Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Благодаря и на двама ви !
Сериозна композиция ,като за първи обслужен влак !
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

stankos написа:Благодаря и на двама ви !
Сериозна композиция ,като за първи обслужен влак !
Не си играят като гледам. Пък и вкараха в работа "Людмилите" най - сетне. А те са си зверове. Особено с тая реостатна спирачка. Дори се чудя, ако с две 232-ки карат "Медния" дали няма да се справят по - добре от кекавите 86-ци.
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Да , ама "Людмила " харчи нафта , а немците са скръндзи по-принцип ! :lol:
Всъщност някой може ли да даде сравнение в пари ? :roll:
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Който плаща - той поръчва музиката. Може да са 2 минути, но направиха изменението на 3623. Успех на новите стари лица :)
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Колко са Людмилите на Шенкер? Аз знам за две: 232 613, 232 678
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

NiGhtPiSH написа:Колко са Людмилите на Шенкер? Аз знам за две: 232 613, 232 678
Две трябва да са. В момента и двете работят в графика.
Мнения: 22
Регистриран на: Нед Яну 28, 2007 4:14 am
Обратна връзка:

Мнение от rumensoft »

Как изглежда кабината?
Така ли е:
http://trainz-bg.com/Snimki/cab.jpg

А за феновете на този локомотив, снимал съм клип с HD качество:
http://www.youtube.com/watch?v=RGLmfWhSrs4

Имам и снимки, мога да кача няколко, ако желаете ;)
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

rumensoft написа:Как изглежда кабината?
Така ли е:
http://trainz-bg.com/Snimki/cab.jpg
Изобщо не - Това е Skoda :) Разгледай тази тема - viewtopic.php?t=1178 Локомотивите на "DB Schenker" втора доставка на екс датските серия ЕА 3000. Техническо описание на локомотива - viewtopic.php?t=1316 Да не задълбавам в подробности.

Иначе клипчето е жестоко - даже и са те уважили :D
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Мнения: 17
Регистриран на: Пон Май 31, 2010 5:42 pm
Местоположение: София

Мнение от spirach »

Веско жестоко се лъжеш, серия ЕА3000 са произведени 22 машини .
Първите 2 са пройзведени в Германия 1984 т.е. ЕА3001 която е на мозей в Дания и ЕА3002 която е в Булмаркет, и по мой сведения е най добрата и машина , като проблеми разбира се.
От 1986 до 1992 г в Дания са пройзведени , още 20 машини , и повечето от тях са в Булмаркет и Дбшенкер (България и Ромъния) и разликата между тях няма. За каква втора серия говориш не , знам??????
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

spirach изобщо не се лъжа - първите две машини действително са произведени в Германия през 1984г. ЕА 3003 - 3010 са произведени през 1985г. Втората партида (доставка) а не серия с номера ЕА 3011 - ЕА 3022 са произведени през 1992г. Между първата и втората партида има незначителни разлики във веригите на спомагателните машини. Мисля че ясно се изразих ?
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Мнения: 17
Регистриран на: Пон Май 31, 2010 5:42 pm
Местоположение: София

Мнение от spirach »

Пак се лъжеш, 1985 в Дания не е пройзведена машина.
А последните две на Булмаркет са пройзведени , в една година със всички машините от 10 до 22 , или 1992г. в Дания. И по стечение на обстоятелствата , тогава и аз ходих в Скандия Ранърс , точно същата година .
Мнения: 17
Регистриран на: Пон Май 31, 2010 5:42 pm
Местоположение: София

Мнение от spirach »

П.С. Най-много машини пройзведени от Датчаните, през въпросната 1992г. Са спряни за резервни части.ЗАЩО?????
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Ето Ви линк които трябва да Ви помогне!, http://www.jernbanen.dk/motor.php?typenr=&litra=EA&S=8
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Не минава ден без Шенкерите влак да не оставят. Машините на Чича ви Дунча ги бият по точки.
:lol:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 242 написа:Не минава ден без Шенкерите влак да не оставят. Машините на Чича ви Дунча ги бият по точки.
:lol:
Ами те тия ЕА-та са си такива, куца машина. Ако си бяха взели нещо сръбско и шестосно, нямаше да скубят коси и да се вайкат. Завода в Ниш още предлага четири "парчета" по 5600 kW за измиване на срам от датски ненодяланости.
Публикувай отговор

Обратно към “Други превозвачи | Other rail carriers”

Информация