Страница 52 от 54
Публикувано на: Съб Мар 10, 2012 5:41 pm
от KRAKOMOBILA
Карате ги в Бургас. И това зависи основно от диспечерите. А те надали знаят коя машина с какви редуктори е - те гледат технически таблици.
Публикувано на: Съб Мар 10, 2012 6:40 pm
от bdz46
gu6terov написа:Ясно ми е, че важното е какво пише в таблицата, но сигурно има някаква причина да се карат тея 2 машини с норма като 46000.
Абе и аз по едно време смятах 43 500 по норма за 45, ама после се оказа, че не е правилно, пък влаковете си вървяха и така.
Има много неща в тази железница, които много хора правят грешно, но при сакатлък не се гледа кой какво ти е казал, а какво пише в книгите.
Публикувано на: Нед Мар 11, 2012 8:21 am
от driver
да поясня 46-00никога нее била с редуктори за 120км оригинално както са доставени от ромъния са с редуктори за 145км и то по искане на някогашното со бдж
Публикувано на: Нед Мар 11, 2012 9:14 am
от bdz46
Напротив, оригиналните са за 120 км/ч.
Такива за 145 няма изобщо.
Намесата на БДЖ в случая е пускането им със 130 за сметка на 10% толеранс в максималните обороти на ТД.
Публикувано на: Нед Мар 11, 2012 9:46 am
от driver
добре ок посочи ми една 46 -00 със 120 км редуктори
Публикувано на: Нед Мар 11, 2012 10:03 am
от bdz46
Всичките 46 000 са с такива редуктори.
1:3,65 = 1860 об/мин на ТД при 120 км/ч.
1:2,74 = 1860 об/мин при 160 км/ч (46 123, 124, 125).
Публикувано на: Нед Мар 11, 2012 11:00 am
от driver
така да изясним предавателно число на редуктори на 46-00 .1:3,65брой зъби на мзк и гзк 20:73 скорост 130км .на 46-100 предавателно число 1:2.74 тоест мзк38 зъба гзк104 скорост160 км.за 46-219. 46-243 скорост 130км предавателно число като на 46-00за 46-204 -152.66 км мзк 28 гзк87 зъба та значи 46-204.208.235.242.229.238са бързоходни толкова по редуктори за лок 46 серия който смята че нее вярно написаното нека ме убори с достоверни факти все пак сме професионалисти.
Публикувано на: Нед Мар 11, 2012 11:31 am
от bdz46
Няма редуктори за 130 км/ч на 46 000 (оригинал).
1:3,65 (20:73) е за 120 км/ч, с такива са и 205, 219, 243.
204, 208, 235 и т. н. нямат общо, защото имат съвсем нови редуктори за 152,66 км/ч.
Публикувано на: Нед Мар 11, 2012 1:00 pm
от driver
имаме спор за 10 км незнам от колко време се занимаваш с лок 46 но аз се занимавам доста време с този вид тяга и са ми до болка познати минал съм през всички модернизации на този вит локомотиви които са биле на територията на България
Публикувано на: Нед Мар 11, 2012 4:02 pm
от bdz46
Същото отговори и един бургаски деломайстор, несъгласен, че първите 6 жълти машини пристигнаха с хърватски пантографи - нещо, което се вижда с просто око за разлика от редукторите.
Публикувано на: Нед Мар 11, 2012 5:33 pm
от driver
та не разбрах по номера кои са правени в харватска
Публикувано на: Нед Мар 11, 2012 7:33 pm
от bdzman654
229 , 204 , 208 и 242, 243, 219. Поне за тези знам, то си личи кой са правени там ( по пантографа)
Публикувано на: Нед Мар 11, 2012 8:01 pm
от rexkos
Точно те са. 235 и 238 също са правени в Хърватска.
Публикувано на: Вто Мар 13, 2012 9:30 pm
от gu6terov
46010 е със счупен пантограф. Заралии забравили да го свалят на моста на Пловдив.
Публикувано на: Вто Мар 13, 2012 10:43 pm
от minitek
Там бая пантографи са чупени...