
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Кажи на източниците ти да ходят да си копаят градините на село и да не се тормозят с излишни работи. Дори и да са за брак (ще се каже съвсем скоро), в Пд казах, че е пълно с машини, чакащи ремонти, тъй, че нищо няма да се изгуби.minitek написа:Двете машини са 45 156 и 45 152. До колкото разбрах от други източници са за брак.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Администратор
Възстановяване няма да има , или ако има , ще е доста затруднено , поради деформацията на кабините.Поне както от снимките виждам (нека някой от София , който има възможност да отиде и да види моментното състояние на локомотивите и пусне снимки) , ще бъде изключително трудно , главно поради липса на средства и дългия период , който се очертава.

Бре? 163 беше къде къде по-зле, че отнесе цял снегорин, пък за 6 месеца я възстановиха... (макар и с нова кабина)VESO написа:Възстановяване няма да има , или ако има , ще е доста затруднено , поради деформацията на кабините.Поне както от снимките виждам (нека някой от София , който има възможност да отиде и да види моментното състояние на локомотивите и пусне снимки) , ще бъде изключително трудно , главно поради липса на средства и дългия период , който се очертава.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Бая бяха огънати тез тенекии... щом бяха затиснали горкия машинист, Бог да го прости!
152 като я гледам е в положението на 161 - кабината е провиснала по същия начин, 156 е по-добре, но тя е пострадала по-сериозно по изпъкналата част - там, където са надбуферните фарове и системата много единици, която при 152 е по-леко засегната. 


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!


Информация
Модератори