Страница 6 от 9
Публикувано на: Сря Мар 09, 2011 7:01 pm
от WOLFMX
Публикувано на: Сря Мар 09, 2011 7:43 pm
от 42 072.9
Защото модернизацията не е решение на проблема - справки Кончар и винаги излиза по-скъпо.
няма
Публикувано на: Сря Мар 09, 2011 7:48 pm
от RAILWAYSTATION
Ако утре точно в 10:00 даден влак е в междугарие там ли ще спре или ще изчака да достигне гарата. Такъв е случаят например с 2655 Плевен-Варна, който по разписание пристига тук в 10:03. Ако е навреме точно когато започне стачката трябва да спре в 10:00 в участъка между сп. Дивдядово и гарата :d
Публикувано на: Сря Мар 09, 2011 7:50 pm
от Mario Evstatiev
Ще пристигнат в гарите и тогава ще стачкуват естествено. Длъжни са да отвозят влаковете, а дежурните р-ли движение да приемат тези влакове в гарите си.
Публикувано на: Сря Мар 09, 2011 8:13 pm
от WOLFMX
Публикувано на: Сря Мар 09, 2011 9:42 pm
от n0_aLoNe
Завода производител ни е отрязал. Там ще е още по-скъпо, да се праща какъвто и да е състав за ремонт, модернизация и тем подобни.
Публикувано на: Сря Мар 09, 2011 10:38 pm
от denbul
bobara_e_tuk написа:машинистите от депо СЗ казаха, че ще стачкуват, същото се отнася и за депо Мездра

няма такова нещо
Публикувано на: Сря Мар 09, 2011 10:58 pm
от bobara_e_tuk
как да няма такова нещо

Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 12:20 am
от bfs
Здравейте на всички.
Не съм чел темата, но който има глас в Синдикатите, може да се опита да прокара моята идея за решаването на спора с правителството.
До колкото ми е ясно от новините, разходите за персонал трябва да се свият до 30% спрямо приходите ([b]вярно ли е?[/b]), което не означава да се съкращава персонал. В случай, че се повишат приходите на дружеството (благодарение на целенасочена и градивна политика), тогава не е необходимо да се съкрати никой.
Пример:
Ако текущи месечни разходи за персонал са 50лв, а печалбата е 100лв , то тогава ако се намери подходящ начин да се увеличи печалбата на 150лв, тези 50 лв разходи ще представляват 30% вместо 50% както преди.
Според мен на този етап трябва да се гледа конструктивно, каква да бъде стратегията за развитие вместо да се стачкува за запазване на персонала.
Имам и още едно предложение - за да се повиши конкурентоспособността на пътническите превози, да вземе да се сложат акцизи на всички не-екологични алтернативи. Така парите от автобусния сектор ще се пренасочват към железопътния.
За по запознатите, да споделят, правилна ли ми е логиката или греша? :roll: :arrow:
Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 12:24 am
от bdz46
От къде го измисли това, че разходите се гледат спрямо приходите?
Разходите трябва да се свият с 30 % без оглед на приходите.
Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 8:10 am
от Mario Evstatiev
В периода 2009 - 2014 г, персонала трябва да ес намали с 30%, като към този етап сутринта в НОВА ТВ, Зам. Министър Камен Кичев заяви, че са изпълнени вече 20%, което значи, че средно на година намаляването на персонала ще е с по 5%, като това ще става чрез естествено отпадане поради пенсиониране, текучество, доброволно напускане на служители по споразумение с работодателя и преквалификация на вътрешни кадри.
Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 8:32 am
от 45-170
lok45111 написа:В периода 2009 - 2014 г, персонала трябва да ес намали с 30%, като към този етап сутринта в НОВА ТВ, Зам. Министър Камен Кичев заяви, че са изпълнени вече 20%, което значи, че средно на година намаляването на персонала ще е с по 5%, като това ще става чрез естествено отпадане поради пенсиониране, текучество, доброволно напускане на служители по споразумение с работодателя и преквалификация на вътрешни кадри.
Господин Кичев изобщо не е в час какво става в БДЖ.Кои локомотивния машинист в БДЖ взима заплата около 1700-1800лв, и какъв е този уикенд за Бургас които пристига за 4чи 40мин.??????.
Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 8:56 am
от Mario Evstatiev
Глупостите за заплатата и "Уикенд"-а ги чух, но не им отдадох значение, защото са повече от смешни - един машинист на дезирата взима около 1000 лв, този Марин Пенков от София си го каза ясно и точно - тези 1000 лв са за това че е без помощник, иначе ще ги вземе на кукуво лято. А за "Уикенд"-а, направо смях - 4 ч 45 мин, това да не е "Чайката" през 1973 г.
Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 9:12 am
от 45-170
lok45111 написа:Глупостите за заплатата и "Уикенд"-а ги чух, но не им отдадох значение, защото са повече от смешни - един машинист на дезирата взима около 1000 лв, този Марин Пенков от София си го каза ясно и точно - тези 1000 лв са за това че е без помощник, иначе ще ги вземе на кукуво лято. А за "Уикенд"-а, направо смях - 4 ч 45 мин, това да не е "Чайката" през 1973 г.
съгласен съм с теб но обикновенния българин го незнае това и по този начин се настроива обществото срещу нас
Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 10:15 am
от evrokoma
А по БТВ казаха "министъра на транспорта е заявил че ако влаковете спрът ще осигури автобуси на мястото на влаковете" и веднага последва отговор откъде ли ще вземе 20 000 автобуса
