90% от софийските електрички са вече с терморезисторни датчици + електронни регулатори, заменящи въпросния датчик ТРС за печките в салона, както и заменящи живачните датчици ТВ1-ТВ5 и релета ПТВ1 и ПТВ2.VESO написа:Между другото имам въпрос - тези живачни термостати дали се срещат в някоя електричка?Споменаха се 33-00-ките,в други няма ли го вече?


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
КрасавициVESO написа:Поздравявам Тодор с тази снимка
В София не съм виждал на серия 32 да са останали.VESO написа:Между другото имам въпрос - тези живачни термостати дали се срещат в някоя електричка?Споменаха се 33-00-ките,в други няма ли го вече?
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО

Ето от мен снимки на графитите на ЕМВ 32 031.7 + 32 032.5
графит номер 1 (МОЕ)
http://bgphoto.net/photos/27280/o633220316389687500.jpg
графит номер 2 на една от вратите
http://bgphoto.net/photos/27280/o633220316471718750.jpg
графит номер 3 отстрани на вагон
http://bgphoto.net/photos/27280/o633220316559218750.jpg
графит номер 4 последният,но и най-голям на вагон 32 231.3
http://bgphoto.net/photos/27280/o633220316707656250.jpg
графит номер 1 (МОЕ)
http://bgphoto.net/photos/27280/o633220316389687500.jpg
графит номер 2 на една от вратите
http://bgphoto.net/photos/27280/o633220316471718750.jpg
графит номер 3 отстрани на вагон
http://bgphoto.net/photos/27280/o633220316559218750.jpg
графит номер 4 последният,но и най-голям на вагон 32 231.3
http://bgphoto.net/photos/27280/o633220316707656250.jpg
Положението с ЕМВ в депо Варна също не е цветущо. И там има сериозен недостиг. Във вторник, на 14 август поради такава причина влак 30230 за Аспарухово замина от гара Варна с 20 минути закъснение с ЕМВ 32 069/070.
Малко по-късно същия ден на гара Белослав стоеше и чакаше да замине за Варна горнооряховският ЕМВ 32 053/054. Вътре нямаше никакви пътници естествено, което ме навява на мисълта, че мотрисата отива в командировка във Варна.
http://bgphoto.net/photos/17386/o633228976915385000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633228976955072500.jpg
Малко по-късно същия ден на гара Белослав стоеше и чакаше да замине за Варна горнооряховският ЕМВ 32 053/054. Вътре нямаше никакви пътници естествено, което ме навява на мисълта, че мотрисата отива в командировка във Варна.
http://bgphoto.net/photos/17386/o633228976915385000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633228976955072500.jpg
Когато бях в Бургас,получих преки впечателния от една електричка,която досега съм знаел само от списъци.Причината - 32033-3+32034-1 е била ГФИ за голям период от време,след което е излязла и в наши дни безпроблемно обслужва влакове до Ямбол,Карнобат и Сливен.Снимка на мотрисата и една за спомен пред нея.А тук е в компанията на 32051-5+32052-3,която преди броени минути бе пристигнала от Карнобат.
Реших да се повозя с нея до Българово,където имахме връзка с друга мотриса обратно за Бургас.Машинистите,с които се запознах се похвалиха,че по своите качества този ЕМВ по нищо не отстъпва на горнооряховските си събратя.Интересно е да се отбележи,че повечето бургаски електрички са снабдени с пълен комплект сандъци за отопление ( 3 броя на вагон ),намиращи се на покрива,докато при повечето 32-00-ки някои от тези сандъци липсват.Изненадващо поне за мен бе и обявяването на гарите и спирките по уредбата в салона,нещо,което досега никога не съм слушал,явно тази мотриса прави голямо изключение.Чистотата и запазените седалки също говореха достатъчно,жалко че забравих да снимам в салона за да се види нагледно това,за което говоря.
Реших да се повозя с нея до Българово,където имахме връзка с друга мотриса обратно за Бургас.Машинистите,с които се запознах се похвалиха,че по своите качества този ЕМВ по нищо не отстъпва на горнооряховските си събратя.Интересно е да се отбележи,че повечето бургаски електрички са снабдени с пълен комплект сандъци за отопление ( 3 броя на вагон ),намиращи се на покрива,докато при повечето 32-00-ки някои от тези сандъци липсват.Изненадващо поне за мен бе и обявяването на гарите и спирките по уредбата в салона,нещо,което досега никога не съм слушал,явно тази мотриса прави голямо изключение.Чистотата и запазените седалки също говореха достатъчно,жалко че забравих да снимам в салона за да се види нагледно това,за което говоря.
Последно промяна от VESO на Пет Авг 24, 2007 7:36 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am


Това в края на вагоните не са калорифери т.е. не са за отопление.bdz46 написа:Тези в края на вагоните са махнати.
Там са били вентилаторите. Единствения сандък за отопление го има на всички електрички.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Информация
Модератори