Страница 56 от 65

Публикувано на: Сря Дек 29, 2010 6:29 pm
от svd90
А в новите бистра има ли контакти за лаптопи ? В 44ките е ясно,че има

Публикувано на: Сря Дек 29, 2010 6:59 pm
от VESO
Има конкакти.Лично съм проверил , когато с Марио бяхме в Ремиза преди време и огледахме "ARmz"-то отвътре.

Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 9:53 am
от plastikat
В момента къде са 44-ките и защо не бяха на уикенда ?

Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 10:00 am
от Nikss
Сигурно са в Сараньово за поредният "случаен" ремонт. :D :lol: :twisted:

Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 11:29 am
от plastikat
Е всичките ли на куп да се скапят -не вярвам ,по скоро да са навъртели километри за ревизия или за някакъв технически преглед,или пък да са почнали да ги преправят на бизнес класи .Затова зададох въпроса ,за да може някой осведомен да отговори ,а не да гадаем .

Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 7:05 pm
от VESO
Когато прочетох в петък , а пък в неделя видях на живо , чак и аз се зачудих защо Weekend-а няма 44-ки.През Септември минах в събота и нищо нямаше.През седмицата пък на една снимка забелязах , че са били на 5611.
С риск да се отклоня от темата , ще спомена , че вътрешният "двор" на "ВРЗ 99" е почти затрупан от теснопътни вагони - може би 6 или 7 , изтърбушени отвсякъде , мисля , че чакат модернизация.Тъй че освен от тях и немалкият брой товарни вагони , които се намират там , за 44-ките едва ли ще се намери място.

Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 8:20 pm
от Nikss
Толкова бързо да са навили километрите за ревизия е невъзможно. Те тръгнаха през Април миналата година и като правя сметка, на седмица навъртат около 2600 км (450 за Бс в 5, в 6 почиват, в 7 се връщат за Сф и още 450 км и 4 дни ходят за Клт (1-4) с 5621/5624 - което прави по около 420 км дневно). До Април тази година има още около 12 седмици, затова 40 седмици х 2600 км = 104 000 км. А за ревизия не знам колко точно са, но със сигурност са над 200 000. :idea: :arrow:

Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 8:27 pm
от mitkodiablo
Nikss написа:Толкова бързо да са навили километрите за ревизия е невъзможно. Те тръгнаха през Април миналата година и като правя сметка, на седмица навъртат около 2600 км (450 за Бс в 5, в 6 почиват, в 7 се връщат за Сф и още 450 км и 4 дни ходят за Клт (1-4) с 5621/5624 - което прави по около 420 км дневно). До Април тази година има още около 12 седмици, затова 40 седмици х 2600 км = 104 000 км. А за ревизия не знам колко точно са, но със сигурност са над 200 000. :idea: :arrow:
пропускаш когато бяха на Янтрата а също така в началото постоянно бяха в Септември

Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 10:10 pm
от Nikss
Е нищо... те после на Янтрата са компенсирали с повече километри дневно за сметка на първите месеци, когато често ходеха до Сп за рекламация, тъй, че пак толкова излиза пробегът. ;)

Публикувано на: Сря Яну 19, 2011 5:28 pm
от Mario Evstatiev
В рамките на официалната ми визита по линия на Сдружение "Български Локомотивен Форум" във "ВРЗ-99" АД гр. Септември, колектива на завода представи пред мен и колегата Борислав Апостолов новостите при рециклиране на пътнически вагони за нормално междурелсие.

В момента вътре в цеха има на 50% готови два вагона - и двата ще са серия 44, както до сега. Много новости обаче ще се въведат, свързани главно с повишаване качеството на продукцията и задоволяване изискванията на крайния клиент и най-вече подобряване комфорта на пътуващите с тези вагони. Освен това, новото производство външно ще се отличава по това, че и тук прозорците са лепени, но я няма черната маска по цялата дължина на вагона. Отвътре също готвят приятни изненади от "ВРЗ-99". Няма да издавам повече, тъй като има неща, които са фирмена тайна и предмет на фирмено ноу-хау, но със сигурност когато има готов вагон, ще ни го представят подобаващо, за което предварително им благодарим.

Ето я новата 44-ка отвън и отвътре(в монтажен етап)
Изображение
Изображение

Публикувано на: Сря Яну 19, 2011 5:59 pm
от 46-231.7
надежда, че уикендите ще тръгнат всекидневно.

Публикувано на: Сря Яну 19, 2011 6:31 pm
от gonzo8611
А тези новите ще минават ми пак скоростно-спирачни проби ?

Публикувано на: Сря Яну 19, 2011 6:33 pm
от Mario Evstatiev
gonzo8611 написа:А тези новите ще минават ми пак скоростно-спирачни проби ?
Задължително е всеки ремонтиран, модернизиран, новодоставен или след спирачна ревизия подвижен състав да мине скоростно-спирачна проба с максималната си скорост. При ПРСС на вагоните, скоростна проба не се прави, но за тягов подвижен състав е задължителна. Новомодернизираните вагони обаче задължително отиват на скоростна проба.

Публикувано на: Сря Яну 19, 2011 6:42 pm
от bobara_e_tuk
интересно с червени седалки ще бъдат :roll:

Публикувано на: Сря Яну 19, 2011 7:00 pm
от turboto
Нищо чудно тия двата да са бизнескласата