
Администратор

Акредитиран фотограф

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
По темата за чуждите вагони , идващи у нас - на 13-ти юни , малко след пристигането на 360 успях за кратко да вляза в гръцките вагони и така продължих серията , започната от преди време за изследване на интериора вътре.Понеже в скоро време ще ми се наложи да пътувам с тях (при това не до ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ , а чак до ΑΘΗΝΑ), реших да проверя удобствата , които предлагат и дали си заслужава да предпочета тях пред варианта с 462 / 463.Ето и впечатленията - първокласните вагони (външен вид )от типа "Ampz" са с купета 3X3 (снимка от интериора и друга на коридора).Седалките не са меки , както очаквах , но пространството в самото купе е широко.Второкласните ("Bmpz") биват два вида - купейни , отново с места 3X3 , само където пространството вътре е тясно и 6-ма човека с големи габарити едва ли биха се побрали.Ето и фотография от купето.
Вторият тип второкласни вагони са салонни , идентични на нашите от серия 63 , но с известни разлики.Направих снимка на интериора вътре и установих , че на много малко места има сепарета с масички (доста повече са при нашите 63-ки).Прозорците са идентични - не се отварят , отваря се само малката горна част.Като цяло смея да твърдя , че седалките са доста твърди и неудобни , ако пътувам в такъв вагон от София до Солун , определено ще ме заболят задните части.Талигите на двата типа седящи вагони са оразмерени за 200 км/ч.
Третият вагон беше спален от типа "WLABmh" , по интериор идентичен с нашите втора ръка от DB серии 71 и 76 , скоро пуснати в движение.Направих една снимка на коридора и тези двете от външната страна на вагона:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633805182169144761.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633805182212582261.jpg
Четвъртият вагон също бе спален , само че друг тип ("WLAB").От него не слезе никой и беше заключен.Задоволих се да му направя една снимка отвън и друга на номера.Талигите на двата спални вагона са оразмерени за 160 км/ч.
А ето фотографии и на самите талиги:
на седящ вагон ;
спaлния вагон тип "WLABmh";
другия спален тип "WLAB".
Вторият тип второкласни вагони са салонни , идентични на нашите от серия 63 , но с известни разлики.Направих снимка на интериора вътре и установих , че на много малко места има сепарета с масички (доста повече са при нашите 63-ки).Прозорците са идентични - не се отварят , отваря се само малката горна част.Като цяло смея да твърдя , че седалките са доста твърди и неудобни , ако пътувам в такъв вагон от София до Солун , определено ще ме заболят задните части.Талигите на двата типа седящи вагони са оразмерени за 200 км/ч.
Третият вагон беше спален от типа "WLABmh" , по интериор идентичен с нашите втора ръка от DB серии 71 и 76 , скоро пуснати в движение.Направих една снимка на коридора и тези двете от външната страна на вагона:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633805182169144761.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633805182212582261.jpg
Четвъртият вагон също бе спален , само че друг тип ("WLAB").От него не слезе никой и беше заключен.Задоволих се да му направя една снимка отвън и друга на номера.Талигите на двата спални вагона са оразмерени за 160 км/ч.
А ето фотографии и на самите талиги:
на седящ вагон ;
спaлния вагон тип "WLABmh";
другия спален тип "WLAB".
В един сайт за съставите на международните влакове , идващи у нас , е показан този състав на 360 , който се връща като 363.В композицията присъства първокласен "ADmz" с багажно отделение , който в момента е заменен с първокласен купеен.Спомням си , че такъв вагон идваше още в най - раннните разписания и бе оборудван с детски кът. Дали ще го възстановят някога?
Идентично е положението и при 361 / 362.
Идентично е положението и при 361 / 362.
Такива ли бяха?
Между другото , това са кушети ("Bcme") , докато редовните спални вагони в композицията , биват "WLABmh" или "WLAB". Поне тези двата идват у нас.От новия график е заложено единия от тях да е спален , другия - кушет. И пътнците да имат по - голям избор при пътуванията от София до Αθηνα и обратно.
Между другото , това са кушети ("Bcme") , докато редовните спални вагони в композицията , биват "WLABmh" или "WLAB". Поне тези двата идват у нас.От новия график е заложено единия от тях да е спален , другия - кушет. И пътнците да имат по - голям избор при пътуванията от София до Αθηνα и обратно.

Вчера имах възможността да огледам македонският кушет , пътуващ в състава на 2612.Ето негови снимки:
- общ вид;
- талигата;
- табела с дестинацията;
- надписи.
- общ вид;
- талигата;
- табела с дестинацията;
- надписи.
Вижте едно клипче от днес с интересни и разнообразни чужди вагони
. http://vbox7.com/play:75965e8d

Първите 8 вагона са белоруски , 9-тия и 11-тия са руски от тези с новата ливрея на РЖД , 10-тия е от старите зелени.Това е международният 1003 ( за 1004 е прекалено светло) , с дестинация Минск - Варна.Последните три "сандъка" на опашката са директните от Ст. Петербург , интересно е , че по план за композиране , са дадени 8 вагона от белоруската столица ( с номера от "1" до "8") , от Петербург трябва да е само един ("30") , а от клипа виждам цели 3 вагона.
Този влак преди години беше през Добрич и Кардам , от 2003 г. се движи по 9-та и излиза от нашата страна през Русе.
За сивите руски вагони , виж това мое мнение и надолу.
Този влак преди години беше през Добрич и Кардам , от 2003 г. се движи по 9-та и излиза от нашата страна през Русе.
За сивите руски вагони , виж това мое мнение и надолу.
Днес 383 имаше цели 4 "сандъка" в композицията си , като два бяха от Москва и два от Украйна - съответно един от Київ и един от Львів , който не се движи всеки ден.Направих им малко фотографии:
- снимка 1;
- снимка 2.Сами виждате разликата в сините ливреи.
- табелата.
А ето как са скачени вагоните по между си - освен наличие на буфери , имат и автосцепка:
- снимка 1;
- снимка 2.
- снимка 1;
- снимка 2.Сами виждате разликата в сините ливреи.
- табелата.
А ето как са скачени вагоните по между си - освен наличие на буфери , имат и автосцепка:
- снимка 1;
- снимка 2.
Информация
Модератори