


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

От новия ГДВ тъй като БВ 4626 няма да го има, а съставът му ще върви обединен към 2637, 2627 става пътнически Сф-Лк и вместо да е по-бърз няма никакъв напредък във времепътуването, дори може да се каже, че пристига 5-10' по-късно във Ва от сега... поради тази причина за да има нормална обвръзка на бригадите в депо Русе сегашната обвръзка 4611/П/4626 от новия ГДВ ще бъде 4611/П/382.
Според мен е редно да се направи следното -
50131 да си остане както досега 5:05 от Дупница , като от Кулата да потегля обратно в 10:36.На Кресна ще разминава 5621 , а на Благоевград чака пристигането на DESIRO-то от София и потегля в 12:35.Пристига си в Дупница в 13:12.
50271 да тръгва най - рано в 8:05 (като прави връзка с 50261 от София) , на Бобошево разминава 5622, на Бг да пристига в 8:43 , изчаква надминаване от 361 , след което да се връща обратно в 9:30 , на Бобошево да разминава 5621 и да идва в Дца в 10:22.
Нужен е ПВ за Кулата някъде към 10:50 , който да се движи след 5621.Този влак ще разминава този , който потегля в 10:36 от Кулата (по- горе съм го посочил) и да пристига в крайната си гара в 13:13.После се връща на мястото на 50132.
50133 може да си стои в 16:40 (50263 идва в Дца в 15:46) и след това като 50134 да се връща обратно към Дупница.
50131 да си остане както досега 5:05 от Дупница , като от Кулата да потегля обратно в 10:36.На Кресна ще разминава 5621 , а на Благоевград чака пристигането на DESIRO-то от София и потегля в 12:35.Пристига си в Дупница в 13:12.
50271 да тръгва най - рано в 8:05 (като прави връзка с 50261 от София) , на Бобошево разминава 5622, на Бг да пристига в 8:43 , изчаква надминаване от 361 , след което да се връща обратно в 9:30 , на Бобошево да разминава 5621 и да идва в Дца в 10:22.
Нужен е ПВ за Кулата някъде към 10:50 , който да се движи след 5621.Този влак ще разминава този , който потегля в 10:36 от Кулата (по- горе съм го посочил) и да пристига в крайната си гара в 13:13.После се връща на мястото на 50132.
50133 може да си стои в 16:40 (50263 идва в Дца в 15:46) и след това като 50134 да се връща обратно към Дупница.

Администратор
Вози сменитеrexkos написа:Имам един въпрос. "Благоевградската прелест" (5620) спира на гарите Дяково, Делян, Гълъбник и Долни Раковец за извозване на гаровия персонал или просто така за кеф?

64.19


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
На някои влакове спиранията предварително се съгласуват с кметовете. Става въпрос за тия, които ползуват влака за пътуване до работните си места или пък ученици.
Посочената причина от Марио е точна. Много от гаровия персонал не живеят там, където работят. БДЖ не им плаща пътните, ако например са дошли с личните си автомобили.
Посочената причина от Марио е точна. Много от гаровия персонал не живеят там, където работят. БДЖ не им плаща пътните, ако например са дошли с личните си автомобили.


Администратор
По 5-та е нужна радикална промяна , която виждам така :
Пернишкия трамвай се удължава до Радомир .
Всички кюстендилски влаци тръгват от Радомир .
Всички бързи влаци за Кулата през " Пустинята " / ако е необходимо възстановяване на гара Витановци/ , като изключая срещите ,без спиране София- Радомир .
Пернишкия трамвай се удължава до Радомир .
Всички кюстендилски влаци тръгват от Радомир .
Всички бързи влаци за Кулата през " Пустинята " / ако е необходимо възстановяване на гара Витановци/ , като изключая срещите ,без спиране София- Радомир .

Също и пътуване до която гара искаш по маршрута с всички МБВ без изключение. Никакви псевдо вътрешно съобщение, международно съобщение и т.н. По тая логика 462/463, 381/382, 490/491/492/493, 292/293 също трябва да са само за международно съобщение.
Какви са тия измислени категории: "Специален висококачествен международен ускорен бърз влак само за пътници в "международно" съобщение" и "Обикновен, некачествен, непрекъснато сериозно закъсняващ международен пишман бърз влак, разрешен и за "вътрешно" съобщение". Същото се отнася и за движещите се дефакто като пътнически пишман-бързи влакове, при които само билетите са за бърз влак. Въпросът е кой висш жепейски чиновнически катил поддържа тези гламотии....Нека името му да лъсне във форума на показ, без той да може нищо да направи като противодействие. Пък в пишман - професионалния форум - нуждникъ нека си има хал-хабер нямащи си от железопътен транспорт потребители, дето непрекъснато се стараят да оправдават на БДЖ чиновниците простотиите, чиито заплати всички ние плащаме.
Какви са тия измислени категории: "Специален висококачествен международен ускорен бърз влак само за пътници в "международно" съобщение" и "Обикновен, некачествен, непрекъснато сериозно закъсняващ международен пишман бърз влак, разрешен и за "вътрешно" съобщение". Същото се отнася и за движещите се дефакто като пътнически пишман-бързи влакове, при които само билетите са за бърз влак. Въпросът е кой висш жепейски чиновнически катил поддържа тези гламотии....Нека името му да лъсне във форума на показ, без той да може нищо да направи като противодействие. Пък в пишман - професионалния форум - нуждникъ нека си има хал-хабер нямащи си от железопътен транспорт потребители, дето непрекъснато се стараят да оправдават на БДЖ чиновниците простотиите, чиито заплати всички ние плащаме.
Я само да ми поясните какво означава това че състава на 4626 ще върви обединен с 2637 ? Още три вагона до Кардам/Силистра или тези тричките на 4626 ще се лангъркат до Русе ?Nikss написа:От новия ГДВ тъй като БВ 4626 няма да го има, а съставът му ще върви обединен към 2637, 2627 става пътнически Сф-Лк и вместо да е по-бърз няма никакъв напредък във времепътуването, дори може да се каже, че пристига 5-10' по-късно във Ва от сега... поради тази причина за да има нормална обвръзка на бригадите в депо Русе сегашната обвръзка 4611/П/4626 от новия ГДВ ще бъде 4611/П/382.

Поне доколкото разузнахме , изобщо няма да има и директни вагони за Русе , тъй като само след 45 минути на Горна 2627 ще прави връзка с 4646.А самият влак от Димитровград ще пристига в Русе по - рано и ще запълва дупката , която ще се образува между 4626 и него.Той ще е първият влак , който идва сутринта в дунавския град (естествено без да броим 382) и няма да прави връзка с 9621 , а чак с 90101. Което за мен е голяма простотия.
Информация
Модератори