Мнения: 216
Регистриран на: Сря Мар 31, 2010 10:26 am
Местоположение: Варна

Мнение от minitek »

Двете машини са 45 156 и 45 152. До колкото разбрах от други източници са за брак.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

minitek написа:Двете машини са 45 156 и 45 152. До колкото разбрах от други източници са за брак.
За брак е половината персoнал. Изцепката е много голяма.
Мнения: 216
Регистриран на: Сря Мар 31, 2010 10:26 am
Местоположение: Варна

Мнение от minitek »

Обърнахте ли внимание, че първоначално една от версиите е, че машиниста е тръгнал без разрешение (без изход и деж. ръководител). Ето това е просто смешно. Тия, които правят анализи са някакви смешници взети от гората!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

minitek написа:Двете машини са 45 156 и 45 152. До колкото разбрах от други източници са за брак.
Кажи на източниците ти да ходят да си копаят градините на село и да не се тормозят с излишни работи. Дори и да са за брак (ще се каже съвсем скоро), в Пд казах, че е пълно с машини, чакащи ремонти, тъй, че нищо няма да се изгуби. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В Пд има машини, чакащи за трафове и тоководящи шини. Тъй, че просто две "Р"-ки от списъка на чакащите ще станат приемници на донорските "органи".
Мнения: 303
Регистриран на: Сря Яну 06, 2010 6:42 pm
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля

Мнение от elektrovoz46 »

Аз пък току=що гледах сутрешния блок по БТВ и там гостуваше Ал.Цветков.Неговите думи са ,,На локомотивите пораженията са сериозни,най-вече по кабините,но ще се направи всичко възможно да се възтановят"
skype:jokera_152
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Възстановяване няма да има , или ако има , ще е доста затруднено , поради деформацията на кабините.Поне както от снимките виждам (нека някой от София , който има възможност да отиде и да види моментното състояние на локомотивите и пусне снимки) , ще бъде изключително трудно , главно поради липса на средства и дългия период , който се очертава.
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Веско, кабината далеч не е пречка за възстановяването на един локомотив.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Като гледам снимките май ще има и деформации по рамите... поне аз съм за използването на частите за други машини, по бързо ще се пуснат други 2, от колкото да се възстановят тези...
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

VESO написа:Възстановяване няма да има , или ако има , ще е доста затруднено , поради деформацията на кабините.Поне както от снимките виждам (нека някой от София , който има възможност да отиде и да види моментното състояние на локомотивите и пусне снимки) , ще бъде изключително трудно , главно поради липса на средства и дългия период , който се очертава.
Бре? 163 беше къде къде по-зле, че отнесе цял снегорин, пък за 6 месеца я възстановиха... (макар и с нова кабина) :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

На 163 и нямаше нищо - само сгънати тенекии на кабината. По рамата нямаше щети.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Бая бяха огънати тез тенекии... щом бяха затиснали горкия машинист, Бог да го прости! :cry: 152 като я гледам е в положението на 161 - кабината е провиснала по същия начин, 156 е по-добре, но тя е пострадала по-сериозно по изпъкналата част - там, където са надбуферните фарове и системата много единици, която при 152 е по-леко засегната. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 98
Регистриран на: Нед Юли 04, 2010 4:41 pm
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:

Мнение от DamianKanev »

Чудно ми е как 2-та локомотива не са се видяли откадеч? Толкова ли е нямало време да се реагира :?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Там няма видимост. Не можеш да реагираш.
Обаждат ти се по телефона и ти казват "Спирай, насреща идва влак!" Удряш екстрено, спираш и в същия момент виждаш влака, набрал се по баира да изскача насреща. Какво ще направиш? Имаш 5 секунди до удара.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

А ако няма и къде да скочиш? Да речем около линията само пропасти, а? Тогаз хептен зле.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация