Страница 7 от 17

Публикувано на: Нед Мар 14, 2010 10:13 pm
от Mario Evstatiev
Saruman написа:Как върви работата със 07/08, полага ли се силовия кажелаж?
Бригадата на Майстор Миро(но не готвача :lol: ) работи усилено. Доколкото се узна, те са някаква частна фирма, която се е нахванала с ремонта на ЕМВ 33 в бившето хладилно депо до Трияжна гара.

Публикувано на: Нед Мар 14, 2010 10:31 pm
от Saruman
Добре, добре дано не е само 07/08, да има и други късметлии

Публикувано на: Нед Апр 25, 2010 8:09 pm
от Saruman
Месец и половина по късно, до къде са стигнали по чамугата?

Публикувано на: Нед Юни 20, 2010 6:38 am
от Mario Evstatiev
Saruman написа:Месец и половина по късно, до къде са стигнали по чамугата?
До етапа, че трябват платки за кранмашинист, каквито няма никъде вече поне в България. Ще се опитам да намеря две чрез връзката ми в Сърбия, но още вчера, когато опряха до мен, бях скептичен за бързото решаване на проблема. Оказа се, че има 4 кранмашиниста, като и на 4-те платките са дали фира. Т.е. няма :cry:

Публикувано на: Нед Юни 20, 2010 10:56 am
от bdz46
За 33 007 са доставени нови части от Сърбия. Би трябвало да са се сетили и за тези платки.

Публикувано на: Нед Юни 20, 2010 3:16 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:За 33 007 са доставени нови части от Сърбия. Би трябвало да са се сетили и за тези платки.
Е за платки не са се сетили :lol: Намерих им кран, ама без платка. Утре ще проверим какъв е халът и с какво ще сме полезни. Ако трябва и е спешно, ще се разхождам до ЖТП-Београд.

Публикувано на: Сря Юни 23, 2010 5:45 am
от Mario Evstatiev
За 33-007/008 вече има на лице платки за кранмашинистите, а също така и доста пипнати кранмашинисти, един от които днес ще бъде даден за качване на машината. ЗА нея са доставяни доста части от Сърбия и се очаква да стане бързо.

Публикувано на: Сря Юни 23, 2010 5:48 pm
от Nikss
lok45111 написа:За 33-007/008 вече има на лице платки за кранмашинистите, а също така и доста пипнати кранмашинисти, един от които днес ще бъде даден за качване на машината. ЗА нея са доставяни доста части от Сърбия и се очаква да стане бързо.
Това е много добре! Дано я стегнат прилично, че си беше жива да я оплачеш преди спирането.

Публикувано на: Сря Юни 23, 2010 7:56 pm
от Mario Evstatiev
Гласят я машината, в момента се намира в депо Подуяне и работят по нея усилено. Кранмашинистите са на лице, ще се качат платките и ще се започнат стационарни проби. Очаква се до дни да започнат електрическите проби под напрежение.

п.п.: И двата кранмашиниста са сини - цвят DIN505 8)

Публикувано на: Сря Юни 23, 2010 9:58 pm
от mitio-tuca
lok45111 написа:Гласят я машината, в момента се намира в депо Подуяне и работят по нея усилено. Кранмашинистите са на лице, ще се качат платките и ще се започнат стационарни проби. Очаква се до дни да започнат електрическите проби под напрежение.

п.п.: И двата кранмашиниста са сини - цвят DIN505 8)
Горе-долу до колко време се очаква да я видим по родните железни пътища?

Публикувано на: Сря Юни 23, 2010 10:04 pm
от NiGhtPiSH
Очевидно "Въздушни спирачки" в депо София знаят цветовите пристрастия на някои лица. :wink:

Публикувано на: Сря Юни 23, 2010 10:04 pm
от Nikss
mitio-tuca написа:
lok45111 написа:Гласят я машината, в момента се намира в депо Подуяне и работят по нея усилено. Кранмашинистите са на лице, ще се качат платките и ще се започнат стационарни проби. Очаква се до дни да започнат електрическите проби под напрежение.

п.п.: И двата кранмашиниста са сини - цвят DIN505 8)
Горе-долу до колко време се очаква да я видим по родните железни пътища?
Предвид това, което е казано като информация, смятам, че до 1 месец ще е на линия. 8) :arrow:

Публикувано на: Сря Юни 23, 2010 10:09 pm
от bdz46
Синия цвят е възможно най-ужасния за кранмашинистите на серия 33. Преди се връзваха отлично с кабината, а сега ще стоят като нацвъкани.

Публикувано на: Сря Юни 23, 2010 10:28 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Синия цвят е възможно най-ужасния за кранмашинистите на серия 33. Преди се връзваха отлично с кабината, а сега ще стоят като нацвъкани.
Стандартния цвят за въздушни спирачни апарати е син по DIN №505, в тази връзка крановете на ЕМВ 33-007/008 са си боядисани съгласно установената стантдартизация.

Публикувано на: Сря Юни 23, 2010 10:32 pm
от Saruman
Ще чакам с нетърпение тази "чамуга" да излезе и да дойда на гости по Софийско да се повозя на нея. :) Уникално ще е, единствения екземпляр в движение от тази малка и безлавно заминала си серия.