваля линията ,за да се прави велоалея.
На 15 06 2011 то отново е внесено в Министерството на транспорта от председателя на СЛПБ Йордан Манов,като в предложението е направена пълна подкрепа и за идеята за използване на участъка Подуене-Хладилника за градска железница.Специално е споменато,че линията ще се огради и от двете страни могат да се направят велоалея и пешеходна алея. Така,че няма нужда да се разваля линията ,за да се прави велоалея.

Извинявам се, че говорих за други форуми, но съм длъжен да ви запозная с това, че докато вие тук правилно поставяте наболелите проблеми на железниците, то на други места в глобалната мрежа у нас, някои хора подкопават усилията ви.Не само това, но имат и лоби в министерството в лицето на некомпетентни хора със съмнителен интелект и абсолютна липса на възпитание.Иначе- по темата, напълно ви подкрепям, приятели! БДЖ, НКЖИ и Министерството водят железницата към тотален погром и си вярват и се усмихват на това.Мога да ви цитирам едно лично писмо от потребител от друг форум, косите ви ще настръхнат каква наглост и вопиющо неоправдано самочувствие лъха...

Мога да кажа само,че съм изключително благодарен на председателя на Синдиката на локомотивния персонал Йордан Манов за пълната му подкрепа при усилията за спасяване на околовръстната линия като градска железница ,за създаване на железопътен музей на гара Пионер,за внедряването на RO-LA превози и други начинания.

Браво! Това е отлична новина, която показва, че локомотивен машинист звучи гордо и тези хора винаги са били една идея по-високо от колегите си в другите видове транспорт.Най-положителното и фукнционалното в тази идея е съчетаването на жп транспорт с велоалея, което позволява трасе за екологично придвижване в столицата- нещо, от което безспорно има нужда.Сега трябва да се доуточнят само местоположенията на гарите и спирките и да се действа за евентуален график за движение на влакове.Искрено се надявам, че подобна идея ще намери своята реализация и в други наши големи градове като например Русе, където също има подходяща конфигурация на жп отсечките в жп възела и възможност за свързване с Гюргево.

Много се радвам ,че оценявате усилията на СЛПБ. Бих искал да кажа,че пълна подкрепа се е получавало винаги и от заместник председателите на СЛПБ Владислав Петков и Георги Манолов.
Нека не бързаме да се радваме предварително,
но все пак смятам ,че има съвсем реална възможност да успеем.
Изключително важно е отново да има митинг против закриването на линията. В това отношение е много голяма заслугата и на ВМРО,защото тевдигнаха най много шум.
Нека не бързаме да се радваме предварително,
но все пак смятам ,че има съвсем реална възможност да успеем.
Изключително важно е отново да има митинг против закриването на линията. В това отношение е много голяма заслугата и на ВМРО,защото тевдигнаха най много шум.
Информация
Модератори