Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ох ако знаете в моята КР колко влакове има, които сега ги няма (изобилства от всякакви, но има още неща за доизкусуряване и до следващата година ще се постарая да изгладя нещата и да ви я представя). 8)
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Някой да вземе да направи, но преди това да провери дали има такава възможност за пускане на ПВ Горна Джумая- Кулата някъде по обедно време.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

От новия ГДВ тъй като БВ 4626 няма да го има, а съставът му ще върви обединен към 2637, 2627 става пътнически Сф-Лк и вместо да е по-бърз няма никакъв напредък във времепътуването, дори може да се каже, че пристига 5-10' по-късно във Ва от сега... поради тази причина за да има нормална обвръзка на бригадите в депо Русе сегашната обвръзка 4611/П/4626 от новия ГДВ ще бъде 4611/П/382.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Според мен е редно да се направи следното -
50131 да си остане както досега 5:05 от Дупница , като от Кулата да потегля обратно в 10:36.На Кресна ще разминава 5621 , а на Благоевград чака пристигането на DESIRO-то от София и потегля в 12:35.Пристига си в Дупница в 13:12.
50271 да тръгва най - рано в 8:05 (като прави връзка с 50261 от София) , на Бобошево разминава 5622, на Бг да пристига в 8:43 , изчаква надминаване от 361 , след което да се връща обратно в 9:30 , на Бобошево да разминава 5621 и да идва в Дца в 10:22.
Нужен е ПВ за Кулата някъде към 10:50 , който да се движи след 5621.Този влак ще разминава този , който потегля в 10:36 от Кулата (по- горе съм го посочил) и да пристига в крайната си гара в 13:13.После се връща на мястото на 50132.
50133 може да си стои в 16:40 (50263 идва в Дца в 15:46) и след това като 50134 да се връща обратно към Дупница.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Имам един въпрос. "Благоевградската прелест" (5620) спира на гарите Дяково, Делян, Гълъбник и Долни Раковец за извозване на гаровия персонал или просто така за кеф?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

rexkos написа:Имам един въпрос. "Благоевградската прелест" (5620) спира на гарите Дяково, Делян, Гълъбник и Долни Раковец за извозване на гаровия персонал или просто така за кеф?
Вози смените 8) Когато 2007 г. го карах със 64 061.5 станах свидетел, че именно с този влак се сменяват по тези гари, поради което ни "туряха" по една - две мин. отгоре и после се налагаше да се ръчка сериозно.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

По-скоро 2-рото... :wink: повече от половината БВ и УБВ в цялото БДЖ спират на ненужни гари и спирки, като наближи новия ГДВ ще ви представя анализ на всеки влак къде, защо трябва и не трябва да спира даден БВ/УБВ. :) Но ако наистина има слизащи нека спират, но да не задържат много трафика... :arrow:
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

На някои влакове спиранията предварително се съгласуват с кметовете. Става въпрос за тия, които ползуват влака за пътуване до работните си места или пък ученици.

Посочената причина от Марио е точна. Много от гаровия персонал не живеят там, където работят. БДЖ не им плаща пътните, ако например са дошли с личните си автомобили.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

За единични бройки БВ и единични спирания може да се направи компромис, но това, което са сътворили графитените глави е направо безчинство... :evil:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

По 5-та смените сутрин се правят с 5620 и няма как да се редуцират спиранията му поради липса на подходящ ПВ. Но не съм съгласен за многото спирания на 5623, който е направо пътнически. 5622 също откъм спирания е отврат.
64.19
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

По 5-та е нужна радикална промяна , която виждам така :
Пернишкия трамвай се удължава до Радомир .
Всички кюстендилски влаци тръгват от Радомир .
Всички бързи влаци за Кулата през " Пустинята " / ако е необходимо възстановяване на гара Витановци/ , като изключая срещите ,без спиране София- Радомир .
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Стакнос - предложението ти е доста добро, но както знаем няма да стане факт поне до ГДВ 2011...
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

Също и пътуване до която гара искаш по маршрута с всички МБВ без изключение. Никакви псевдо вътрешно съобщение, международно съобщение и т.н. По тая логика 462/463, 381/382, 490/491/492/493, 292/293 също трябва да са само за международно съобщение.
Какви са тия измислени категории: "Специален висококачествен международен ускорен бърз влак само за пътници в "международно" съобщение" и "Обикновен, некачествен, непрекъснато сериозно закъсняващ международен пишман бърз влак, разрешен и за "вътрешно" съобщение". Същото се отнася и за движещите се дефакто като пътнически пишман-бързи влакове, при които само билетите са за бърз влак. Въпросът е кой висш жепейски чиновнически катил поддържа тези гламотии....Нека името му да лъсне във форума на показ, без той да може нищо да направи като противодействие. Пък в пишман - професионалния форум - нуждникъ нека си има хал-хабер нямащи си от железопътен транспорт потребители, дето непрекъснато се стараят да оправдават на БДЖ чиновниците простотиите, чиито заплати всички ние плащаме.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Nikss написа:От новия ГДВ тъй като БВ 4626 няма да го има, а съставът му ще върви обединен към 2637, 2627 става пътнически Сф-Лк и вместо да е по-бърз няма никакъв напредък във времепътуването, дори може да се каже, че пристига 5-10' по-късно във Ва от сега... поради тази причина за да има нормална обвръзка на бригадите в депо Русе сегашната обвръзка 4611/П/4626 от новия ГДВ ще бъде 4611/П/382.
Я само да ми поясните какво означава това че състава на 4626 ще върви обединен с 2637 ? Още три вагона до Кардам/Силистра или тези тричките на 4626 ще се лангъркат до Русе ? :roll:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Поне доколкото разузнахме , изобщо няма да има и директни вагони за Русе , тъй като само след 45 минути на Горна 2627 ще прави връзка с 4646.А самият влак от Димитровград ще пристига в Русе по - рано и ще запълва дупката , която ще се образува между 4626 и него.Той ще е първият влак , който идва сутринта в дунавския град (естествено без да броим 382) и няма да прави връзка с 9621 , а чак с 90101. Което за мен е голяма простотия.
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация