Страница 54 от 59

Публикувано на: Съб Апр 30, 2011 11:04 pm
от mitkodiablo
ясно а какво ще кажеш за идеята да е по 3-та

Публикувано на: Съб Апр 30, 2011 11:23 pm
от Siso
Весо - то е ясно защо южния влак е по-пълен - ами че то в Северна България не останаха хора бре :lol: ( ако някой следи БТВ новините - наскоро даваха репортаж за населението на България и казаха,че населението в Северна България е намаляло в пъти повече,отколкото това в Южна). Южна България е по-развита,има повече големи градове, а пък и скоростите не са ниски - Искърското дефиле много е.ава влаците - хората предпочитат с автобус да пътуват.
Аз съм съгласен със svd90 - единствено Слънчев Бряг остана що годе хубав влак - и откъм състав , и откъм спиранията (лично мое мнение).

Публикувано на: Съб Апр 30, 2011 11:28 pm
от mitkodiablo
За дефилето не съм съгласен там се развиват добри скорости

Публикувано на: Съб Апр 30, 2011 11:49 pm
от desiro_94
mitkodiablo написа:За дефилето не съм съгласен там се развиват добри скорости
Ако 70 км/ч е добра скорост, то не знам какво да кажа. Но все пак е дефиле, не може да карат със 100, че може някой влак да падне в дерето.

За "Варна уикенд" ми е много тъжно, че го съсипаха така. Преди като беше с двете 44-ки, бистрото и трите 63-ки беше идеален влак, а даже беше и по-бърз, понеже беше до 130 км/ч. А сега вече едва ли бих се качил в него, с тези спирания на Мездра и Шумен, без бистро и ограничен до 100 км/ч. Но поне се радвам за един друг БВ от София за Варна. И това е БВ 2627, който вече е с 8 минути по-бърз от преди. Тогава тръгваше в 23:25ч и пристигаше 07:47ч, а сега тръгва 23:30ч и пристига в 07:44ч. И дори е до 130 км/ч.

Относно "Бургас уикенд" и него го развалиха. Всеки месец е с променлив състав, ограничен до 100 км/ч и с 15 минути по-бавен. Иначе часа на тръгване на 8671 не е лош, ако се промени разписанието на 8615. Както се спомена има и друг + и това е, че в неделя е по-предпочитан от 8614, именно заради по-скъпия билет на 8614. :arrow:

Публикувано на: Нед Май 01, 2011 6:59 am
от todor plamenov
Цялата страна страда от демографски срив, който заплашва с тотално обезлюдяване определени райони и то не само в Северна България. Що се отнася до "Варна Уикенд", той просто трябва да тръгва след 17:00 ч, за да се опита да отвлече пътници от автобусите за Варна. Сегашният час на тръгване е твърде ранен. Впрочем същата зависимост има и при бургаския аналог (и там часа на заминаване е недостатъчно обмислен). За сравнение автобусите на "Груп" и "Етап" в 17:00ч и 19:00ч за Варна са винаги пълни.

Публикувано на: Нед Май 01, 2011 10:22 am
от Saruman
[quote="Siso"]Весо - то е ясно защо южния влак е по-пълен - ами че то в Северна България не останаха хора бре :lol: quote]

Много смешно нали, но я виж къде повече се шари по вагони и по мотриси, къде природата е по - хубава, къде градовете са по-чисти, именно на север!

Публикувано на: Нед Май 01, 2011 11:39 am
от Siso
@ Saruman - не го приемай буквално, целта не ми беше да обиждам -- аз също съм израснал в Северна България.

@ todor plamenov - 17 часа би бил идеален час на тръгване на Северния Уикенд, ако беше до 130 км/ч и спираше единствено на Плевен и Горна Оряховица.

Публикувано на: Нед Май 01, 2011 1:50 pm
от gonzo8611
desiro_94 написа:
Относно "Бургас уикенд" и него го развалиха. Всеки месец е с променлив състав, ограничен до 100 км/ч
Бургаския е до 130 км/ч и скоро не са му давали 63-ки, че да е до 100.

Публикувано на: Нед Май 01, 2011 2:35 pm
от desiro_94
gonzo8611 написа:
desiro_94 написа:
Относно "Бургас уикенд" и него го развалиха. Всеки месец е с променлив състав, ограничен до 100 км/ч
Бургаския е до 130 км/ч и скоро не са му давали 63-ки, че да е до 100.
В разписанието, което имам пише, че е до 100 км/ч, а и този петък не беше с машина за 130 км/ч.

Публикувано на: Нед Май 01, 2011 3:22 pm
от gonzo8611
bdz46 написа:Чие разписание е до 100?
8671/8672 е 130 по разписание.
Това отговаря на въпроса до колко км/ч е :wink:

Публикувано на: Нед Май 01, 2011 5:42 pm
от 07
gonzo8611 написа:
desiro_94 написа:
Относно "Бургас уикенд" и него го развалиха. Всеки месец е с променлив състав, ограничен до 100 км/ч
Бургаския е до 130 км/ч и скоро не са му давали 63-ки, че да е до 100.
Да де ама скоро беше с машина сер. 45 начело :) Днеска беше с 4 "септемвриики"+ 1вокласна 74 на опашката

Публикувано на: Нед Май 01, 2011 6:15 pm
от Nikss
desiro_94 написа: За "Варна уикенд" ми е много тъжно, че го съсипаха така. Преди като беше с двете 44-ки, бистрото и трите 63-ки беше идеален влак, а даже беше и по-бърз, понеже беше до 130 км/ч. А сега вече едва ли бих се качил в него, с тези спирания на Мездра и Шумен, без бистро и ограничен до 100 км/ч. Но поне се радвам за един друг БВ от София за Варна. И това е БВ 2627, който вече е с 8 минути по-бърз от преди. Тогава тръгваше в 23:25ч и пристигаше 07:47ч, а сега тръгва 23:30ч и пристига в 07:44ч. И дори е до 130 км/ч.
Няма какво да се радваш за 2627... пълна пародия е с тези спирания на всяка керемидка от Сф до Лк... нямам думи просто, съсипаха го! Ако ги нямаше тези спирания не с 8, а с 28 минути щеше да е по-бърз от преди!

Публикувано на: Нед Май 01, 2011 8:18 pm
от VESO
Saruman написа:...
Много смешно нали, но я виж къде повече се шари по вагони и по мотриси, къде природата е по - хубава, къде градовете са по-чисти, именно на север!
Абсурд! В Северна България каква хубава природа има , изобщо не мога да се сетя.Рила , Пирин , Родопите - най - красивите български планини се намират на юг.По отношение на равнинни и полски пейзажи , Дунавската равнина отстъпва многократно на Горнотракийската низина във всяко едно отношение.
От лични впечатления и от обходени населени места по цялата страна , в Южна България градовете са далеч по - чисти , а тези в Северна масово тънат в боклуци.Само ще подам пример с един добре уреден , чист и приветлив град - Стара Загора , който не само че грабва сърцето на всеки посетил го , но и негов аналог в Северна България няма.Нито Плевен , нито Видин , нито Русе може да му стъпят на малкия пръст.Да напомня за незнаещите , че Стара Загора продължава и до момента да е един от най - богатите български градове , безработицата в последните години тук е сведена до минимум , главно поради заетостта в ТЕЦ-овете , а в продължение на 6 часова разходка из града , не съм засякъл дори и един циганин.Колкото до това къде се шари по вагоните , е спорно - драска се навсякъде - както в Северна , така и в Южна България.Най - яркият пример са горнооряховските електрички , които преди светеха от чистота отвън , а сега са целите в графити.
Така че от гледна точка за сравнение между Северна и Южна България в това отношение , в което го е подал Saruman и дума не може да става.

По темата - днес 8672 начело с 46238-2 премина през гара Пазарджик с около 60-70-%-ова населеност.Композицията бе четири септемврийски 44-ки и на опашката първокласна 74-ка.Бистро отсъстваше.

Публикувано на: Нед Май 01, 2011 9:50 pm
от svd90
Днес пътувах с 8672 и населеността беше точно толкова 60-70%. Браво Весо,добре си я определил :D
Колкото до СЗ. Подкрепям,градът може да служи за пример по уреденост,чистота и тн..

Публикувано на: Нед Май 01, 2011 10:09 pm
от VESO
При това я определих на базата на впечатление , продължило по - малко и от 1 минута - точно колкото влакът премина през Пазарджик ( а как ми се искаше да съм вътре....).Просто разглеждах състава , а снимка или клип не успях да направя.1625 беше малко закъснял и не очаквах двата влака да се засекат на гарата.