Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

VESO написа:Между другото имам въпрос - тези живачни термостати дали се срещат в някоя електричка?Споменаха се 33-00-ките,в други няма ли го вече?
90% от софийските електрички са вече с терморезисторни датчици + електронни регулатори, заменящи въпросния датчик ТРС за печките в салона, както и заменящи живачните датчици ТВ1-ТВ5 и релета ПТВ1 и ПТВ2.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

VESO написа:Поздравявам Тодор с тази снимка
Красавици
VESO написа:Между другото имам въпрос - тези живачни термостати дали се срещат в някоя електричка?Споменаха се 33-00-ките,в други няма ли го вече?
В София не съм виждал на серия 32 да са останали.
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО

Мнение от 44 058 »

32 061/062 е спряна за превишени километри.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ето от мен снимки на графитите на ЕМВ 32 031.7 + 32 032.5
графит номер 1 (МОЕ)
http://bgphoto.net/photos/27280/o633220316389687500.jpg
графит номер 2 на една от вратите
http://bgphoto.net/photos/27280/o633220316471718750.jpg
графит номер 3 отстрани на вагон
http://bgphoto.net/photos/27280/o633220316559218750.jpg
графит номер 4 последният,но и най-голям на вагон 32 231.3
http://bgphoto.net/photos/27280/o633220316707656250.jpg
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

bdz46 написа:
VESO написа:Между другото имам въпрос - тези живачни термостати дали се срещат в някоя електричка?Споменаха се 33-00-ките,в други няма ли го вече?
В София не съм виждал на серия 32 да са останали.
Скоро попаднах на такъв - в 32 251(2) беше дори го снимах :twisted:
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Положението с ЕМВ в депо Варна също не е цветущо. И там има сериозен недостиг. Във вторник, на 14 август поради такава причина влак 30230 за Аспарухово замина от гара Варна с 20 минути закъснение с ЕМВ 32 069/070.
Малко по-късно същия ден на гара Белослав стоеше и чакаше да замине за Варна горнооряховският ЕМВ 32 053/054. Вътре нямаше никакви пътници естествено, което ме навява на мисълта, че мотрисата отива в командировка във Варна.
http://bgphoto.net/photos/17386/o633228976915385000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633228976955072500.jpg
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Когато бях в Бургас,получих преки впечателния от една електричка,която досега съм знаел само от списъци.Причината - 32033-3+32034-1 е била ГФИ за голям период от време,след което е излязла и в наши дни безпроблемно обслужва влакове до Ямбол,Карнобат и Сливен.Снимка на мотрисата и една за спомен пред нея.А тук е в компанията на 32051-5+32052-3,която преди броени минути бе пристигнала от Карнобат.
Реших да се повозя с нея до Българово,където имахме връзка с друга мотриса обратно за Бургас.Машинистите,с които се запознах се похвалиха,че по своите качества този ЕМВ по нищо не отстъпва на горнооряховските си събратя.Интересно е да се отбележи,че повечето бургаски електрички са снабдени с пълен комплект сандъци за отопление ( 3 броя на вагон ),намиращи се на покрива,докато при повечето 32-00-ки някои от тези сандъци липсват.Изненадващо поне за мен бе и обявяването на гарите и спирките по уредбата в салона,нещо,което досега никога не съм слушал,явно тази мотриса прави голямо изключение.Чистотата и запазените седалки също говореха достатъчно,жалко че забравих да снимам в салона за да се види нагледно това,за което говоря.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Повечето бургаски ЕМВ имат хубаво ускорение, реостат и возене.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

VESO написа:Изненадващо поне за мен бе и обявяването на гарите и спирките по уредбата в салона,нещо,което досега никога не съм слушал,явно тази мотриса прави голямо изключение.
Мотрисата ли обявява спирките според теб? Според мен изключението е локомотивната бригада.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Аз имах друго предвид.В повечето електрички не работят уредбите в салона,или пък машинистите си спестяват труда да обявяват гарите и спирките.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

"Затварям вратити" "пригответи са за слизани"...
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

VESO написа:В повечето електрички не работят уредбите в салона
Моят опит показва точно обратното, поне що се отнася до Сф електричките, а те са най-строшените.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

За какви пълни и непълни комплекти сандъци за отопление говориш?
Всички софийски мотриси си имат калорифери. Нещо не ми звучиш убедителен.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Тези в края на вагоните са махнати.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

bdz46 написа:Тези в края на вагоните са махнати.
Това в края на вагоните не са калорифери т.е. не са за отопление.
Там са били вентилаторите. Единствения сандък за отопление го има на всички електрички.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически мотрисни влакове"”

Информация