Страница 6 от 27
Публикувано на: Сря Авг 19, 2009 7:04 pm
от Nikss
А така... ще е интересно да го снимате Деянов подкарал 01.23 на товарачка баш на Вакарелския баир.

Публикувано на: Сря Авг 19, 2009 7:07 pm
от bdz46
Отдавна май не е имало толкова калпав началник това депо.
Публикувано на: Сря Авг 19, 2009 7:10 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Отдавна май не е имало толкова калпав началник това депо.
Ето, че вече има.
Ако не се вземат мерки спешно, депо София отива към банкрут - при годни машини да не можем да си обслужим влаковете...
Публикувано на: Сря Авг 19, 2009 7:12 pm
от 44142
Явно това се цели. Примерно в ПД било зле откъм пневматици. Хубаво зле е но на СФ им апневматици д аги пращат да бачкат в ПД кат оима нужда. 44098 няма първо в едната кабина на Д2. Лок върви от доста време така. Писаха се поръчки но без успех.
Публикувано на: Сря Авг 19, 2009 7:14 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Явно това се цели. Примерно в ПД било зле откъм пневматици. Хубаво зле е но на СФ им апневматици д аги пращат да бачкат в ПД кат оима нужда. 44098 няма първо в едната кабина на Д2. Лок върви от доста време така. Писаха се поръчки но без успех.
В София има спирачкаджии и то кадърни, в Подуяне няма - разумно, но никой не се сеща. Или поне да пратят кран - машинисти да им ги правим при нас. Стенд за Д-3 система има...
Всичко е ясно, докато не се смени ръководството нещата няма да се променят. Въпреки, че вече народа се надига. Дизелистите са бесни побеснели и може да стане някоя случка...
Публикувано на: Сря Авг 19, 2009 8:20 pm
от VESO
Добре , тези 06-00-ци вместо да киснат там (всички тук знаем какво ги чака за в бъдеще) , не е ли по - добре да се изпратят по другите депа , където има нужда от машини.
Марио каза , че е останала една 06-00-ца за Пионер.Ами за Чукурово , там също има влакове , теглени от 06-00-ци.С какво ще ги карат сега?
Публикувано на: Сря Авг 19, 2009 8:30 pm
от 07
Добре де, като в София не стигат електровози, в други депа нали има излишък - да ги комадироват в Сф тези машини или да им се дават влакове - щото това прилича на вица за двете ченгета:
- Колега имаш ли цигари?
- Имам ама забравих запалка......
- Пфууууу аз имам запалка но забравих цигарите..... как ще изкараме смяната без да пушим........
Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 11:31 am
от Nikss
VESO написа:Добре , тези 06-00-ци вместо да киснат там (всички тук знаем какво ги чака за в бъдеще) , не е ли по - добре да се изпратят по другите депа , където има нужда от машини.
Марио каза , че е останала една 06-00-ца за Пионер.Ами за Чукурово , там също има влакове , теглени от 06-00-ци.С какво ще ги карат сега?
Там е работата, че излишък на дизели има почти навсякъде, докато електровозите някой път по 2-3 дни не могат да влязат за ТП... тия дизели сега както са ги оставили замразени в резерв не ги ли опазят или пуснат скоро са свършени... повече няма и да тръгнат... ще ги оберат мангалите и няма да им мигне окото, пък после ще има чудене откъде ще се намерят дизели...

Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 11:49 am
от VESO
На Мездра по едно време си спомням , че се бе заформила дълга колона от 06-00-ци на оградата.Един работник каза , че голяма част от тях са теглили влакове до Зл.Панега и Бели Извор , дори преди години се е случвало да командироват и във Видин по една.На пристанище Лом също е работила 06-00-ца , сега там има 52-00-ки , а на останалите места , товарните влакове (където все още ги има) са с 55-00-ци.
Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 11:51 am
от Nikss
Така си седят наредени 6-7 трактора и така ще си изгният... ремонт в Мездра няма (то всъщност се водят няколко човека, ама ги мързи да се почешат, камо ли да направят един ремонт)...

Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 5:40 am
от Mario Evstatiev
VESO написа:На Мездра по едно време си спомням , че се бе заформила дълга колона от 06-00-ци на оградата.Един работник каза , че голяма част от тях са теглили влакове до Зл.Панега и Бели Извор , дори преди години се е случвало да командироват и във Видин по една.На пристанище Лом също е работила 06-00-ца , сега там има 52-00-ки , а на останалите места , товарните влакове (където все още ги има) са с 55-00-ци.
До преди лятото на 2004 г., ДЛ 06 редовно се мяркаше по БИ, Бойчиновци, Брусарци и Видин. Една от машините караше локален влак до Бойчиновци, който събираше разнородни товари за М и транзит. След като намаля работата, транзитните товари се возеха в съставите на 70601/70602 - двата Видински влака с преработка в междинни гари и 06-ците останаха без работа.
Спрените в Мездра машини са шест на брой и всичките чакат за по нещо. Имаше една с воден удар дори, което значи, че няма и да я правят сигурно. В София спрените 06-ци, но годни за експлоатация са 7 на брой. В халето пък отлежават 06 119, която е за случаен ремонт, 06 112, която надали ще се прави, 06 107, който също надали ще се пипа и 06 090, която се запали през зимата.
Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 5:44 am
от Nikss
Може да се измисли нещо по въпроса и да се пуснат да работят на товарачки и т.н. поне да не висят без работа... и без тва тия 7 парчета вместо да ги оставяме да стоят като плячка нека да работят... след време ще ги търсим, ама... а тия в Мездра едва ли ще тръгнат някога пак... освен ако не се дадат на друго депо... то да видим какво ще стане със самото депо, персонала и тогава ще мислим за самия парк л-тиви...
Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 5:48 am
от Mario Evstatiev
Мездренските могат да се дадат на Пловдив и Димитровград - там им трябват дизели. Ремонтите не са проблем - в депо Стара Загора се извършват капитални ремонти на серия 06 с цялостно разглобяване на локомотива, смяна на кабелаж и други. Нашите Софийски 7 парчета беше редно да тръгнат да попълват дупки в товарния график, където не стигат електровози, но никой не му пука въобще - казват, пари няма, нафта няма... Е че какво има?! 30 000 лева за шатунни лагери на 01-23
На мен ми се вижда малко пресилен този ход със спирането на 06 в това кризисно време, когато всяка една машина, та дори била тя и 55-та серия е необходима за да не оставяме неотвозени товари, след което да се плащат денгуби и неустойки. А да не говорим, че при един - два случая на неотвозен на време товар, товародателя просто ще се обърне към друг превозвач и така ние постепенно оставаме без работа... но с годни локомотиви, гниещи на плаца в депото.
Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 5:53 am
от Nikss
Именно... то и без това всички мездренски за ремонти ходят в Сз, в Мездра на никой не му се занимава...

Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 11:03 am
от VESO
lok45111 написа:Мездренските могат да се дадат на Пловдив и Димитровград - там им трябват дизели. .....
Ние дизели си имаме достатъчно , проблем е , че няма какво да работят.Идете и вижте депо Димитровград - събрало си е 07-00-ците от цяла България - преди време само за един ден видях 032 , 048 , 090 , 111 , наред с местната 070.Липсваше само дупнишка машина.
