Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
ОБЯВА

Мнение от dido73 »

БДЖ" - ЕАД, ПТС "Локомотивна депо" - София, район Подуяне търси да назначи балъци за ремонтен персонал в ТП1 и ТП2 , както и в ГПР на локомотиви и ЕМВ на символична заплата и пълен работен ден.
Желаещите мазохисти да подадът молба в деловодството на депото.

Необходими качества, които кандидатите трябва да притежават:
  • Да носят на студ
    Да носят на глад
    Да носят на гърч
    Да носят на мръсотия
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В депо Мездра пак има криза за локомотиви, породена от кризата за бандажи! Поради направен пробег за различни ремонти или липса на бандажи са спрени:

43 523.8
45 146.8
45 173.2
45 174.0
45 180.7

Освен тези машини, зад тях на редицата имаше още две - три "Р"-ки, чиито номера не видях.
64.19
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

Е бандажите пък поне мислех, че бързо ги подновяват. Колко ли ще чакат тези Шкоди докато ги върнат на линията....

(не че те сега са във въздуха де, но в името на оригиналните изказвания :lol: )
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Лок 44 099 е в движение и привлича с външния си вид, до колкото видях реостата също е на лице. Преди време тук някой сподели, че лок 45 187 е спрян, но от няколко дни върти километри.
Докато депо Пловдив закрепва положението, в Сф 44 095 още я виждам да стои пред Експлоатацията.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Положението в депото няма да се подобри докато ги редим като ограда:
http://bdz123.hit.bg/DSC04771a.JPG
http://bdz123.hit.bg/DSC04772a.JPG
http://bdz123.hit.bg/DSC04775a.JPG
http://bdz123.hit.bg/DSC04776a.JPG
http://bdz123.hit.bg/DSC04778a.JPG
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

И никоя от тези машини не е в движение? Аз понеже не разбирам точно каква е ситуацията би ли обяснил. Тези машини - какво им е? кога и дали ще ги връщат в движение и колко лесно ще стане това? :?:
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Маш се движеха но ги спряха за ремонти. Понеже няма хора в ремонта в депо ПД свалят от тези маш части та да вървят другите и леко по лека тези машини стават не възтановими.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Положенеито става все по-мрачно и дори и да зачислят 2-3 46 200 за Сф, пак няма да се оправи. Освен ако не се започне модернизация на червените машини, за което всички, надявам се, таим надежда !
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Просто трябва да се осъзнаят тия гений че от ремонта никой няма да стой за 300лв. Второ защо за другите депа се намериха нови пружини, амортисьори, за 44061 нови пантографи а за София няма. Трето защо постоянно от вазов нареждат на спрените маш да им се прави ГПР а не ремонта който е заплануван. Според мен всичко е ясно. Цели се да се затрие депото та да се продаде на безценица но за съжаление вмомента колегите от ремонта и ние от експлоатацията го отнасяме. Отделно са наблъскали купища развозни на депото за СФ възел който развозни изобщо не се бачкат а освобождават бригадите. После имало извънреден труд надписвали лок бригади работно време нямало хора. Като изкарат някоя развозна за 12 часа бригадата прави 100км. Стоят им маш по гарите като паметници вместо да си стиковат нещата. С две думи ако ги нямаше тия от вазов щеше да е 100 пъти по добре.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Чакайте малко,oт снимките виждам и 44100-6,и тя ли вече е спряна? :shock: :shock: :shock: .На 11-ти януари си спомням,че беше начело на 1621/1620. :idea:
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

100 е случцаен ремонт. в петък я спряха понеже лок е със слаби акумолатори. предполагам в понеделник ще и сменят акумолаторите и тръгва.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Още малко лоши новини. 44089 е спряна за СР а 44100 за ПР. Съответно отписваме и тези 2 маш да тръгнат в близко бъдеще.
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

Е съжалявам, че ще карам да обясняваш, но аз примерно си нямам представя от съкращенията и ще те помоля да ги разясниш. Мерси!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Забравих да спомена че 44095 вече кара влаци. 44002 също кара влаци. Днес замина 1621, 1620, 10212, 10213 и тази вечер 8627. 44001 пък се връща с 8626. ПР е подемен ремонт. СР е среден ремонт.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

СР - среден ремонт, на всеки 900 000 км или 1800 раб. дни;
ПР - подемен ремонт, на всеки 450 000км или 900 раб. дни.
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация