Страница 6 от 16
Публикувано на: Чет Ное 18, 2010 9:36 pm
от шерифа
като бракувате толкова електрички защо не съберете малко резервни части и ЛВЗ да заработи за да имате нещо хубаво три са разглобени иедна е на 50 процента готова но както изглежда Господ ще ги помилва там
Публикувано на: Чет Ное 18, 2010 9:53 pm
от Nikss
Ако ги бракувахме ние щяхме да оставим само тези в ГО.

Бракува ги екипът, работещ на ул. И. Вазов 3 в гр. Сф.

Изводите са за теб.
Публикувано на: Сря Ное 24, 2010 8:36 pm
от шерифа
съгласен съм маи и там са вече политици
Публикувано на: Пет Дек 03, 2010 7:49 pm
от шерифа
вече няма смисал от нищо вцера пратиха ипоследните електротехници от ЛВЗ на борсата
Публикувано на: Пет Дек 03, 2010 8:18 pm
от Nikss
Публикувано на: Пет Дек 03, 2010 8:20 pm
от 07
Ами теглим една П.... М.... на БДЖ ТПС - защото ако си бяха плащали навреме ремонта щеше да е завършен и хората нямаше да идат на борсата!
Публикувано на: Пет Дек 03, 2010 8:25 pm
от Nikss
Жалко... наистина много жалко...

Публикувано на: Пет Дек 03, 2010 9:37 pm
от фена
Че тоя завод не беше ли частен защо го закриват ?
Публикувано на: Пет Дек 03, 2010 10:53 pm
от 07
фена написа:Че тоя завод не беше ли частен защо го закриват ?
Не го закриват, просто освобождават хора поради липса на работа.... завода може да е частен но основен клиент е БДЖ....
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 12:49 pm
от Nikss
Пак се почна с мятането на фишеци и миризливи кюфтаци... със същото оправдание и ЖПЗ приключи спортна дейност преди 7 години, а работа има колкото щеш - и тогава, и сега, но пари за заплащането й няма. Това е истината за съжаление. Твърдения от типа, че няма работа са несериозни... сумати локомотиви, които имат още ресурс да обслужват влакове отлежават по оградите на депата, докато на движещите им се вижда сметката за отрицателно време, тъй като нямат време да влязат в депо за елементарно ЕП, камо ли за ТП, а да не говорим, че вместо да влизат за ремонт се издава протокол за надпробег, защото просто няма локомотиви и влаковете не могат да се обвържат. Е какво да говорим повече...

Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 8:47 pm
от шерифа
както искате го разбираите но в ЛВЗ има само администрация
Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 6:41 am
от Nikss
То всъщност къде няма?

Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 6:45 am
от Mario Evstatiev
Ако е вярно за затварянето на ЛВЗ, какво правим с 32-089/090?
Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 6:53 am
от Nikss
И не е само 32 089/090. Ами електровозите? 179 е малко над 50%, 133 май само е разколачена, отделно и 057 се говореше, че ще ходи да се прави там... Пенчо да развързва кесията и да плаща, защото ако ЛВЗ спре край... до тук бяха 32, а и тамън се започна със стягането на чакащи от доста време ремонт електровози и смятам, че тук е по-добре да се извършват средни и капитални ремонти, отколкото в Кочинар.
Остава само депо ГО като алтернатива за бъдещото съществуване на чамугите, но техният ремонтен капацитет е само за 1 ЕМВ, друго си е заводски условия, а да не говорим, че едвам си ремонтират своите ЕМВ в срок, та какво остава да почнат да правят окаяните софийски? Знам за изкарани от ПР 2 варненски - 007/8 през 2007 г. и 071/2 2008 или 2009 г.
Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 9:56 am
от VESO
От Варненските колко са в движение , тъй като последният път , когато бях из онзи район , засякох само една , а другата беше горнооряховска.