Страница 6 от 23
Публикувано на: Чет Мар 08, 2007 9:21 pm
от 07
73 Бройки серия 63 - сега в движение са 10 за бс 2-композиции дневно и още толкова за Варна, Янтрата са още 5-6 вагона - яяяя то 2/3 ти от тези вагони са се изпарили! А най голямата глупост беше съсипването на серия 74!
Публикувано на: Чет Мар 08, 2007 9:22 pm
от VESO
И аз това се зачудих преди време - колко общо вагона серия 63 се движат в момента.За да си отговорим на въпроса,нека видим кои влакове се обслужват с тях - "Сл.бряг","Зл.пясъци"- два броя,Чайката,Янтрата и един на Дианата.
По приблизителни сметки,на "Сл.бряг" и "Златните" са по 5 -общо 15,на Дианата е 1,Янтрата е с 6,Чайката не знам само с колко е,но общата сума възлиза някъде около 20-30 вагона в активно движение,като в сметките влизат първокласните и тези за превоз на инвалиди.
Публикувано на: Чет Мар 08, 2007 9:24 pm
от mitko_pz
Чайката е мисля с 4 такива и един първокласен 63 серия
Публикувано на: Чет Мар 08, 2007 9:31 pm
от pavel
Ааа, в същност забравих 4-те инвалидни, които не влизат в бройката, значи общо са 77.
Публикувано на: Чет Мар 08, 2007 9:33 pm
от Mario Evstatiev
Отговорът на въпроса къде са останалите вагони е ясен. Спрени за ревизии и планови ремонти и станали източник на части за останалите от серия 63. Позната картинка при локомотивите.
Публикувано на: Чет Мар 08, 2007 9:43 pm
от rexkos
Ееее а къде забравихме вагоните, които обслужват БВ 7625/7620 вече 4 месеца?

Публикувано на: Чет Мар 08, 2007 10:22 pm
от Labros
Кой знае къде са ги турили...а пък може да са предадени за вторични суровини под масата,без никой да знае.Не бих се учудил на подобна постъпка.
Публикувано на: Чет Мар 08, 2007 11:35 pm
от VESO
rexkos написа:Ееее а къде забравихме вагоните, които обслужват БВ 7625/7620 вече 4 месеца?

Ама те серия 63 ли са?

Публикувано на: Пет Мар 09, 2007 12:18 am
от lok43r
pavel написа:Господи Боже, каква е тая работа? 63 - та серия би трябвало да са както следва: 55 второкласни сини (първите 5 броя от тези, които ги знаете, бяха рециклирани в Унгария, а останалите - в Дряново) и още 13 първокласни. Следва да добавим и преди това рециклираните в Дряново 3 второкласни и два първокласни, пак с такава серия, но боядисани в бяло и червено, които през 97-а обслужваха "Плевен експрес". Общо 73 бройки. Къде аджеба отидоха? |Сега я вървят 20, я не, другите в **за ли си ги завряха? А трябваше да рециклират и още, но доставените в Дряново части потънаха незнайно къде. Другата глупост беше да преустроят произведените през 87-а в Дряново, преди 74-ките, близо 30 броя, в кушети, дето сега няма кои влакове да обслужват, освен разбира се т.нар "Оптими", които също не се знае по каква далавера вървят. А купените настаро френски вагони толкова зле ли бяха, че ги бракуваха? За 74 не говоря, сега повечето от тях на нищо не мязат, като изключим състава на 4612/4613. А кога бяха в съставите на 8(6)10/8(6)11, 812/813 (сега ги няма, събрани са са с 8614/8615), 814/815, 2610/2611, 2612/13 - т.нар. интер сити, всички сегашни УБВ, плюс още един чифт за Варна през ГО. Пълна мистерия - нямало вагони.
Единствените влакове които се карат изцяло с ваг. 74 са 2654, 2655, 3636, 3637, 4612, 4613, 5610, 5611, 8611 (варненската част), 8614 (варненската част), 3660, 3661, 9620, 9621, 9622 и 9623 т.е. всички налични 74 извън депо Надежда се движат на точно определени влакове.
Влакове с 63 са 2601, 2602, 2607, 2608, 3601, 3602, 7620, 7625, 8601 и 8602 или общо около 50 вагона, колкото мисля че са си всичките 63.
Публикувано на: Пет Мар 09, 2007 6:25 am
от rexkos
VESO написа:
Ама те серия 63 ли са?

Да 63-та серия са. Съставът е: 1 инвалиден (26-метров), 4-5 второкласни серия 63 и 1 първокласен пак серия 63. БВ 7620 пък на опашката си има и два директни вагона от Монтана.

Публикувано на: Пет Мар 09, 2007 7:37 am
от 07
lok43r написа:
Влакове с 63 са 2601, 2602, 2607, 2608, 3601, 3602, 7620, 7625, 8601 и 8602 или общо около 50 вагона, колкото мисля че са си всичките 63.
Не съм съгласен само 2601 и 2602 имат 2 отделни композиции - за другите чифтове е една композиция за двата влака - така излизат около 30 вагона!
Публикувано на: Пет Мар 09, 2007 9:53 am
от lok43r
2601/2 - 10 ваг.
2607/8 - 6 ваг.
3601/2 - 6 ваг.
7620/5 - 5 ваг.
8601/2 - 7 ваг. (от 17.06 до 30.09)
8603/4 - 1 ваг.
Все пак трябва да има и някакви вагони в резерв, на ревизия и т.н.
Публикувано на: Пет Мар 09, 2007 10:16 am
от pavel
Много хубаво - вървят 35 от 77.
Публикувано на: Пет Мар 09, 2007 2:42 pm
от Nikss
Кво моо да очакваш друго от загубена държава като България и фирма като БДЖ ЕАД.Може както казва lok43r да има вагони които да седят като резерв но това не може да са повече от 30 вагона.Вместо да седят така що не вземат да ги пуснат в движение,па като се наложи да се вземат като резерв ша ги спрат и ша ги дадат на нуждаещите се влакове.МЕжду другото що не спрат всички 47-ци и да ги рециклират както 63 серия,па през това време да се движат останалите 63-ци.
Публикувано на: Пет Мар 09, 2007 3:46 pm
от Labros
МЕжду другото що не спрат всички 47-ци и да ги рециклират както 63 серия,па през това време да се движат останалите 63-ци
.
Няма как да стане тоя финт.Това ще означава бая влакове да се движат с по 2-3 вагона.Пък и от разговорите до момента се видя,че доста от 63-ките са хванали пътя и не се знае какво става с тях.Изхода е само един - закупуването на нови вагони,па били и те втора ръка.Само така ще се разреши кризата,както и ще се предостави комфорт на пътниците.Обаче няма изгледи скоро да се случи тая хубава работа...