Страница 51 от 54
Публикувано на: Съб Мар 03, 2012 6:55 pm
от bdzman654
46 231.7 е докарана в Депо София, на коловоз без КМ.
Публикувано на: Съб Мар 03, 2012 9:55 pm
от 44142
На 231 реактора е заминал. Трябва да се пренавива или друг да се сложи.
Публикувано на: Пет Мар 09, 2012 9:39 pm
от bdzman654
Някой може ли да ми каже какво става с 46 234.1 от известно време седи в ПД, а също 46 242.4 идва към СФ с 3622" интересно ми е , дали е в студено състояние, или са я оправили?
Публикувано на: Пет Мар 09, 2012 9:58 pm
от bdz46
242 идва в студено състояние и не е работоспособна. В Бургас няма кой да я прави. Ако не се лъжа няма компресор.
Там остана само 204, която също ще дойде в Сф, само да и позакърпят ходовата част, та да може да се търкаля и да има спирачка. 219 и 243 също са в Бс и карат КПВ.
234 е счупена - изпушили двигатели.
Евентуално от 242, 231 и 235 може да направят една с части от другите.
Публикувано на: Пет Мар 09, 2012 11:20 pm
от gu6terov
242 чакаше калодки преди да я транспортират, че нямаше нито една.
Публикувано на: Съб Мар 10, 2012 2:02 pm
от 46 242
На едно място прочетох "Бургас вече нямат нищо общо с тези машини". Освен ако КПВ-тата на Бс се карат от Сф

Няма лошо, забавно е в ППП да има две машини 5100кв ограничени до 80км/час

Публикувано на: Съб Мар 10, 2012 2:09 pm
от 42 072.9
Жълтите са зачислени в ПП. В Бургас има няколко бригади, които се водят към Пловдив, които карат влаковете с прозорци. Ако не се лъжа и двете машини са с голяма норма и явно е било по-удобно да стоят по товарните влакове. Ако се даде зор и се намерят колооси..
Публикувано на: Съб Мар 10, 2012 2:23 pm
от gu6terov
219 и 243 имат норми като 46000. Но вече са ПП и се ползват за ПВ и за 8660/1. За сметка на това 46125 с норма малко по-голяма от Шкода е в ТП.
Публикувано на: Съб Мар 10, 2012 2:32 pm
от turboto
gu6terov написа:219 и 243 имат норми като 46000. Но вече са ПП и се ползват за ПВ и за 8660/1. За сметка на това 46125 с норма малко по-голяма от Шкода е в ТП.
И аз мойта 46125 (1:87-НО) я вкарах за ТП след падане от етажерката

)))) какво съвпадение

Публикувано на: Съб Мар 10, 2012 2:33 pm
от 42 072.9
219 и 243 имат същите норми като 221,231,234,205. Справка ТТН.
Публикувано на: Съб Мар 10, 2012 3:03 pm
от gu6terov
Само 219 и 243 имат норми като 46000. Примерно за Карлово имат 1420т, колкото имат и 46000.
Публикувано на: Съб Мар 10, 2012 3:59 pm
от 42 072.9
Публикувано на: Съб Мар 10, 2012 5:01 pm
от gu6terov
Да, много добре знам какво пише в таблицата. Питай когото искаш от Бс и ще ти каже, каквото казах и аз. Едвали цялото депо е карало над норма влакове с тея 2 машини. Разликата идва от това, че редукторите им са оригиналните от 46 за 120км/ч.
Публикувано на: Съб Мар 10, 2012 5:21 pm
от bdz46
Меродавна е таблицата, не бургаската митология.
Като се осе*еш няма да те питат с какви редуктори е машината, а защо си карал повече, отколкото пише в ТТН.
И 46 205 е с оригинални редуктори за 120 км/ч.
Публикувано на: Съб Мар 10, 2012 5:37 pm
от gu6terov
Ясно ми е, че важното е какво пише в таблицата, но сигурно има някаква причина да се карат тея 2 машини с норма като 46000.