Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 234 по информация на наш съфорумец, вчера при Черниче е спукала бандаж.
64.19
Мнения: 81
Регистриран на: Пон Авг 24, 2009 6:15 pm
Местоположение: sofia
Обратна връзка:

Мнение от muri83 »

на влак 5611 е скъсала бандаж и беше на кресна ,но вчера 24 декември беше в софия и я закараха в подуяне да и правят бандажа :wink:
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Вече е в Пд. Някъде са й заварявали парче от осигурителен бандажен пръстен покрай мястото на скъсването.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

От 08.02 46 235 е в Кончар. Вървеше с 6, после с 4, накрая с 2 ТД. Силна миризма на изолация в машинното и дотам. Пораженията изглежда са големи . Ако се окаже пробив в изолацията на изглаждащия реактор и се наложи смяна, изгледите са скорошно излизане са малки.
46 205 и тя върви с изолирана 2ра двумоторка. 8)
Мнения: 190
Регистриран на: Пон Апр 21, 2008 7:12 am
Местоположение: Бургас

Мнение от gu6terov »

А 242 пооправиха ли я?
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Ghost написа:От 08.02 46 235 е в Кончар. Вървеше с 6, после с 4, накрая с 2 ТД.
Следва с 0 ТД, .... -2 ТД, -4 ТД .... -∞
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

dido73 написа:
Ghost написа:От 08.02 46 235 е в Кончар. Вървеше с 6, после с 4, накрая с 2 ТД.
Следва с 0 ТД, .... -2 ТД, -4 ТД .... -∞
Ако се окаже изолация на реактор ще вземат реактора за 203 и ще я изкарат. Но ако се окаже нещо по кабелажа, тогаз нещата ще станат интересни. Ще има едно ровичкане...
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Проблемът не е в кабелаж. Има пробив в конектори, стопени платки и датчици.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

И с 235 се заформя една сапунка и си търсят изкупителна жертва.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:И с 235 се заформя една сапунка и си търсят изкупителна жертва.
Какво измислиха, че е станало с нея? Реално на машиниста не могат да му припишат проблема, тъй като той не бара по шкафовете.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не бара, но му е задействало няколко пъти прегряване на реактор.
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

bdz46 написа:Не бара, но му е задействало няколко пъти прегряване на реактор.
Няколко пъти е слабо казано. Истината е към няколко десетки пъти.
А дали машинистите пипат по шкафовете - не но унищожиха бравите. Все нещо гледат.
Аз лично имам големи съмнения за пипане по конектори. Една информация за принудително разкачане се разпространява между машинистите.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Защо не оправиха термичките на 235 при ПР. Лок върви от доста време така. Същото е дереджето и с 46211. 235 върви поне от 1 месец с изолирана двумоторка но когато стана белята от БС са казали, че лок е бил изправен сутринта а предната вечер колегите за 8626 са го отказали поради това, че е бил на 4 двигателя без заповед. А какво да кажем за 46208 толкова да няма резервни тахогенератори и над 50км да се товари нормално само една група.
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

44142 написа:Защо не оправиха термичките на 235 при ПР. Лок върви от доста време така. Същото е дереджето и с 46211. 235 върви поне от 1 месец с изолирана двумоторка но когато стана белята от БС са казали, че лок е бил изправен сутринта а предната вечер колегите за 8626 са го отказали поради това, че е бил на 4 двигателя без заповед. А какво да кажем за 46208 толкова да няма резервни тахогенератори и над 50км да се товари нормално само една група.
Това писание е абсолютно невярно. Събрал си стари и откъслечни неща и си сглобил по твой вкус.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Кое не е вярно, че 46208 дава постоянно ядове и не се взимат мерки. Провери предполагам имаш достъп до телеграмите с нередностите и БД-тата. Даже миналата седмица я вкарваха в кончар но кончарите я пратиха в БС понеже нямат тахогенератори. 46235 след като я изкараха от кончар даваше загряване на реактор 1-ва степен и рядко прегряване на реактор. Лично на мен ми се е случвало след ПР. На 46211 не съм бил поне от година и половина но преди постоянно прегряваше заради термичките. На ключовете за изолиране на ТД има блокиращи бутони. На тези бутони има блок контакти, които при натискане на бутона да изключват прекъсвача. На повечето машини тези контакти са шунтирани незнайно защо. Общо взето и бургаските машини доста се занемариха и само се прехвърля топката между депо Сф и депо БС.
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация