Страница 54 от 65
Публикувано на: Съб Окт 23, 2010 10:23 pm
от VESO
Ако изобщо има някой там.
Не е трудно да се досетим кой ще сяда в бизнес класата - вече превозната бригада няма да заема първото купе , а някой сеща ли се представителите на "Транспортна полиция" къде ще седят? Естествено , че не в първата класа.

Публикувано на: Съб Окт 23, 2010 10:41 pm
от Vancho
Съмнява ме. Повечето от тях са охранени и едрогабаритни типове и ще предпочетат при наличие на купеен вагон, да поспят в него

Няма да е зле някой смесен вагон 43 серия да пригодят за бизнес класа

А и нали се сещаш че ако е последен или първи ще трябва да обиколят цялата композиция, а това е сериозен разход на енергия
Публикувано на: Нед Окт 24, 2010 12:03 am
от 07
Аз пък смятам че фуражконосещите галоши или трябва да започнат да вършат някаква работа в ползва на железницата или да си ходят в къщи...
Публикувано на: Нед Окт 24, 2010 10:01 am
от Nikss
Съгласявам се с Иво! Като се замислям, вагоните бизнес класа май ще ги лепват преди или след А вагона и естествено като е нещо по-ново, там ще се нахакат и фуражконосещите и превозната бригада.

Публикувано на: Вто Ное 02, 2010 10:04 am
от WOLFMX
Здравейте,интересно ми е тези вагони само втора класа ли имат?
Благодаря ви много!

Публикувано на: Вто Ное 02, 2010 12:55 pm
от VESO
Само втора класа са , като излезлите от "Интерком" - Дряново се водят инвалидни - "Bhmpz", а тези от "ВРЗ 99" ("Bmpz")- само второкласни.
Личното ми мнение е , че трябваше да се дадат заявки и за пърокласни вагони , но явно така са решили "отговорните" люде.

Публикувано на: Вто Ное 02, 2010 1:14 pm
от Nikss
Отговорните люде след време ще пратят за рециклиране и първокласните 63. Няма вечно да са ограничени до 100 тия влаци бе мама му стара!

Публикувано на: Вто Ное 02, 2010 1:31 pm
от WOLFMX
Много благодаря!

Публикувано на: Сря Ное 10, 2010 12:28 pm
от plastikat
И до къде я докарахме с бизнес 44-те ?А и не само с тях ,нови няма ли да се пръкнат най-накрая от дряново или от септември ?
Публикувано на: Чет Ное 18, 2010 2:07 pm
от plastikat
Една седмица по-късно никакъв отговор .........Айде де разровете се малко или пък ми кажете къде аз да потърся информация .
Публикувано на: Чет Ное 18, 2010 2:23 pm
от VESO
Каква информация , всичко е в застой и по старому - във "ВРЗ 99" има една 44-ка , която стои в халето , останалите се движат.Нова дряновска до този момент не е излязла.
Публикувано на: Чет Ное 18, 2010 5:14 pm
от plastikat
Ами аз виждам само 3 септемврийски 44-ки да се движат на уикенда и затова предположих че може би другите две се преправят на бизнес класи (ако въобще нещо ще им преправят де).А също така ми беше интересно дали скоро няма да пуснат нови 44-ки ,независимо дали септемврийски или дряновски, и дали се работи по тези вагони или работата по тях е замразена ?
Публикувано на: Чет Ное 18, 2010 11:30 pm
от VESO
Със сигурност нови септемврийски няма да има - поръчката бе за 5 вагона и 5-те излязоха.В "Интерком" обаче при посещението с Марио и Saruman на 16-ти септември мин. година видяхме
това.
Разгледай снимките и виж колко вагона би следвало да излязат - аз преброих поне 6 или 7.А в редовна екслоатация са само два.
Публикувано на: Пет Ное 19, 2010 8:54 am
от plastikat
Нали поръчката уж беше за 40 вагона ,по 20 от двата завода

А пък и за годината и 2 месеца си мислех че е редно да излязат поне още 2-3 вагона ,но явно Бдж не си плаща и работата се е разсъхнала

Публикувано на: Пет Ное 19, 2010 5:36 pm
от 46 242
Работата по тези вагони е преустановена отдавна- вижда се от снимките на Весо.