Страница 6 от 6

Публикувано на: Пет Авг 01, 2008 9:02 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Нали били пристигнали 4 тира с чаркове за 3 маш или само отделни възли.
Дойдоха възли. S7, пултове, както и някои други консумативи. Но ЛК-тата се отремонтират и за това при тях е по - сложно.

Публикувано на: Пет Авг 01, 2008 9:05 pm
от 44142
Доколкото разбрах 46215 и 46218 са дошли с обрани ЛК. Там ще е интересно дали ще са нови или тези ще се ремонтират.

Публикувано на: Пет Авг 01, 2008 9:06 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Доколкото разбрах 46215 и 46218 са дошли с обрани ЛК. Там ще е интересно дали ще са нови или тези ще се ремонтират.
Тук вече ще питам специалистите. 015 и 017 имаше нещо за тях, че ги бяха опоскали, но пак ще проверя. Из апаратното на "Кончар" се търкалят ЛК и реверсори, които се отремонтират.

Публикувано на: Пет Май 28, 2010 7:56 pm
от vlakadjiqta
Виждам че темата е малко остаряла, но какво става с 46203.6. Още ли я модернизират. Някой от София да даде малко информация. Четох в една съседна тема че може да я изпратят в Пловдив :o

Публикувано на: Вто Окт 26, 2010 5:19 pm
от mitak07020
Налягането на какво мери манометъра на пневмотаблото на 46 203

Публикувано на: Вто Окт 26, 2010 8:10 pm
от Mario Evstatiev
46 203.6 си чака добрите времена. А за манометъра - не помня, мисля, че налягането след преводачите, но не съм сигурен.