Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

emm_1968 написа:Бъдете сигурни, че ако имаше пари - досега щеше да има музей ...
Пари има, но музея не става за крадене....
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Докато диплим музейната част, от Трамвайно депо Искър са пуснали още две мотриси от доставените наскоро втора ръка от Германия чешки трамваи тип T4D-M с ремаркета B4D-M. Днес по линия 22 бяха именно те - с номера №4059 и 4080 с по едно ремарке всяка.

Ето го 4059 на "Ботевградско шосе":
Изображение

И салонът му, заснет на тъмно в "дупката":
Изображение

Комбиниран сигнално - измервателен панел на пулта на ватмана. Вижда се и актуалната скорост на движение - 40 км/час:
Изображение

И 4080, който намалко щеше да ми се "изплъзне" от обектива. Съжалявам за снимката, но е снета през стъкло:
Изображение
Мнения: 80
Регистриран на: Вто Апр 18, 2006 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от TAURI »

Я то се оказва че са на сравнително малко километри. Ясно е че уреда е слаган при модернизацията интересно ми е това да ли са километри след модернизацията или общо?
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

А може и да е превъртан 2-3 пъти този брояч :)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

EuroSprinter написа:А може и да е превъртан 2-3 пъти този брояч :)
Тези КМ са от модернизацията ако не се лъжа, не е превъртан. Ще проверя и ще докладвам.

Иначе ето от вчерашният ми Tram Day малко снимки, дано ви харесат :)

Един старец
Изображение

Чешка среща
Изображение

Нова техника
Изображение

Нова техника - 2
Изображение

Сиво, синьо и жълто
Изображение

По "Ботевградско"
Изображение

И за финал... Пак 4035, но един курс по-рано и на гара Подуяне
Изображение
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

Май и на новите пантографа им се сваля с въженце :?:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

EuroSprinter написа:Май и на новите пантографа им се сваля с въженце :?:
При нас е неприложима друга система. Пък и в Европа също има трамваи с пантогрлафи, управлявани чрез механичен привод - въже.
Мнения: 213
Регистриран на: Нед Дек 27, 2009 11:53 pm
Местоположение: Varna

Мнение от dobo »

А защо да не е приложима ? Какво е особеното, че не може да се използва друг начин управление ?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

dobo написа:А защо да не е приложима ? Какво е особеното, че не може да се използва друг начин управление ?
Другия начин е с електродвигател и краен изключвател за двете положения - свален и вдигнат токоснемател, но при нас трябва често да се сваля токоснематела, което налага по - бързодействащ вариант. Двигателчето е бавно.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

На Дюваг оригиналните пантографи бяха с моторче.
Мнения: 118
Регистриран на: Пон Мар 10, 2008 11:22 am
Местоположение: София

Мнение от refil »

bdz46 написа:На Дюваг оригиналните пантографи бяха с моторче.

Мисля,че само на пенделите бяха с моторче
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

refil написа:
bdz46 написа:На Дюваг оригиналните пантографи бяха с моторче.

Мисля,че само на пенделите бяха с моторче
И на късите са били с моторче, ключа още седи, конзолата отгоре също. Чешките трамваи Т6А2, Т6В5 и двете модификации Т4Д са си с въже заводски.
Мнения: 118
Регистриран на: Пон Мар 10, 2008 11:22 am
Местоположение: София

Мнение от refil »

Моторчето и конзолата може и да си седят,но само "тройките" ползваха моторчета.
От 95 година(когато пуснаха 22 и 21) късите си бяха с въженце
Мнения: 49
Регистриран на: Вто Ное 24, 2009 12:54 pm
Местоположение: София

Мнение от emm_1968 »

dobo написа:А защо да не е приложима ? Какво е особеното, че не може да се използва друг начин управление ?
Големият толеранс на контактния проводник е причината да се утвърди тази система на управление на токоприемника.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес стана първата издънка на Т4ДМ. По линия 22, 4059 беше дал отказ, поради което направи над 100 мин задръжка по трасето, накрая с ескорт от кола на КАТ и теглен от едно ЧКД от 20-та линия замина към депо Искър. По него дойдоха накуп общо 10 трамвая от линия 22.

От ЦГМ се бяха сетили и въртяха някои от колите по 22 обратно през "Опълченска", в противен случай нямаше да бъде за разправяне. Така на 30 мин средно имаше по една кола по 22.
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация