Публикувано на: Нед Мар 14, 2010 10:13 pm
Бригадата на Майстор Миро(но не готвачаSaruman написа:Как върви работата със 07/08, полага ли се силовия кажелаж?

Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
Бригадата на Майстор Миро(но не готвачаSaruman написа:Как върви работата със 07/08, полага ли се силовия кажелаж?
До етапа, че трябват платки за кранмашинист, каквито няма никъде вече поне в България. Ще се опитам да намеря две чрез връзката ми в Сърбия, но още вчера, когато опряха до мен, бях скептичен за бързото решаване на проблема. Оказа се, че има 4 кранмашиниста, като и на 4-те платките са дали фира. Т.е. нямаSaruman написа:Месец и половина по късно, до къде са стигнали по чамугата?
Е за платки не са се сетилиbdz46 написа:За 33 007 са доставени нови части от Сърбия. Би трябвало да са се сетили и за тези платки.
Това е много добре! Дано я стегнат прилично, че си беше жива да я оплачеш преди спирането.lok45111 написа:За 33-007/008 вече има на лице платки за кранмашинистите, а също така и доста пипнати кранмашинисти, един от които днес ще бъде даден за качване на машината. ЗА нея са доставяни доста части от Сърбия и се очаква да стане бързо.
Горе-долу до колко време се очаква да я видим по родните железни пътища?lok45111 написа:Гласят я машината, в момента се намира в депо Подуяне и работят по нея усилено. Кранмашинистите са на лице, ще се качат платките и ще се започнат стационарни проби. Очаква се до дни да започнат електрическите проби под напрежение.
п.п.: И двата кранмашиниста са сини - цвят DIN505
Предвид това, което е казано като информация, смятам, че до 1 месец ще е на линия.mitio-tuca написа:Горе-долу до колко време се очаква да я видим по родните железни пътища?lok45111 написа:Гласят я машината, в момента се намира в депо Подуяне и работят по нея усилено. Кранмашинистите са на лице, ще се качат платките и ще се започнат стационарни проби. Очаква се до дни да започнат електрическите проби под напрежение.
п.п.: И двата кранмашиниста са сини - цвят DIN505
Стандартния цвят за въздушни спирачни апарати е син по DIN №505, в тази връзка крановете на ЕМВ 33-007/008 са си боядисани съгласно установената стантдартизация.bdz46 написа:Синия цвят е възможно най-ужасния за кранмашинистите на серия 33. Преди се връзваха отлично с кабината, а сега ще стоят като нацвъкани.