Страница 6 от 27
Публикувано на: Пон Юли 09, 2007 8:17 pm
от dido73
VESO написа:Между другото имам въпрос - тези живачни термостати дали се срещат в някоя електричка?Споменаха се 33-00-ките,в други няма ли го вече?
90% от софийските електрички са вече с терморезисторни датчици + електронни регулатори, заменящи въпросния датчик ТРС за печките в салона, както и заменящи живачните датчици ТВ1-ТВ5 и релета ПТВ1 и ПТВ2.
Публикувано на: Пон Юли 09, 2007 8:38 pm
от bdz46
Красавици
VESO написа:Между другото имам въпрос - тези живачни термостати дали се срещат в някоя електричка?Споменаха се 33-00-ките,в други няма ли го вече?
В София не съм виждал на серия 32 да са останали.
Публикувано на: Вто Юли 17, 2007 10:05 pm
от 44 058
32 061/062 е спряна за превишени километри.
Публикувано на: Пон Авг 06, 2007 9:00 pm
от Nikss
Публикувано на: Вто Авг 07, 2007 7:12 pm
от 07
bdz46 написа:VESO написа:Между другото имам въпрос - тези живачни термостати дали се срещат в някоя електричка?Споменаха се 33-00-ките,в други няма ли го вече?
В София не съм виждал на серия 32 да са останали.
Скоро попаднах на такъв - в 32 251(2) беше дори го снимах

Публикувано на: Пет Авг 17, 2007 7:22 am
от rexkos
Положението с ЕМВ в депо Варна също не е цветущо. И там има сериозен недостиг. Във вторник, на 14 август поради такава причина влак 30230 за Аспарухово замина от гара Варна с 20 минути закъснение с ЕМВ 32 069/070.
Малко по-късно същия ден на гара Белослав стоеше и чакаше да замине за Варна горнооряховският ЕМВ 32 053/054. Вътре нямаше никакви пътници естествено, което ме навява на мисълта, че мотрисата отива в командировка във Варна.
http://bgphoto.net/photos/17386/o633228976915385000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633228976955072500.jpg
Публикувано на: Съб Авг 18, 2007 7:24 pm
от VESO
Когато бях в Бургас,получих преки впечателния от една електричка,която досега съм знаел само от списъци.Причината - 32033-3+32034-1 е била ГФИ за голям период от време,след което е излязла и в наши дни безпроблемно обслужва влакове до Ямбол,Карнобат и Сливен.
Снимка на мотрисата и
една за спомен пред нея.А
тук е в компанията на 32051-5+32052-3,която преди броени минути бе пристигнала от Карнобат.
Реших да се повозя с нея до Българово,където имахме връзка с друга мотриса обратно за Бургас.Машинистите,с които се запознах се похвалиха,че по своите качества този ЕМВ по нищо не отстъпва на горнооряховските си събратя.Интересно е да се отбележи,че повечето бургаски електрички са снабдени с пълен комплект сандъци за отопление ( 3 броя на вагон ),намиращи се на покрива,докато при повечето 32-00-ки някои от тези сандъци липсват.Изненадващо поне за мен бе и обявяването на гарите и спирките по уредбата в салона,нещо,което досега никога не съм слушал,явно тази мотриса прави голямо изключение.Чистотата и запазените седалки също говореха достатъчно,жалко че забравих да снимам в салона за да се види нагледно това,за което говоря.
Публикувано на: Съб Авг 18, 2007 7:35 pm
от 42 072.9
Повечето бургаски ЕМВ имат хубаво ускорение, реостат и возене.
Публикувано на: Съб Авг 18, 2007 7:53 pm
от bdz46
VESO написа:Изненадващо поне за мен бе и обявяването на гарите и спирките по уредбата в салона,нещо,което досега никога не съм слушал,явно тази мотриса прави голямо изключение.
Мотрисата ли обявява спирките според теб? Според мен изключението е локомотивната бригада.
Публикувано на: Съб Авг 18, 2007 8:04 pm
от VESO
Аз имах друго предвид.В повечето електрички не работят уредбите в салона,или пък машинистите си спестяват труда да обявяват гарите и спирките.
Публикувано на: Съб Авг 18, 2007 8:07 pm
от 42 072.9
"Затварям вратити" "пригответи са за слизани"...
Публикувано на: Съб Авг 18, 2007 8:07 pm
от bdz46
VESO написа:В повечето електрички не работят уредбите в салона
Моят опит показва точно обратното, поне що се отнася до Сф електричките, а те са най-строшените.
Публикувано на: Съб Авг 18, 2007 9:01 pm
от dido73
За какви пълни и непълни комплекти сандъци за отопление говориш?
Всички софийски мотриси си имат калорифери. Нещо не ми звучиш убедителен.
Публикувано на: Съб Авг 18, 2007 9:09 pm
от bdz46
Тези в края на вагоните са махнати.
Публикувано на: Съб Авг 18, 2007 9:14 pm
от dido73
bdz46 написа:Тези в края на вагоните са махнати.
Това в края на вагоните не са калорифери т.е. не са за отопление.
Там са били вентилаторите. Единствения сандък за отопление го има на всички електрички.