Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Ще ги правят ли бизнес класи или се отказаха ?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Все още тези вагони пътуват в композицията на Weekend-а като нормални второкласни.Един обаче стои в халето на "ВРЗ 99" , предполагам го гласят за бизнес класа.Иначе , ако беше за обикновен ремонт , нямаше да се намира толкова време там.
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Много странно . Само 1 :roll:
Предполага се,че ще ги променят ли ? Мислех че просто ще сменят означенияа на вагона, без да пипат нищо по интериора
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Че то интериора (уж) отговаря на първокласно изпълнение (2 седалки от едната страна , 1 от другата) , но по удобство и 2-ра му е много.Остава да го направят бизнес и резилът ще е пълен. :lol:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Местим се тук.
lok45111 написа:....
Весо, дай в раздела за вагони повече инфо за прекатегоризацията на 44-ките, за която иде реч....
Марио , то почти няма какво да разкажа , едната септемврийска 44-ка се намира тук , снимката е от 28-ми ноември , но от едно от по - ранните ми ходения в завода , работник ме информира , че вътре вадят седалките и ще променят интериора.Какво обаче става с нея , не мога да кажа окончателно , преди да отида на място и направя снимки.
Със сигурност типът ще си остане салонен , едва ли ще има купета , но скоро се надявам да имам възможност да погледна.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вероятно ще оставят по една седалка в редица, ще се разшири пътеката и сигурно ще увеличат броя на контактите 220V заради очакваните бизнесмени с лаптопи. Интересно е какъв клас ще са, категорията е ясна "Бизнес".
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

А всички 5 вагона ли ги очаква тази съдба :roll: :lol:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Предполагам за всички.Нали бяха казали , че се очаква в някои влакове да се включи по един вагон. бизнес класа.Това ме навежда на мисълта , че може да прекатегоризират не само септемврийските , но и дряновските 44-ки.
А между другото , къде изчезна едната от "интеркомките"? "Варна Weekend" возеше другата , но преди да ги пуснат там , двете бяха в композицията на Дианата.Дали се е върнала в "Интерком" , или се намира в (без) Надежда , някой знае ли?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Едната дряновка беше известно време на Чайката (последно я засякох началото на Август), но при обстрел с камъни в едно от междугарията от гадни мангусти, е извадена от състава за смяна на счупеното/ите стъкло/а. От тогава до днес, не знам къде се намира. Другата също известно време я нямаше, та Уикенда вървеше само с първокласните 63 и чат-пат бистро, а сега съставът е добре. :)
Според мен, по начинът на изпълнение на рециклирането и на едните, и на другите 44, смятам, че септемврийските могат да бъдат прекатегоризирани за бизнес класа, но дряновските - абсурд. Седалките са стандартни второкласни, отделно както има място за ТПЛ, абе нека направят всички сараньовки на бизнес класи, пък дряновките да си се движат както и досега. :) Все пак няма да се учудя ако сътворят някоя глупост, де. :lol: :D :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Имам един въпрос : Защо вагоните на Бургас уикенд когато са в Бургас ги запечатват ?Против кражба ли или .............. ?
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Вярно , че ги запечатват.Чак сега обърнах внимание на тази снимка от 24-ти юли т.г. , от която се вижда , че по вратите има бели лепенки.Каква е причината не знам , може би наистина ги запечатват срещу посегателства.
А най - добре би било след като пристигнат в петък , в събота да ги пуснат на Чайката до София и обратно , за да се използват рационално.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Показват, че уж прекалено много ги пазят... ай сектир! Заключването е предостатъчно.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Oкончателно ли отпадна варианта 44-ките да са бизнес класи или те ще са си? Вече тотално се обърках дали 44-ките или новите бистра ще са. Пише че от 2011Сл.бряг ще вози такъв вагон , ако е бистро обаче то няма да го има всеки ден , ако е 44-ка и няма бистро пък не знам от къде ще осигуряват безплатните чай и кафе :lol: :lol: :lol:
Някой знае ли
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ще поживеем , ще видим. :)
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Цели вагони бизнес класа скоро няма да има, тъй като търсенето на таз услуга все още е равно на НУЛА. Никой няма да тръгне по сериозен бизнес и да са лангърка при тез времепътувания, че и да плаща по-скъпи билети, вместо да са метне на колата и за един ден да си свърши работата и да са върне. Може би в светлото бъдеще, когато от Сф до Бс ще се пътува 3:30, а до По 1:00, бизнес класата може да привлече нечие внимание. До тогава две бизнес седалки са предостатъчни.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация