Ето линк: http://www.drehscheibe-foren.de/foren/r ... 17,5519055
Администратор
Темата е преместена.lok45111 написа:Публикувах в един немски форум тема относно документацията за колоосите, лагерите на буксите и щангите и глухия вал. Може пък да излезе заека![]()
Ето линк: http://www.drehscheibe-foren.de/foren/r ... 17,5519055
Новото място (както и старото де) се виждат само ако имаш регистрация там. Човек без регистрация може да я намери през търсачката направо на Гугъл
...например да се търси "15 - Museumsbahn :: Dokumentation Lok V18B " и ще се види темата (от втория пост я залавя.
Марио, като ползваш Гугъл транслатора - прави и насрещен превод.
Пример:
1.от български към немски.
2.получения текст от немски го пускаш към български.
3.променяш думите на български с аналогични до получаване на съотвествие на мисълта (не точно на текста) при повторно пускане на операция от т.2.
4.Така няколко пъти до получаване на около 85 %, което е вече задоволителен резултат и ще те разбират без грешка.
Не се изкушавай да питаш на друг език (английски например) в този страхотен форум. Немците не отговарят ако не е на немски.
Форума е огромен (ама наистина огромен) и трудно проследим (ако не си го чел подробно и внимателно),
така че отговор можеш да получиш и след месец два.(ако получиш де).
Снимките изпратили (разбрахте ли се с човека)?
Пусни му ги през DOХ-а като зип файл - да си ги тегли сам.
Ако не, мога да ти окажа съдействие при желание.
След като си позволих да споделя някой спецефични неща свързани с този сайт,
искам да ви похваля за старанието и желанието което проявявате при възстановяването на този мъник с моторно сърце !!!
напуснал Сдружение "Клуб Железопътен Моделизъм - България"
Администратор
Администратор
pach, сърдечно благодарим за предложената помощ, при нужда ще се възползваме от това предложение в името на проекта.
Що се касае до хода на работата, в момента се работи върху пневмоапарати, които се ремонтират в домашното ми "депо". Вчера бе решен много сериозен проблем, проявил се още при възстановяването на V10В "ПАВЕЛ". Проблемът се състоеше в липсата на резервни бутални маншети Ф25 мм за регулатор тип R118А, схемно означаван като MSW. Та милото нам MSW на първата машина заради този маншет ни разгони фамилиите, в резултат на което вместо да търсим спеца по "гумените" въпроси, ние натрупахме в мелничното депо една маса с разглобени на съставните им части MSW-та. В крайна сметка, за 64.19 вече се решихме и вчера със съдруженците Любо Джонев и Сашо Ковачев посетихме фирма "ХИДРОФОРС-ВБФ" ООД, където ни посрещна лично Управителят и инж. Бончо Стойчев. След като бе запознат със същината на проблема и като цяло със Сдружението, маншети за MSW-тата ще имаме до края на този месец. Освен това, което ще се качи на 64.19, за да няма залежаване на активи, Сдружението ще възстанови и останалите налични MSW-та и същите ще бъдат заприходени в складова наличност. Така, в нашата тракция хем няма да "ходим по пари" както в депата на БДЖ, хем няма "ненужни части да отрупват работните ни маси и да пречат на работата ни".
Що се касае до хода на работата, в момента се работи върху пневмоапарати, които се ремонтират в домашното ми "депо". Вчера бе решен много сериозен проблем, проявил се още при възстановяването на V10В "ПАВЕЛ". Проблемът се състоеше в липсата на резервни бутални маншети Ф25 мм за регулатор тип R118А, схемно означаван като MSW. Та милото нам MSW на първата машина заради този маншет ни разгони фамилиите, в резултат на което вместо да търсим спеца по "гумените" въпроси, ние натрупахме в мелничното депо една маса с разглобени на съставните им части MSW-та. В крайна сметка, за 64.19 вече се решихме и вчера със съдруженците Любо Джонев и Сашо Ковачев посетихме фирма "ХИДРОФОРС-ВБФ" ООД, където ни посрещна лично Управителят и инж. Бончо Стойчев. След като бе запознат със същината на проблема и като цяло със Сдружението, маншети за MSW-тата ще имаме до края на този месец. Освен това, което ще се качи на 64.19, за да няма залежаване на активи, Сдружението ще възстанови и останалите налични MSW-та и същите ще бъдат заприходени в складова наличност. Така, в нашата тракция хем няма да "ходим по пари" както в депата на БДЖ, хем няма "ненужни части да отрупват работните ни маси и да пречат на работата ни".
64.19
Администратор
Нашата 64.19 ще свирне точно както си подобава за немски локомотив
Набавена е напълно оригинална и изправна свирка, унифициран тип за ГДР. Звука е повече от меден.
Как свири въпросната свирка - тук: http://www.youtube.com/watch?v=wERop8xSGq0
Как свири въпросната свирка - тук: http://www.youtube.com/watch?v=wERop8xSGq0
64.19
Администратор
Малко UPDATE на темата:
Пулта за управление е физически разделен от будката и вече е извън нея на работна позиция в цеха. Днес демонтирахме всички елементи от него, включително въздушни тръбопроводи и елементи и окабеляване, след което същият бе одухан с въздух и утре ще започне шлайфането му и подготовка за боядисване. Дадоха се за възстановяване съгласно заводския чертеж и ръчките на контролера, които след това ще се никелират. Будката сама по себе си е напълно оголена и всеки момент тенекеджиите ще я налазят за да работят по нея.
Пулта за управление е физически разделен от будката и вече е извън нея на работна позиция в цеха. Днес демонтирахме всички елементи от него, включително въздушни тръбопроводи и елементи и окабеляване, след което същият бе одухан с въздух и утре ще започне шлайфането му и подготовка за боядисване. Дадоха се за възстановяване съгласно заводския чертеж и ръчките на контролера, които след това ще се никелират. Будката сама по себе си е напълно оголена и всеки момент тенекеджиите ще я налазят за да работят по нея.
64.19
Администратор
Администратор
Администратор
Администратор
UPDATE 17.09.2011 г.:
Набавиха се чисто нови ръкохватки за директен кран-машинист тип Zbs-12 от стария модел(без топка). Същите бяха полирани в зоната на захвата и предстои да се никелират.
Закупи се полирпаста, с която детайлите, които подлежат на никелиране ще бъдат полирани.
Започнах поетапно да ревизирам и ремонтирам елементите от пневматичната инсталация на локомотива, които са тук в София.
Идната седмица ще бъдат готови каучукувите уплътнителни маншети за MSW, както и дадените за гумиране клапани. С това ще мога да отремонтирам MSW-то, да го стендовам и да го бухвам в кашона с готовите части.
Предстои закупуване на бакелитови топки за ръкохватките на ходообръщача и контролера.
64.19
Администратор
Информация
Модератори
