 
    					    					    				Администратор
    			        Не си играят като гледам. Пък и вкараха в работа "Людмилите" най - сетне. А те са си зверове. Особено с тая реостатна спирачка. Дори се чудя, ако с две 232-ки карат "Медния" дали няма да се справят по - добре от кекавите 86-ци.stankos написа:Благодаря и на двама ви !
Сериозна композиция ,като за първи обслужен влак !
Мнения: 1658
      		Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
      		
      		
      		      		      		
      		      		      		         
    					    					    				Администратор
    			         
    					    					    				Как изглежда кабината?
Така ли е:
http://trainz-bg.com/Snimki/cab.jpg
А за феновете на този локомотив, снимал съм клип с HD качество:
http://www.youtube.com/watch?v=RGLmfWhSrs4
Имам и снимки, мога да кача няколко, ако желаете
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			Така ли е:
http://trainz-bg.com/Snimki/cab.jpg
А за феновете на този локомотив, снимал съм клип с HD качество:
http://www.youtube.com/watch?v=RGLmfWhSrs4
Имам и снимки, мога да кача няколко, ако желаете

Изобщо не - Това е Skoda
 Разгледай тази тема - viewtopic.php?t=1178  Локомотивите на "DB Schenker" втора доставка на екс датските серия ЕА 3000. Техническо описание на локомотива - viewtopic.php?t=1316  Да не задълбавам в подробности.
 Разгледай тази тема - viewtopic.php?t=1178  Локомотивите на "DB Schenker" втора доставка на екс датските серия ЕА 3000. Техническо описание на локомотива - viewtopic.php?t=1316  Да не задълбавам в подробности.Иначе клипчето е жестоко - даже и са те уважили

Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

    				
    				    			
Веско жестоко се лъжеш, серия ЕА3000 са произведени 22 машини .
Първите 2 са пройзведени в Германия 1984 т.е. ЕА3001 която е на мозей в Дания и ЕА3002 която е в Булмаркет, и по мой сведения е най добрата и машина , като проблеми разбира се.
От 1986 до 1992 г в Дания са пройзведени , още 20 машини , и повечето от тях са в Булмаркет и Дбшенкер (България и Ромъния) и разликата между тях няма. За каква втора серия говориш не , знам??????
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			Първите 2 са пройзведени в Германия 1984 т.е. ЕА3001 която е на мозей в Дания и ЕА3002 която е в Булмаркет, и по мой сведения е най добрата и машина , като проблеми разбира се.
От 1986 до 1992 г в Дания са пройзведени , още 20 машини , и повечето от тях са в Булмаркет и Дбшенкер (България и Ромъния) и разликата между тях няма. За каква втора серия говориш не , знам??????
spirach изобщо не се лъжа - първите две машини действително са произведени в Германия през 1984г. ЕА 3003 - 3010 са произведени през 1985г. Втората партида (доставка) а не серия с номера ЕА 3011 - ЕА 3022 са произведени през 1992г. Между първата и втората партида има незначителни разлики във веригите на спомагателните машини. Мисля че ясно се изразих ?
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

    				
    				    			
 
    					    					    				Глобален модератор
    			        Ето Ви линк които трябва да Ви помогне!, http://www.jernbanen.dk/motor.php?typenr=&litra=EA&S=8
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!.  http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
    				
    				    			 
    					    					    				Мнения: 1481
      		Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
      		
      		
      		      		      		
      		      		      		         
    					    					    				Администратор
    			        Ами те тия ЕА-та са си такива, куца машина. Ако си бяха взели нещо сръбско и шестосно, нямаше да скубят коси и да се вайкат. Завода в Ниш още предлага четири "парчета" по 5600 kW за измиване на срам от датски ненодяланости.46 242 написа:Не минава ден без Шенкерите влак да не оставят. Машините на Чича ви Дунча ги бият по точки.
Информация
Модератори
					
				
 
 



