
И всичко това се плаща от джоба на данъкоплатеца...
пари на вятъра... по 2-а между Пл и Л има гара, превърната вече в спирка, на чието здание се кипри нова алуминиева дограма... преди да я закрият е имало и климатик за дежурния ръководител, но той е демонтиран след закриването. За името не мога да се сетя в момента. Весо може да покаже снимка, ако се сети какво визирам. 



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Спирката е Каменец.
Гривица също тази година е закрита - сега е РП.
Гривица също тази година е закрита - сега е РП.
Един вагон, ама пълен! (4627)


Разрових из архива и намерих снимки - ето я на какво мяза сега... :SVESO написа:Каменец май досега не сме я снимали.И Наско я няма.Ако някой разполага с време , да отиде да заснеме за какво става дума.
http://prikachi.com/images/841/3933841K.jpg
http://prikachi.com/images/846/3933846D.jpg
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!


Аз се моля да не закрият 6та линия. От списъка който научих остават само влаковете между София и Кюстендил. За "каубойската линия" прочула се от филма "Коридор №8" бог да я прости. И тя като теснолинейката отиват в историята. За да се спасят тези линии има само едно решение: ИЗКАРВАЙТЕ ПАРНИТЕ!!! Нека някои да прочете уголеменото изречение.


БДЖ имат и договор с държавата за извършване на пътнически превози, предполагам имат някакви договорени минимални транспортни условия (брой влакове) за парите които получават.evrokoma написа:Какво искаш да кажеш че е фарс ли.Не са рядкост случаите когато подобни слухове стават реалност.
Интересно какво ще стане с този договор.
Сега е момента частното предприемачество да влезне в ПП.

Добре де защо никой не се сети колко много пари отиват за охрана на влаковете от тр.полиция?Не е ли възможно да останат там където има проблемни участъци.Иначе що да не се ползва градската полиция.В един момент в някой влакове са колкото превозна бригада.А нощем знаем как се работи..............Това също е разход.
Информация
Модератори