
Администратор

От 08.02 46 235 е в Кончар. Вървеше с 6, после с 4, накрая с 2 ТД. Силна миризма на изолация в машинното и дотам. Пораженията изглежда са големи . Ако се окаже пробив в изолацията на изглаждащия реактор и се наложи смяна, изгледите са скорошно излизане са малки.
46 205 и тя върви с изолирана 2ра двумоторка.
46 205 и тя върви с изолирана 2ра двумоторка.



Администратор
Ако се окаже изолация на реактор ще вземат реактора за 203 и ще я изкарат. Но ако се окаже нещо по кабелажа, тогаз нещата ще станат интересни. Ще има едно ровичкане...dido73 написа:Следва с 0 ТД, .... -2 ТД, -4 ТД .... -∞Ghost написа:От 08.02 46 235 е в Кончар. Вървеше с 6, после с 4, накрая с 2 ТД.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Няколко пъти е слабо казано. Истината е към няколко десетки пъти.bdz46 написа:Не бара, но му е задействало няколко пъти прегряване на реактор.
А дали машинистите пипат по шкафовете - не но унищожиха бравите. Все нещо гледат.
Аз лично имам големи съмнения за пипане по конектори. Една информация за принудително разкачане се разпространява между машинистите.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Защо не оправиха термичките на 235 при ПР. Лок върви от доста време така. Същото е дереджето и с 46211. 235 върви поне от 1 месец с изолирана двумоторка но когато стана белята от БС са казали, че лок е бил изправен сутринта а предната вечер колегите за 8626 са го отказали поради това, че е бил на 4 двигателя без заповед. А какво да кажем за 46208 толкова да няма резервни тахогенератори и над 50км да се товари нормално само една група.
Това писание е абсолютно невярно. Събрал си стари и откъслечни неща и си сглобил по твой вкус.44142 написа:Защо не оправиха термичките на 235 при ПР. Лок върви от доста време така. Същото е дереджето и с 46211. 235 върви поне от 1 месец с изолирана двумоторка но когато стана белята от БС са казали, че лок е бил изправен сутринта а предната вечер колегите за 8626 са го отказали поради това, че е бил на 4 двигателя без заповед. А какво да кажем за 46208 толкова да няма резервни тахогенератори и над 50км да се товари нормално само една група.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Кое не е вярно, че 46208 дава постоянно ядове и не се взимат мерки. Провери предполагам имаш достъп до телеграмите с нередностите и БД-тата. Даже миналата седмица я вкарваха в кончар но кончарите я пратиха в БС понеже нямат тахогенератори. 46235 след като я изкараха от кончар даваше загряване на реактор 1-ва степен и рядко прегряване на реактор. Лично на мен ми се е случвало след ПР. На 46211 не съм бил поне от година и половина но преди постоянно прегряваше заради термичките. На ключовете за изолиране на ТД има блокиращи бутони. На тези бутони има блок контакти, които при натискане на бутона да изключват прекъсвача. На повечето машини тези контакти са шунтирани незнайно защо. Общо взето и бургаските машини доста се занемариха и само се прехвърля топката между депо Сф и депо БС.
Информация
Модератори