Страница 6 от 20

Публикувано на: Пон Окт 26, 2009 9:17 pm
от 44-134
В началото светят и помпи.

Публикувано на: Вто Окт 27, 2009 7:57 am
от Mario Evstatiev
44-134 написа:В началото светят и помпи.
Това може да се дължи на много неща.

За да се върнем към обсъждането на ремонтираните в "БДЖ - Трансимпекс" локомотиви, нека спомена , че 44 057 и 44 133 все още не са закарани в Русе. 45 179 е почти готова, остава боята и да се качи ремонтиран траф, както и довършителни работи в кабините. 44 088 отдавна е готова, хванала е паяжина от чакане БДЖ да я плати.

Публикувано на: Вто Окт 27, 2009 10:10 am
от amon
Значи 179 можем да я очкваме до 3 седмици.

Публикувано на: Вто Окт 27, 2009 10:56 am
от 46 242
45 179 да не е станала и тя 44 ?

Публикувано на: Вто Окт 27, 2009 11:55 am
от Mario Evstatiev
46 242 написа:45 179 да не е станала и тя 44 ?
За сега не е 44, но като видях, че табелите и са свалени и прибрани в апаратното отделение, нищо чудно да я гласят и нея за 44-ка. В момента машината чака само траф и готови талиги.

Публикувано на: Вто Окт 27, 2009 1:20 pm
от 46 242
Именно от талигите може да се разбере дали ще стане 44. Някъде се говореше че 4-5 лок 45 ще преминат в серия 44.

Публикувано на: Вто Окт 27, 2009 1:42 pm
от VESO
Ами вече имаме една софийска , старозагорска и дупнишка машина. :D Мездра да се готвят.

Публикувано на: Вто Окт 27, 2009 2:48 pm
от 46 242
Точно те нямат особен нужда от 44 серия.

Публикувано на: Вто Окт 27, 2009 2:53 pm
от n0_aLoNe
46 242 написа:Точно те нямат особен нужда от 44 серия.
То и Дупница нямат, за 2 бързи влака и няколко пътнака, кой ще им държи 130 километрова машина на тях? Затова им я зеха София.

Публикувано на: Вто Окт 27, 2009 4:23 pm
от 46 242
От новото разписание софийските БВ или с бързи машини или закъснели.

Публикувано на: Вто Окт 27, 2009 9:58 pm
от Nikss
46 242 написа:45 179 да не е станала и тя 44 ?
Има вариант да премине в серия 44, но не е препоръчителен... тогава е ясно, че ще има трансфер между Сф и М макар, че са едно депо, но различни райони.

Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 4:35 pm
от lok43r
lok45111 написа:Днес екип на Форум "Локомотиви" бе любезно посрещнат от г-н Иван Иванов, ръководител "Ремонт ел локомотиви" в БДЖ - Трансимпекс - Русе. Целта на посещението бе установяване хода на ремонта на ел. локомотивите и ЕМВ, като констатациите, които направихме бяха повече от убеждаващи, че качеството на ремонта в бившия ЛВЗ- Русе е повече от добър. Въпреки това, БДЖ не превежда пари, поради което годната 44 088 седи и чака плащане, а работата по 45 179, която в момента е на състояние "нов локомотив" е замразена. Редно е някой да се усети и да поднови големите ремонти в ЛВЗ, защото хората се стараят повече от нужното.

Казаното е подкрепено със снимки, които като се върна в Сф ще кача :wink:
Виц на седмицата :!: :!: :!:

Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 5:21 pm
от Ghost
Определено не е виц. В сравнение с ремонта по депата /изкл. ГО/ качеството е задоволително. Остава открит въпросът защо тези пари не се преведат примерно на депо ГО и не се извърши ремонта там а се ангажира частна фирма. 8)

Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 5:22 pm
от lok43r
Локомотивите които излизат от ПР в Подуяне са далеч по-добри от средния ремонт на 44 089.

Публикувано на: Пет Окт 30, 2009 5:28 pm
от Ghost
Конкретно за 44 089 нямам наблюдения. А ПР в Подуяне е по-скоро на хартия. 8)