Страница 6 от 8
Публикувано на: Сря Дек 23, 2009 3:24 pm
от Mario Evstatiev
46 234 по информация на наш съфорумец, вчера при Черниче е спукала бандаж.
Публикувано на: Пет Дек 25, 2009 10:40 am
от muri83
на влак 5611 е скъсала бандаж и беше на кресна ,но вчера 24 декември беше в софия и я закараха в подуяне да и правят бандажа

Публикувано на: Пет Дек 25, 2009 6:52 pm
от dido73
Вече е в Пд. Някъде са й заварявали парче от осигурителен бандажен пръстен покрай мястото на скъсването.
Публикувано на: Сря Фев 10, 2010 12:23 pm
от Ghost
От 08.02 46 235 е в Кончар. Вървеше с 6, после с 4, накрая с 2 ТД. Силна миризма на изолация в машинното и дотам. Пораженията изглежда са големи . Ако се окаже пробив в изолацията на изглаждащия реактор и се наложи смяна, изгледите са скорошно излизане са малки.
46 205 и тя върви с изолирана 2ра двумоторка.

Публикувано на: Сря Фев 10, 2010 7:02 pm
от gu6terov
А 242 пооправиха ли я?
Публикувано на: Сря Фев 10, 2010 9:38 pm
от dido73
Ghost написа:От 08.02 46 235 е в Кончар. Вървеше с 6, после с 4, накрая с 2 ТД.
Следва с 0 ТД, .... -2 ТД, -4 ТД .... -∞
Публикувано на: Чет Фев 11, 2010 8:48 am
от Mario Evstatiev
dido73 написа:Ghost написа:От 08.02 46 235 е в Кончар. Вървеше с 6, после с 4, накрая с 2 ТД.
Следва с 0 ТД, .... -2 ТД, -4 ТД .... -∞
Ако се окаже изолация на реактор ще вземат реактора за 203 и ще я изкарат. Но ако се окаже нещо по кабелажа, тогаз нещата ще станат интересни. Ще има едно ровичкане...
Публикувано на: Чет Фев 11, 2010 10:59 am
от Ghost
Проблемът не е в кабелаж. Има пробив в конектори, стопени платки и датчици.
Публикувано на: Вто Фев 16, 2010 3:00 pm
от 44142
И с 235 се заформя една сапунка и си търсят изкупителна жертва.
Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 9:53 am
от Mario Evstatiev
44142 написа:И с 235 се заформя една сапунка и си търсят изкупителна жертва.
Какво измислиха, че е станало с нея? Реално на машиниста не могат да му припишат проблема, тъй като той не бара по шкафовете.
Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 11:09 am
от bdz46
Не бара, но му е задействало няколко пъти прегряване на реактор.
Публикувано на: Съб Фев 20, 2010 1:04 pm
от Ghost
bdz46 написа:Не бара, но му е задействало няколко пъти прегряване на реактор.
Няколко пъти е слабо казано. Истината е към няколко десетки пъти.
А дали машинистите пипат по шкафовете - не но унищожиха бравите. Все нещо гледат.
Аз лично имам големи съмнения за пипане по конектори. Една информация за принудително разкачане се разпространява между машинистите.
Публикувано на: Съб Фев 20, 2010 3:12 pm
от 44142
Защо не оправиха термичките на 235 при ПР. Лок върви от доста време така. Същото е дереджето и с 46211. 235 върви поне от 1 месец с изолирана двумоторка но когато стана белята от БС са казали, че лок е бил изправен сутринта а предната вечер колегите за 8626 са го отказали поради това, че е бил на 4 двигателя без заповед. А какво да кажем за 46208 толкова да няма резервни тахогенератори и над 50км да се товари нормално само една група.
Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 10:39 am
от Ghost
44142 написа:Защо не оправиха термичките на 235 при ПР. Лок върви от доста време така. Същото е дереджето и с 46211. 235 върви поне от 1 месец с изолирана двумоторка но когато стана белята от БС са казали, че лок е бил изправен сутринта а предната вечер колегите за 8626 са го отказали поради това, че е бил на 4 двигателя без заповед. А какво да кажем за 46208 толкова да няма резервни тахогенератори и над 50км да се товари нормално само една група.
Това писание е абсолютно невярно. Събрал си стари и откъслечни неща и си сглобил по твой вкус.
Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 10:58 am
от 44142
Кое не е вярно, че 46208 дава постоянно ядове и не се взимат мерки. Провери предполагам имаш достъп до телеграмите с нередностите и БД-тата. Даже миналата седмица я вкарваха в кончар но кончарите я пратиха в БС понеже нямат тахогенератори. 46235 след като я изкараха от кончар даваше загряване на реактор 1-ва степен и рядко прегряване на реактор. Лично на мен ми се е случвало след ПР. На 46211 не съм бил поне от година и половина но преди постоянно прегряваше заради термичките. На ключовете за изолиране на ТД има блокиращи бутони. На тези бутони има блок контакти, които при натискане на бутона да изключват прекъсвача. На повечето машини тези контакти са шунтирани незнайно защо. Общо взето и бургаските машини доста се занемариха и само се прехвърля топката между депо Сф и депо БС.