

Местим се тук.
Със сигурност типът ще си остане салонен , едва ли ще има купета , но скоро се надявам да имам възможност да погледна.
Марио , то почти няма какво да разкажа , едната септемврийска 44-ка се намира тук , снимката е от 28-ми ноември , но от едно от по - ранните ми ходения в завода , работник ме информира , че вътре вадят седалките и ще променят интериора.Какво обаче става с нея , не мога да кажа окончателно , преди да отида на място и направя снимки.lok45111 написа:....
Весо, дай в раздела за вагони повече инфо за прекатегоризацията на 44-ките, за която иде реч....
Със сигурност типът ще си остане салонен , едва ли ще има купета , но скоро се надявам да имам възможност да погледна.

Администратор

Предполагам за всички.Нали бяха казали , че се очаква в някои влакове да се включи по един вагон. бизнес класа.Това ме навежда на мисълта , че може да прекатегоризират не само септемврийските , но и дряновските 44-ки.
А между другото , къде изчезна едната от "интеркомките"? "Варна Weekend" возеше другата , но преди да ги пуснат там , двете бяха в композицията на Дианата.Дали се е върнала в "Интерком" , или се намира в (без) Надежда , някой знае ли?
А между другото , къде изчезна едната от "интеркомките"? "Варна Weekend" возеше другата , но преди да ги пуснат там , двете бяха в композицията на Дианата.Дали се е върнала в "Интерком" , или се намира в (без) Надежда , някой знае ли?

Едната дряновка беше известно време на Чайката (последно я засякох началото на Август), но при обстрел с камъни в едно от междугарията от гадни мангусти, е извадена от състава за смяна на счупеното/ите стъкло/а. От тогава до днес, не знам къде се намира. Другата също известно време я нямаше, та Уикенда вървеше само с първокласните 63 и чат-пат бистро, а сега съставът е добре.
Според мен, по начинът на изпълнение на рециклирането и на едните, и на другите 44, смятам, че септемврийските могат да бъдат прекатегоризирани за бизнес класа, но дряновските - абсурд. Седалките са стандартни второкласни, отделно както има място за ТПЛ, абе нека направят всички сараньовки на бизнес класи, пък дряновките да си се движат както и досега.
Все пак няма да се учудя ако сътворят някоя глупост, де.


Според мен, по начинът на изпълнение на рециклирането и на едните, и на другите 44, смятам, че септемврийските могат да бъдат прекатегоризирани за бизнес класа, но дряновските - абсурд. Седалките са стандартни второкласни, отделно както има място за ТПЛ, абе нека направят всички сараньовки на бизнес класи, пък дряновките да си се движат както и досега.




Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Вярно , че ги запечатват.Чак сега обърнах внимание на тази снимка от 24-ти юли т.г. , от която се вижда , че по вратите има бели лепенки.Каква е причината не знам , може би наистина ги запечатват срещу посегателства.
А най - добре би било след като пристигнат в петък , в събота да ги пуснат на Чайката до София и обратно , за да се използват рационално.
А най - добре би било след като пристигнат в петък , в събота да ги пуснат на Чайката до София и обратно , за да се използват рационално.


Oкончателно ли отпадна варианта 44-ките да са бизнес класи или те ще са си? Вече тотално се обърках дали 44-ките или новите бистра ще са. Пише че от 2011Сл.бряг ще вози такъв вагон , ако е бистро обаче то няма да го има всеки ден , ако е 44-ка и няма бистро пък не знам от къде ще осигуряват безплатните чай и кафе
Някой знае ли



Някой знае ли

Глобален модератор
Цели вагони бизнес класа скоро няма да има, тъй като търсенето на таз услуга все още е равно на НУЛА. Никой няма да тръгне по сериозен бизнес и да са лангърка при тез времепътувания, че и да плаща по-скъпи билети, вместо да са метне на колата и за един ден да си свърши работата и да са върне. Може би в светлото бъдеще, когато от Сф до Бс ще се пътува 3:30, а до По 1:00, бизнес класата може да привлече нечие внимание. До тогава две бизнес седалки са предостатъчни.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Информация
Модератори