Страница 57 от 65
Публикувано на: Сря Яну 19, 2011 7:53 pm
от svd90
46-231.7 написа:надежда, че уикендите ще тръгнат всекидневно.
Ще бъде малоумно да станат всекидневни. В случай ,че станат влакове като Сл.бряг ,Чайка,Диана няма нужда да изпълняват единия си курс.По-добре да се освежават останалите БВЗР-та и да им се редуцират спиранията ,които ако са и с нови вагони биха спечелили много повече пътници.
Публикувано на: Сря Яну 19, 2011 8:16 pm
от 46 242
Единствената хубава новина от месеци насам!! За съжаление 2 вагонки са крайно недостатъчни. Ако бяха 5, тогава би могло да се спретне ежедневна обръзка уикенд- Чайка/Слънце+ уикенд- Златни.
Публикувано на: Сря Яну 19, 2011 10:42 pm
от desiro_94
Много добре, обаче според мен с черната маска е по-хубаво.
Колкото до седалките най-вероятно са турско производство, но пък дано да са удобни, поне колкото тези на дряновските 44-ки.
Публикувано на: Чет Яну 20, 2011 9:55 am
от plastikat
Добре ще е някой да провери и в Дряново как стоят нещата.Може и там да се e пръкнало някое ново чудо на техниката.

Публикувано на: Чет Яну 20, 2011 12:23 pm
от 46 242
Я Марио да изкара снимките с другите вагони 44, които са били там онзи ден.
Публикувано на: Чет Яну 20, 2011 12:27 pm
от Mario Evstatiev
46 242 написа:Я Марио да изкара снимките с другите вагони 44, които са били там онзи ден.
Всички 44-ки бяха в завода на различни коловози. Чакат планова ревизия и се правят малки преустройства с цел повишаване качеството на вагона. Проблемната подвижна стълбичка се премахва и се монтира стандартно вагонно стъпало под вратите.

Публикувано на: Чет Яну 20, 2011 12:32 pm
от 46 242
Ок, идеално. Мерси. А другите два обезкостени 40? Не тези дето ги пълнят с червените седалки. Онез още незапочнатите.
Публикувано на: Чет Яну 20, 2011 8:28 pm
от Nikss
Какви червени седалки сънуваш? Никой и дума не е споменавал за такова нещо...!?!

Публикувано на: Чет Яну 20, 2011 8:53 pm
от VESO
На предишната страница Марио е снимал отвътре един от вагоните , които се подготвят и от
тази снимка се виждат червени седалки (ако трябва да съм по - точен - винени).
Като гледам разположението на отвора за вратата , интериорът вътре ще е същия като досегашните 44-ки , излезли от "ВРЗ 99" - една седалка от едната страна и две от другата - типично първокласно изпълнение.
Публикувано на: Чет Яну 20, 2011 11:25 pm
от Nikss
Вярно, не погледнах, пък и от тези найлони не се вижда добре. На мен пък ми се струва, че тези седалки са по-тесни (като на дряновските 44, а не широки както на първата партида сараньовски 44) и тук май ще си дойдем на схемата 2+2.
Публикувано на: Пет Яну 21, 2011 7:44 pm
от Saruman
Като пътувам покрай Дряново се вижда че нищо ново няма, всмисъм не са вкарвали изтърбушени вагони, не се и изкарвани готови. Единственото изтърбушените вагони се увеличават.
Публикувано на: Сря Фев 23, 2011 11:18 pm
от Saruman
Днес в Интеркома фауто се разкарваше със син вагон!
Публикувано на: Сря Фев 23, 2011 11:31 pm
от VESO
002 или нов вагон? Ако от завода се готви да излиза нова 44-ка , ще бъде чудесно.

Публикувано на: Сря Фев 23, 2011 11:52 pm
от Saruman
Не видях надписи по него, ама от дезирото гледах и не съм сигурен. Ама си беше лъскав вагона и си имаше джамове и врати.
Публикувано на: Чет Фев 24, 2011 12:10 am
от VESO
Едната дряновска 44-ка е известна , другата нещо се покри някъде , нищо чудно това да е именно тя , а може (това , което ми се иска) тя да се намира на друго място , а видяното от теб да е новоизлязъл вагон , готов за пускане в редовна експлоатация.
Който има възможност тези дни да следи 20110.Именно с него новите вагони идват към София.Съществува вероятност 44-ката да я прикачат на Янтрата , но мисля , че за превоза , ще използват пътническия влак.