Страница 6 от 8
Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 10:13 pm
от mitkodiablo
07 написа:mitkodiablo написа:07 написа:Ами за времето за което Чайката стига до Казанлък през Пловдив - може и пеша да идеш от София до Казанлък....
Добре кажи как да стане тогава??
Хващаш рейса..... или чакаш да свърши ремонта и Чайката да си пътува нормално
Maй си доста негативно настроен!!!
Публикувано на: Чет Авг 26, 2010 10:16 pm
от Nikss
Мне Митьо, просто е реалист.

Публикувано на: Пет Авг 27, 2010 3:22 pm
от mitkodiablo
Nikss написа:Мне Митьо, просто е реалист.

Да бе като сте толкова отоворени дайте вариантъи де!!!!
Публикувано на: Пет Авг 27, 2010 5:21 pm
от 07
mitkodiablo написа:Nikss написа:Мне Митьо, просто е реалист.

Да бе като сте толкова отоворени дайте вариантъи де!!!!
Ати какво искаш - заради 10 човека до Казанлък да изгоним 100 които ще пътуват до Бургас ли? Докато трае ремонта до Казанлък е по-бързо и по евтино с автодрус....
Публикувано на: Пет Авг 27, 2010 5:27 pm
от mitkodiablo
07 написа:mitkodiablo написа:Nikss написа:Мне Митьо, просто е реалист.

Да бе като сте толкова отоворени дайте вариантъи де!!!!
Ати какво искаш - заради 10 човека до Казанлък да изгоним 100 които ще пътуват до Бургас ли? Докато трае ремонта до Казанлък е по-бързо и по евтино с автодрус....
Пф ти мислиш ли че има 100 Човека който патуват до БС от СФ??? аз не мисля влака основно се ползва Карлово,Казанлък,Сливен( ако броим и Тулово и дъбово но те се ползват само за връзките коео не също малко)
Публикувано на: Пет Авг 27, 2010 5:34 pm
от 07
До Карлово да - слизат доста хора, може би 30% от качилите се в София са за Карлово, още толкова са за Бургас, 15-20% са за Сливен... другото остава за Казанлък и Дъбово....
Публикувано на: Нед Окт 24, 2010 10:45 pm
от desiro_94
Ето, че вагоните на 2610 се махнаха от 20223/4 за да отидат към Перник.
КПВ 20223:
http://www.vbox7.com/play:7fa020b5
КПВ 50219 (предполагам):
http://www.vbox7.com/play:338f8342
Това предполагам е заради преустановяването на контактната мрежа между Драгичево и Даскалово и за това използват 06 111 и 44 125 с вагоните на *Зл. Пясъци*, а в замяна електриците идват на 20223 и 20224.

Публикувано на: Нед Окт 24, 2010 10:47 pm
от VESO
По - изгодно излиза така - след като няма ток в конт. мрежа , нека влаковете да се обслужват от композиции , а ел.мотрисите спокойно могат да отидат до Лакатник.
Публикувано на: Нед Окт 24, 2010 11:16 pm
от desiro_94
Само едно не разбирам и това е защо е поставен този електровоз при условие, че влакът е до Перник, а 06 111 е от София до Перник ?

Публикувано на: Нед Окт 24, 2010 11:42 pm
от RAILWAYSTATION
07 написа:mitkodiablo написа:Nikss написа:Мне Митьо, просто е реалист.

Да бе като сте толкова отоворени дайте вариантъи де!!!!
Ати какво искаш - заради 10 човека до Казанлък да изгоним 100 които ще пътуват до Бургас ли? Докато трае ремонта до Казанлък е по-бързо и по евтино с автодрус....
По-бързо да но не и по-евтино още когато почнаха ремонтите бдж казаха че цената на билета си остава същата тъй като не е по вина на пътниците. По-добре с влака за къде сте се разбързали ще се повозите повече

Публикувано на: Пон Окт 25, 2010 8:30 am
от 43.309
1/ Карат влака от София до Драгичево, дизела кротува, после изписват нафта и става далаверата
2/ Електровоза освен,че кара влака в участъка го и отоплява.
Публикувано на: Пон Окт 25, 2010 8:29 pm
от Petko Ivanov
desiro_94 написа:Само едно не разбирам и това е защо е поставен този електровоз при условие, че влакът е до Перник, а 06 111 е от София до Перник ?

Дизела обслужва влака между Драгичево и Перник-разпределителна. В този участък контактната мрежа е прекъсната временно поради строежа на магистрала "Люлин". За да се спази разписанието, се използва и електровоз.
Публикувано на: Пон Окт 25, 2010 8:37 pm
от desiro_94
Petko Ivanov написа:desiro_94 написа:Само едно не разбирам и това е защо е поставен този електровоз при условие, че влакът е до Перник, а 06 111 е от София до Перник ?

Дизела обслужва влака между Драгичево и Перник-разпределителна. В този участък контактната мрежа е прекъсната временно поради строежа на магистрала "Люлин". За да се спази разписанието, се използва и електровоз.
Да това го знам, че няма контактна мрежа а и 43.309 вече поясни. Благодаря все пак.
Публикувано на: Пон Окт 25, 2010 10:20 pm
от Nikss
Да ги закачват от Драгичево... няма нужда от начална гара да вървят с дизел.

Публикувано на: Пон Окт 25, 2010 10:28 pm
от desiro_94
Nikss написа:Да ги закачват от Драгичево... няма нужда от начална гара да вървят с дизел.

И аз съм на същото мнение, но явно смятат, че така е по-добре за да не губят време за прикачване на Драгичево.
