Страница 6 от 9

Публикувано на: Сря Мар 09, 2011 7:01 pm
от WOLFMX
Тогава защо искаха да пратят ЕМВ 32 и 33 за модернизация?! Защо се говореше,че във поне някои машини серии 44 и 45 има още хляб и могат да преминат модернизация и да изкарат още толкова време?! Със колко се иска да се движат влаковете в тази държава,за да са доволни всички?! Със 200-300?! Да не би да имаме възможност за влакове стрели, че не се сещам?! Каквито са прасета някои искам да ви кажа пък аз, че въобще не заслужаваме нови неща. С каквато и скорост да се движат проклетите влакове не могат да стигнат от София до Варна за две минути!!! Каквото и ново да влезе веднага ще бъде освинено и окрадено. Във коя друга държава се подхожда по този начин?! Това е история!!! Не съм съгласен,че всичко трябва да замине на боклука! :evil: :twisted: :cry: :( :cry: :cry:

Публикувано на: Сря Мар 09, 2011 7:43 pm
от 42 072.9
Защото модернизацията не е решение на проблема - справки Кончар и винаги излиза по-скъпо.

няма

Публикувано на: Сря Мар 09, 2011 7:48 pm
от RAILWAYSTATION
Ако утре точно в 10:00 даден влак е в междугарие там ли ще спре или ще изчака да достигне гарата. Такъв е случаят например с 2655 Плевен-Варна, който по разписание пристига тук в 10:03. Ако е навреме точно когато започне стачката трябва да спре в 10:00 в участъка между сп. Дивдядово и гарата :d

Публикувано на: Сря Мар 09, 2011 7:50 pm
от Mario Evstatiev
Ще пристигнат в гарите и тогава ще стачкуват естествено. Длъжни са да отвозят влаковете, а дежурните р-ли движение да приемат тези влакове в гарите си.

Публикувано на: Сря Мар 09, 2011 8:13 pm
от WOLFMX
Добре тогава, като във Кончар не може може във завода производител. Като се подобри механиката и всичко ще се вдигне и скоростта. Естествено отново няма да има кой да потдържа качествено сегашния ПС така че добре. Сбогом на добрите стари "Шкоди" и ЕМВ-та, и вагони! Мир на прахта им! :( :cry: :( :cry:

Публикувано на: Сря Мар 09, 2011 9:42 pm
от n0_aLoNe
Завода производител ни е отрязал. Там ще е още по-скъпо, да се праща какъвто и да е състав за ремонт, модернизация и тем подобни.

Публикувано на: Сря Мар 09, 2011 10:38 pm
от denbul
bobara_e_tuk написа:машинистите от депо СЗ казаха, че ще стачкуват, същото се отнася и за депо Мездра :wink:
няма такова нещо

Публикувано на: Сря Мар 09, 2011 10:58 pm
от bobara_e_tuk
как да няма такова нещо :?:

Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 12:20 am
от bfs
Здравейте на всички.

Не съм чел темата, но който има глас в Синдикатите, може да се опита да прокара моята идея за решаването на спора с правителството.

До колкото ми е ясно от новините, разходите за персонал трябва да се свият до 30% спрямо приходите ([b]вярно ли е?[/b]), което не означава да се съкращава персонал. В случай, че се повишат приходите на дружеството (благодарение на целенасочена и градивна политика), тогава не е необходимо да се съкрати никой.
Пример:
Ако текущи месечни разходи за персонал са 50лв, а печалбата е 100лв , то тогава ако се намери подходящ начин да се увеличи печалбата на 150лв, тези 50 лв разходи ще представляват 30% вместо 50% както преди.

Според мен на този етап трябва да се гледа конструктивно, каква да бъде стратегията за развитие вместо да се стачкува за запазване на персонала.

Имам и още едно предложение - за да се повиши конкурентоспособността на пътническите превози, да вземе да се сложат акцизи на всички не-екологични алтернативи. Така парите от автобусния сектор ще се пренасочват към железопътния.


За по запознатите, да споделят, правилна ли ми е логиката или греша? :roll: :arrow:

Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 12:24 am
от bdz46
От къде го измисли това, че разходите се гледат спрямо приходите?
Разходите трябва да се свият с 30 % без оглед на приходите.

Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 8:10 am
от Mario Evstatiev
В периода 2009 - 2014 г, персонала трябва да ес намали с 30%, като към този етап сутринта в НОВА ТВ, Зам. Министър Камен Кичев заяви, че са изпълнени вече 20%, което значи, че средно на година намаляването на персонала ще е с по 5%, като това ще става чрез естествено отпадане поради пенсиониране, текучество, доброволно напускане на служители по споразумение с работодателя и преквалификация на вътрешни кадри.

Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 8:32 am
от 45-170
lok45111 написа:В периода 2009 - 2014 г, персонала трябва да ес намали с 30%, като към този етап сутринта в НОВА ТВ, Зам. Министър Камен Кичев заяви, че са изпълнени вече 20%, което значи, че средно на година намаляването на персонала ще е с по 5%, като това ще става чрез естествено отпадане поради пенсиониране, текучество, доброволно напускане на служители по споразумение с работодателя и преквалификация на вътрешни кадри.
Господин Кичев изобщо не е в час какво става в БДЖ.Кои локомотивния машинист в БДЖ взима заплата около 1700-1800лв, и какъв е този уикенд за Бургас които пристига за 4чи 40мин.??????.

Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 8:56 am
от Mario Evstatiev
Глупостите за заплатата и "Уикенд"-а ги чух, но не им отдадох значение, защото са повече от смешни - един машинист на дезирата взима около 1000 лв, този Марин Пенков от София си го каза ясно и точно - тези 1000 лв са за това че е без помощник, иначе ще ги вземе на кукуво лято. А за "Уикенд"-а, направо смях - 4 ч 45 мин, това да не е "Чайката" през 1973 г.

Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 9:12 am
от 45-170
lok45111 написа:Глупостите за заплатата и "Уикенд"-а ги чух, но не им отдадох значение, защото са повече от смешни - един машинист на дезирата взима около 1000 лв, този Марин Пенков от София си го каза ясно и точно - тези 1000 лв са за това че е без помощник, иначе ще ги вземе на кукуво лято. А за "Уикенд"-а, направо смях - 4 ч 45 мин, това да не е "Чайката" през 1973 г.
съгласен съм с теб но обикновенния българин го незнае това и по този начин се настроива обществото срещу нас

Публикувано на: Чет Мар 10, 2011 10:15 am
от evrokoma
А по БТВ казаха "министъра на транспорта е заявил че ако влаковете спрът ще осигури автобуси на мястото на влаковете" и веднага последва отговор откъде ли ще вземе 20 000 автобуса :lol: