Пари има, но музея не става за крадене....emm_1968 написа:Бъдете сигурни, че ако имаше пари - досега щеше да има музей ...

Администратор
Докато диплим музейната част, от Трамвайно депо Искър са пуснали още две мотриси от доставените наскоро втора ръка от Германия чешки трамваи тип T4D-M с ремаркета B4D-M. Днес по линия 22 бяха именно те - с номера №4059 и 4080 с по едно ремарке всяка.
Ето го 4059 на "Ботевградско шосе":

И салонът му, заснет на тъмно в "дупката":

Комбиниран сигнално - измервателен панел на пулта на ватмана. Вижда се и актуалната скорост на движение - 40 км/час:

И 4080, който намалко щеше да ми се "изплъзне" от обектива. Съжалявам за снимката, но е снета през стъкло:

Ето го 4059 на "Ботевградско шосе":

И салонът му, заснет на тъмно в "дупката":

Комбиниран сигнално - измервателен панел на пулта на ватмана. Вижда се и актуалната скорост на движение - 40 км/час:

И 4080, който намалко щеше да ми се "изплъзне" от обектива. Съжалявам за снимката, но е снета през стъкло:



Администратор
Тези КМ са от модернизацията ако не се лъжа, не е превъртан. Ще проверя и ще докладвам.EuroSprinter написа:А може и да е превъртан 2-3 пъти този брояч
Иначе ето от вчерашният ми Tram Day малко снимки, дано ви харесат

Един старец

Чешка среща

Нова техника

Нова техника - 2

Сиво, синьо и жълто

По "Ботевградско"

И за финал... Пак 4035, но един курс по-рано и на гара Подуяне


Администратор

Администратор
Другия начин е с електродвигател и краен изключвател за двете положения - свален и вдигнат токоснемател, но при нас трябва често да се сваля токоснематела, което налага по - бързодействащ вариант. Двигателчето е бавно.dobo написа:А защо да не е приложима ? Какво е особеното, че не може да се използва друг начин управление ?

Администратор


Администратор
Днес стана първата издънка на Т4ДМ. По линия 22, 4059 беше дал отказ, поради което направи над 100 мин задръжка по трасето, накрая с ескорт от кола на КАТ и теглен от едно ЧКД от 20-та линия замина към депо Искър. По него дойдоха накуп общо 10 трамвая от линия 22.
От ЦГМ се бяха сетили и въртяха някои от колите по 22 обратно през "Опълченска", в противен случай нямаше да бъде за разправяне. Така на 30 мин средно имаше по една кола по 22.
От ЦГМ се бяха сетили и въртяха някои от колите по 22 обратно през "Опълченска", в противен случай нямаше да бъде за разправяне. Така на 30 мин средно имаше по една кола по 22.
Информация
Модератори