Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Не са от пловдивската детска железница. Вероятно са от друго място, където е имало детско влакче. Мисля, че може да са от Кърджали.
64.19
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

И в Русе преди много години е имало детска железница но бая време е минало тези вагончета не могат от тази, която е била тука в Русе.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

От Кърджали са.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

По темата за чуждите вагони , идващи у нас - на 13-ти юни , малко след пристигането на 360 успях за кратко да вляза в гръцките вагони и така продължих серията , започната от преди време за изследване на интериора вътре.Понеже в скоро време ще ми се наложи да пътувам с тях (при това не до ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ , а чак до ΑΘΗΝΑ), реших да проверя удобствата , които предлагат и дали си заслужава да предпочета тях пред варианта с 462 / 463.Ето и впечатленията - първокласните вагони (външен вид )от типа "Ampz" са с купета 3X3 (снимка от интериора и друга на коридора).Седалките не са меки , както очаквах , но пространството в самото купе е широко.Второкласните ("Bmpz") биват два вида - купейни , отново с места 3X3 , само където пространството вътре е тясно и 6-ма човека с големи габарити едва ли биха се побрали.Ето и фотография от купето.
Вторият тип второкласни вагони са салонни , идентични на нашите от серия 63 , но с известни разлики.Направих снимка на интериора вътре и установих , че на много малко места има сепарета с масички (доста повече са при нашите 63-ки).Прозорците са идентични - не се отварят , отваря се само малката горна част.Като цяло смея да твърдя , че седалките са доста твърди и неудобни , ако пътувам в такъв вагон от София до Солун , определено ще ме заболят задните части.Талигите на двата типа седящи вагони са оразмерени за 200 км/ч.
Третият вагон беше спален от типа "WLABmh" , по интериор идентичен с нашите втора ръка от DB серии 71 и 76 , скоро пуснати в движение.Направих една снимка на коридора и тези двете от външната страна на вагона:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633805182169144761.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633805182212582261.jpg
Четвъртият вагон също бе спален , само че друг тип ("WLAB").От него не слезе никой и беше заключен.Задоволих се да му направя една снимка отвън и друга на номера.Талигите на двата спални вагона са оразмерени за 160 км/ч.
А ето фотографии и на самите талиги:
на седящ вагон ;
спaлния вагон тип "WLABmh";
другия спален тип "WLAB".
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

В един сайт за съставите на международните влакове , идващи у нас , е показан този състав на 360 , който се връща като 363.В композицията присъства първокласен "ADmz" с багажно отделение , който в момента е заменен с първокласен купеен.Спомням си , че такъв вагон идваше още в най - раннните разписания и бе оборудван с детски кът. Дали ще го възстановят някога?
Идентично е положението и при 361 / 362.
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

Днес на 360 двата последни вагони бяха от старите тъмночервени спални, т.е. лека-полека новите вагони отпадат. :lol:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Такива ли бяха?
Между другото , това са кушети ("Bcme") , докато редовните спални вагони в композицията , биват "WLABmh" или "WLAB". Поне тези двата идват у нас.От новия график е заложено единия от тях да е спален , другия - кушет. И пътнците да имат по - голям избор при пътуванията от София до Αθηνα и обратно.
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

На външен вид бяха и двата такива, но дали са кушети или спални, не съм се поинтересувал. :?
Мнения: 63
Регистриран на: Пет Май 28, 2010 2:56 am
Местоположение: София

Мнение от mitio-tuca »

сиви сръбски вагонетки
Изображение
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Вчера имах възможността да огледам македонският кушет , пътуващ в състава на 2612.Ето негови снимки:
- общ вид;
- талигата;
- табела с дестинацията;
- надписи.
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

Вижте едно клипче от днес с интересни и разнообразни чужди вагони :) . http://vbox7.com/play:75965e8d
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

всички вагони са едни и същи само тея сивите са модернизирани.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Първите 8 вагона са белоруски , 9-тия и 11-тия са руски от тези с новата ливрея на РЖД , 10-тия е от старите зелени.Това е международният 1003 ( за 1004 е прекалено светло) , с дестинация Минск - Варна.Последните три "сандъка" на опашката са директните от Ст. Петербург , интересно е , че по план за композиране , са дадени 8 вагона от белоруската столица ( с номера от "1" до "8") , от Петербург трябва да е само един ("30") , а от клипа виждам цели 3 вагона.
Този влак преди години беше през Добрич и Кардам , от 2003 г. се движи по 9-та и излиза от нашата страна през Русе.

За сивите руски вагони , виж това мое мнение и надолу.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Днес 383 имаше цели 4 "сандъка" в композицията си , като два бяха от Москва и два от Украйна - съответно един от Київ и един от Львів , който не се движи всеки ден.Направих им малко фотографии:
- снимка 1;
- снимка 2.Сами виждате разликата в сините ливреи.
- табелата.
А ето как са скачени вагоните по между си - освен наличие на буфери , имат и автосцепка:
- снимка 1;
- снимка 2.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

VESO написа: А ето как са скачени вагоните по между си - освен наличие на буфери , имат и автосцепка

Трябва да имат и купла и кука ( по различна ) за прикачване.
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация